Og³oszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Nastêpny temat
[D3 ALL] Do³o¿enie drugiego kompresora  
Autor Wiadomo¶æ
Pisi 
U¿ytkownik



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imiê: Krzysiek
Je¿dzê: A8 D3
Wiek: 39
Do³±czy³: 24 Gru 2011
Posty: 23
Sk±d: Zakopane
Wys³any: 2013-06-30, 10:25   [D3 ALL] Do³o¿enie drugiego kompresora

Czy jest mozliwo¶æ do³o¿enia drugiego kompresora? Np nie oryginalnego ?

Dlaczego pytam? Tuning to moje hobby, wszystkie moje poprzednie auta by³y dlubane... z tej choroby nie mo¿na sie wyleczyæ, jako ¿e w moim nowym nabytku którym jest D3 juz kilka modów wprowadzi³em ca³y czas pod znakiem zapytania jest zawieszenie. Na zlotach taka "koza" bêdzie ¼le wygl±daæ.

Wiem ¿e mo¿na vagiem zglebiæ auto do samej ziemi, [wypu¶ciæ powietrze z ca³ego uk³adu] tylko dosta³em przestrogê od jednego m±drego cz³owieka ¿e kompresor [ mo¿e/ nie musi ] mo¿e mieæ problem z nabiciem pe³nego uk³adu bo np mo¿e siê przegrzaæ czy uszkodziæ. Jak wiadomo sa to przypuszczenia - ale skoro mam dmuchaæ na zimne to wpad³ mi do g³owy pomys³ by do³o¿yæ drugi kompresor, który móg³ by wspomóc pracê tego oryginalnego.

Prosi³ bym o wypowiedzi osób które maj± pojêcie w tym temacie, jak to ugry¼æ by mialo rêce i nogi.

Druga sprawa - czy od tego co jest teraz seryjnê moge obni¿yæ auto o 50mm? Czy to mo¿e ¼le wp³yn±æ na pracê amortyzatorów? uszkodziæ je? Mam ko³a 20' z oponami 245/30 i na [dynamic] mam prze¶wit miêdzy ko³em a b³otnikiem prawie 8cm :(

Dziêki

_________________
Vice Mistrz Polski Sezon 2010 - 146dB CarAudio
http://www.pisi.pl/a8podpis.jpg
 
 
JIMM
[Usuniêty]

Wys³any: 2013-06-30, 12:20   

Zg³o¶ siê do FOSS-a on ma ³±czniki obni¿aj±ce, sprawny kompresor siê nie przegrzewa i ma ci¶nienie 16-18bara i daje sobie spokojnie radê.
Twój samochód rzeczywi¶cie wysoko stoi i mo¿na go obni¿yc wagiem, FOSS ma te¿ 20cali i fajny efekt obni¿enia.
Je¶li dasz radê do niego podjechaæ to elektronicznie na pewno ogarnie twoje zawieszenie.
 
 
Pisi 
U¿ytkownik



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imiê: Krzysiek
Je¿dzê: A8 D3
Wiek: 39
Do³±czy³: 24 Gru 2011
Posty: 23
Sk±d: Zakopane
Wys³any: 2013-06-30, 13:18   

JIMM, Na ori ko³ach czyli 17 jak sta³a na dynamic'u to wygl±da³a na "nisk±" jak bym na tych 20 mia³ wy¿sze opony te¿ by³o by to pewnie w normie.

Tak jest na standardzie na zimówkach



Zaraz napisze do FOSS-a zobaczymy co on powie :)
_________________
Vice Mistrz Polski Sezon 2010 - 146dB CarAudio
http://www.pisi.pl/a8podpis.jpg
 
 
WiZ 
Moje A8


Rocznik: 2015
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imiê: Slawek
Je¿dzê: S8 D4
Wiek: 41
Do³±czy³: 07 Lis 2010
Posty: 113
Sk±d: Bydgoszcz
Wys³any: 2013-07-07, 00:37   

Tak jak JIMM napisal. Laczniki obnizajace i w droge.
Ja moja tez troche posadzilem na dol w ten sposob.
Pneumatyka zachowuje swoja charakterystyke.
Czyli comfort jest comfort a sport jest sport.
Kompresor pracuje jak normalnie. Takie obnizenie
nie wymaga od niego wiekszej pracy. Pompuje jak zawsze :mrgreen:
Polecam
P.S.
Jak tak patrze na Twoje zdjecie, to faktycznie Ci jakos straczy ta A8-emka.
Powinna tak byc raczej na lifcie.
Moze ktos grzebal w VAG-u i zrobil sobie dzipa. lol
Moja dla przykladu tak siedzi
 
 
krzychu22.p1i 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imiê: Krzysiek
Je¿dzê: sporadycznie
Pomóg³: 127 razy
Do³±czy³: 14 Sie 2011
Posty: 3149
Sk±d: Oderwany od rzeczywisto¶ci
Wys³any: 2013-07-07, 11:47   

Fajnie le¿y :-D Szkoda, ¿e w D2 trzeba siê nakombinowaæ z air ridem.
_________________
 
 
Lukas134 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: 6HP26 GZA
Zasilanie: ON
Imiê: £ukasz
Je¿dzê: A8 D3 & Corvette C4
Pomóg³: 16 razy
Wiek: 35
Do³±czy³: 12 Pa¼ 2009
Posty: 1003
Sk±d: £osice
Wys³any: 2013-07-07, 13:53   

No u kolegi Wiz super le¿y :) bardzo fajnie :) a u kolegi Pisi tak siê wydaje tylko bo ma 20" na oponie 245/30 wiêc du¿o za niska jak do A8 D3 i dlatego jest taki efekt :) na 17 wygl±da w miarê normalnie :D
_________________
Najlepsze fora internetowe samochodowe w Polsce:
Auto Audi A6 C6
Silnik BDW 2.4 177 KM. Wyciek p³ynu ch³odniczego.
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imiê: Damian
Je¿dzê: A8 D3
Pomóg³: 189 razy
Wiek: 48
Do³±czy³: 14 Maj 2009
Posty: 5844
Sk±d: WPR
Wys³any: 2013-07-09, 09:40   

Obni¿enie takie jak u kolegi WiZ jest mo¿liwe ale...
trzeba byæ ¶wiadomym, ¿e przy takiej glebie charakterystyka zawieszenia zmienia siê diametralnie co wynika wprost z jego konstrukcji - zmiana ³±czników przy czujnikach poziomowania to oszukanie sterownika, powietrza w amorach jest praktycznie tyle samo ale auto stoi du¿o ni¿ej wiêc si³± rzeczy auto siê utwardza... czasem do tego stopnia, ¿e jazda przestaje byæ przyjemna przy czym to akurat s± subiektywne odczucia ka¿dego z nas.
Ja u siebie mam jednak ciut wy¿ej ni¿ WiZ ale musia³em przekodowaæ sterownik zawieszenia bo w mojej ocenie je¼dziæ tym siê nie da³o.

Wg. mnie przy takim obni¿eniu konieczne jest co najmniej zmiana kodowania a w wielu przypadkach warto zrobiæ równie¿ adaptacjê.

Poza tym, przy takiej glebie na sta³e, warto poluzowaæ wahacze i skrêciæ je na nowo na nowych ustawieniach bo wysypi± siê szybciej... u mnie posz³y siê tr±caæ na przedzie wszystkie górne i my¶lê ¿e to w³a¶nie przez obni¿enie... nowe skrêca³em ju¿ na obecnych ustawieniach i my¶lê, ¿e nastêpnej wymiany dokona ju¿ kto¶ inny ;-)


Je¿eli chodzi za¶ o kompresor to moim zdaniem wszystko zale¿y od jego obecnej sprawno¶ci/kondycji - je¿eli jest "ig³a" to poradzi sobie tak¿e z tak± gleb± jak u WiZ ale taki który lata ¶wietno¶ci ma ju¿ za sob± mo¿e nie daæ rady i wyzion±æ ducha ;-)


U mnie od d³u¿szego ju¿ czasu jest tak ↓↓↓



Zdjêcie specjalnie robione z praktycznie z poziomu ziemi.
Jest nisko ale u mnie opony 265/35ZR20 wiêc sporo wy¿sze ni¿ u WiZ.

Swoj± drog± WiZ nie wiem jak dajesz radê je¼dziæ nim na codzieñ bo u mnie przy obecnym obni¿eniu je¿eli ¼le trafiê miêdzy ko³ami to nie przeje¿d¿am nad le¿±c± na p³asko kostk± brukow± :roll:
No chyba, ¿e ty masz zawias standardowy to by to trochê t³umaczy³o... bo u mnie siedzi zawias sportowy wiêc na ustawieniu "comfort" jest tak samo nisko jak na "dynamic"... noi twardo jest jak to przy zawiasie sportowym dlatego bawi³em siê kodowaniem ;-)
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, czê¶ci zamienne nowe i u¿ywane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
Ostatnio zmieniony przez FOSS 2013-07-09, 20:22, w ca³o¶ci zmieniany 1 raz  
 
 
WiZ 
Moje A8


Rocznik: 2015
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imiê: Slawek
Je¿dzê: S8 D4
Wiek: 41
Do³±czy³: 07 Lis 2010
Posty: 113
Sk±d: Bydgoszcz
Wys³any: 2013-07-09, 20:20   

No jest czasami FOSS ciezko z tym jezdzeniem, ale jeden moze plus.
Jezdze za granica......Drogi so oczywiste znacznie lepsze niz u nas.
Bedac nia w Polsce, zadko kiedy jezdzilem obnizona. Nie bylo sensu.
Tez mam zawias sportowy. Zawsze siedzi tak nisko i twardo :-P
Do tego w pozycji ''dynamic'' po przekroczeniu 120/h przez pare minut
auto schodzi jeszcze nizej.
Popraw mnie jesli jestem w bledzie. Kolejne 5mm?
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imiê: Damian
Je¿dzê: A8 D3
Pomóg³: 189 razy
Wiek: 48
Do³±czy³: 14 Maj 2009
Posty: 5844
Sk±d: WPR
Wys³any: 2013-07-09, 20:36   

WiZ napisa³/a:
No jest czasami FOSS ciezko z tym jezdzeniem, ale jeden moze plus.
Jezdze za granica......Drogi so oczywiste znacznie lepsze niz u nas.

aaaa no to wszystko jasne... na zachodzie to wiêkszo¶æ czasu mo¿na przeje¼dziæ na "dynamic" i nie ma z tym jakiego¶ wiêkszego problemu ;-)

WiZ napisa³/a:
Bedac nia w Polsce, zadko kiedy jezdzilem obnizona. Nie bylo sensu.

Czyli w PL j± podnosisz?... to trochê t³umaczy ;-)
Gdyby nie pneumatyka nie rzuci³bym swojej tak na glebê.... na szczê¶cie jest jeszcze "lift" i dziêki niemu mo¿na siê jako¶ po PL poruszaæ.

WiZ napisa³/a:
Tez mam zawias sportowy. Zawsze siedzi tak nisko i twardo :-P
Do tego w pozycji ''dynamic'' po przekroczeniu 120/h przez pare minut
auto schodzi jeszcze nizej.
Popraw mnie jesli jestem w bledzie. Kolejne 5mm?

Dok³adnie tak, na "dynamic" przy wy¿szych prêdko¶ciach wêdruje jeszcze 5mm w dó³... na autostradzie nie¼le siê klei :lol:
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, czê¶ci zamienne nowe i u¿ywane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
Wy¶wietl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie mo¿esz pisaæ nowych tematów
Nie mo¿esz odpowiadaæ w tematach
Nie mo¿esz zmieniaæ swoich postów
Nie mo¿esz usuwaæ swoich postów
Nie mo¿esz g³osowaæ w ankietach
Nie mo¿esz za³±czaæ plików na tym forum
Mo¿esz ¶ci±gaæ za³±czniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - opowiadania

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
czê¶ci samochodowe ucando.pl czê¶ci samochodowe iparts.pl czê¶ci opon

Prywatno¶æ.