|
Autor |
Wiadomość |
bakutyl
Użytkownik
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Zibi
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 05 Lip 2016 Posty: 38 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 2017-04-09, 20:51 [D3 04 4.2MPI
] Schemat elektryczny ccs
|
|
|
Witam czy ktoś posiada schemat elektryczny tempomatu ccs? Ciągle nie mogę uruchomić tempomatu. Kodowanie jest prawidłowe i w ECU i w kierownicy. Czytałem wątek na forum a6 o dolozenie tempomatu ale u mnie w istalacji nie ma "białej wtyczki pod kierownica gdzie idzie kabel z pinu 5 modułu tempomatu " biało czarny przewód z pinu 5 idzie za skrzynkę przekaźników.
Kierownica widzi manetke tempomatu i każda jej komendę. Ale w sterowniku silnika jest wyłącznie indykacja 0 -1 na on i off. Pozostałe resume delay increase nie są aktywne same zera.
Dziękuję za pomoc |
|
|
|
|
|
|
|
gtfan
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6b
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 111 razy Dołączył: 10 Gru 2010 Posty: 1296 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2017-04-09, 22:07
|
|
|
Strona 11, wg tego schematu, kabel czarny z białym paskiem z pinu 5 sterownika kierownicy idzie do 38 pinu sterownika silnika (przez 14 pin brązowej kostki w puszcze elektroniki pod maską).
http://www.mediafire.com/...c_equipment.pdf |
_________________ Four rings to rule them all |
|
|
|
|
|
|
|
bakutyl
Użytkownik
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Zibi
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 05 Lip 2016 Posty: 38 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 2017-04-10, 07:24
|
|
|
bardzo dziekuje
czy sie orientujesz gdzie jest 14 pin brązowej kostki w puszcze elektroniki pod maską ?
Pozdrawiam |
|
|
|
|
gtfan
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6b
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 111 razy Dołączył: 10 Gru 2010 Posty: 1296 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2017-04-10, 08:09
|
|
|
Nie wiem dokładnie jak jest w D3, ale znając Audi powinno być podobnie jak w D2. W puszcze tam gdzie jest sterownik silnika powinny być kostki łączące wiązkę kabionową z wiązką silnika, coś jak na poniższym zdjęciu (zdjęcie dotyczy D2, do D3 nie znalazłem) - ale tu niech się ktoś obeznany w D3 jeszcze wypowie, czy tak jest faktycznie:
Brązowa 17-pinowa kostka, pin 14 łączy 2 kawałki przewodu od tempomatu. Jest to zrobione po to, żeby przy montażu/demontażu silnika nie trzeba było od niego całej wiązki odpinać/podpinać. Jak Ci nie zależy na zrobieniu tego jak fabryka, to możesz przeciągnąć kabel bezpośrednio ze sterownika kierownicy do sterownika silnika z pominięciem tej kostki. |
_________________ Four rings to rule them all |
|
|
|
|
|
|
|
bakutyl
Użytkownik
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Zibi
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 05 Lip 2016 Posty: 38 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 2017-04-10, 15:49
|
|
|
Witam, w d3 jest identycznie jak w D2, skrzynka jest pod sterownikiem.
niestety moj kable bialo czarny ze pinu 5 do steronika tez jest caly, wiec dalej nie wiem czemu nie działa tempomat.
Zostaje kwestia nowego softu w steroniku ECU albo na nowo zakodować. ale moj sterownik nie przyjmuje innego kodowania niz obecnie.
moje jakies pomysły ?
Pozdrawiam |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - manga
Prywatność. |