Autor |
Wiadomość |
Mariusz-zg
Moje A8
Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8D4 4.2TDI
Wiek: 40 Dołączył: 23 Mar 2014 Posty: 73 Skąd: Kraków/Zielona Góra
|
Wysłany: 2015-01-14, 19:08 [D3 06 4.2TDI
] Dziwne stuki z niewiadomo czego.
|
|
|
No więc mam problem tego typu:
Podczas przejeżdżania przez garba pojawiają się dziwne stuki zawieszenie górne zostało wymienione w całości i dolne tylne wahacze oraz łączniki drążka stabilizatora razem z drążkiem i nie wiem co dalej czynić |
_________________ - Audi A8D4 4.2TDI quattro |
|
|
|
|
|
|
|
michalwruszak
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy Dołączył: 10 Kwi 2013 Posty: 2082 Skąd: Elbląg
|
|
|
|
|
|
|
|
beyer28
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D2 FL & Calibra 2.0 8V
Pomógł: 5 razy Wiek: 38 Dołączył: 14 Sie 2013 Posty: 871 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2015-01-16, 21:20
|
|
|
Sprawdź osłonę pod silnikiem. Ja w d2 długi czas szukałem przyczyny stukania na wybojach. Co się okazało, słabo przymocowana osłona waliła o zderzak i dawała takie odgłosy. |
|
|
|
|
Mariusz-zg
Moje A8
Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8D4 4.2TDI
Wiek: 40 Dołączył: 23 Mar 2014 Posty: 73 Skąd: Kraków/Zielona Góra
|
Wysłany: 2015-01-17, 09:25
|
|
|
beyer28 napisał/a: | Sprawdź osłonę pod silnikiem. Ja w d2 długi czas szukałem przyczyny stukania na wybojach. Co się okazało, słabo przymocowana osłona waliła o zderzak i dawała takie odgłosy. |
przejazd próbny bez osłony wyklucza jej udział w zdarzeniu |
_________________ - Audi A8D4 4.2TDI quattro |
|
|
|
|
|
|
|
uszek
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 18 razy Wiek: 38 Dołączył: 21 Mar 2012 Posty: 857 Skąd: RZ
|
Wysłany: 2015-01-17, 17:14
|
|
|
A mi stuka albo krzyzak, albo drazek w kolumnie kierowniczej, maglownice wymieniłem i jest to samo:D na tyg sie okaze |
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2015-01-18, 22:23
|
|
|
Może głupie ale warte sprawdzenia. Swojego czasu walczyłem z pukaniem, nie mogłem go zlokalizować, niby wszystko ok. Zawieszenie, amortyzatory, układ kierowniczy.
Któregoś dnia podczas porządków znalazłem grzechotkę w podszybiu ( przegrodzie między komorą a kabiną )
Czasami głupota ale, czasami coś się zapomni i zostawi się podczas naprawy czegoś. |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
|
|
|
tutenhamon
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronik f1 GQF
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 26 razy Wiek: 55 Dołączył: 19 Maj 2009 Posty: 1135 Skąd: Choszczno
|
|
|
|
|
malypg
Użytkownik
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Michał
Jeżdzę: D3
Wiek: 37 Dołączył: 12 Paź 2013 Posty: 6 Skąd: Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: 2015-02-10, 17:57
|
|
|
Zobacz pod nadkolem pompę podciśnienia. Ja miałem w tym roku przygodę z sarną. Nie wielkie uszkodzenie ale wymieniałem błotniki i zderzak. Też walczyłem ze stukającym zawieszeniem. Wymieniłem wszystko co się da łącznie z poduszkami pod skrzynią i silnikiem, a się okazało, że przy składaniu auta blacharz nie dokręcił jakiejś pompy podciśnienia (pod lewym nadkolem) i to pukało. |
|
|
|
|
|
|
|
|