|
Autor |
Wiadomość |
econestorex
Użytkownik
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kolo
Jeżdzę: A8
Dołączył: 29 Kwi 2014 Posty: 20 Skąd: Wroclaw
|
Wysłany: 2015-10-12, 22:08 [D3 ALL
] Meyle HD - opinie
|
|
|
Mam dylemat, musze zmienić zawieche komplet przód, Lemforder niestety za drogi, TRW w komplecie wychodzi w miarę przystępnie, ale po doświadczeniach z tarczami tej firmy mam mieszane uczucia co do jakości. Sprzedawca polecił Meyle HD ? Cena ok, niby gwarancja 48 miesięcy ... ale czy to się na nasz Narodowy sernik drogowy ?
Jaka jakość? Czy gumowe czy poliuretanowe? Czy produkcja GERMANY czy CHINA ?
Interesują mnie konkretnie opinie użytkowników tego producenta! i jak się to ma do AKTUALNEGO TRW?
Dzięki |
|
|
|
|
|
|
|
uzlik
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D3, Yamaha fz1
Pomógł: 3 razy Wiek: 50 Dołączył: 19 Sty 2015 Posty: 174 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2015-10-13, 10:03
|
|
|
Miałem cały komplet z wyjątkiem dwóch łączników w passacie b5 fl 4motion. Cztery lata spokoju. W a8 zamierzam też wstawić. |
|
|
|
|
|
|
|
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5131 Skąd: Těšin
|
Wysłany: 2015-10-13, 10:06
|
|
|
Wszystko jest China. Z gwarancją nie ma problemu. W pre-FL część mam Mejle, część TRW, część Lemfordera. Jakością Meyle nie odbiega od TRW, a cena sporo niższa. Przy dużych kołach akurat lepsze są ich końcówki drążków, bo większe i solidniejsze (akurat trzeba uważać potem na ET felgi co by przy maksymalnych skręcie nie obcierały o nie)
Z resztą na forum na temat wahaczy już chyba wszystko powiedziano, wystarczy poczytać http://www.a8team.pl/d2-a...hacze-vt606.htm wprawdzie głównie dotyczy D2, ale na jedno wychodzi. |
_________________ Black Cars Matters |
|
|
|
|
michalwruszak
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy Dołączył: 10 Kwi 2013 Posty: 2082 Skąd: Elbląg
|
|
|
|
|
|
|
|
pb41ns
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy Dołączył: 28 Sty 2012 Posty: 1563 Skąd: osiek kuj-pomor
|
Wysłany: 2015-10-14, 04:33
|
|
|
ja mam , narazie lata, poprzedniki sie rozsypywały i na gwarancje zawsze oddawałem |
_________________ Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz.... |
|
|
|
|
gtfan
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6b
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 111 razy Dołączył: 10 Gru 2010 Posty: 1296 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2015-10-14, 06:58
|
|
|
Też mam, niecałe 2 lata i 22tys. km. W przednich dolnych guma tulei popękała już jakiś czas temu, ale jeszcze nie zerwały się (dokręcane prawidłowo na opuszczonym zawieszeniu) i na bananie po stronie pasażera pękła gumowa osłona sworznia (pękła pod tym drutem-opaską zabezpieczającym od strony wahacza, więc raczej wada fabryczna). Poza tym ok. |
_________________ Four rings to rule them all |
|
|
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Prywatność. |