Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 03 3.7MPI/LPG ] Ostrzeżenie o niskim poziomie naładowa  
Autor Wiadomość
jozefkol 
Użytkownik


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3,7
Skrzynia: Tpitronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Józef
Jeżdzę: Audi A 8 D3 4E0
Wiek: 75
Dołączył: 24 Maj 2011
Posty: 1
Skąd: Pomorskie
Wysłany: 2013-10-10, 13:08   [D3 03 3.7MPI/LPG ] Ostrzeżenie o niskim poziomie naładowa

Co jakiś czas samochód widzi mój akumulator jako rozładowany.
Sprzwdzałem u mechanika i jest OK. W tym czasie samochód odłącza wszystkie elemnty jak :
otwieranie bagażnika bez pilota,otwieranie drzwi bez pilota. Normalnie wsystko działało kiedy kluczyk mam w kieszeni. Samochód odpala i wszystko działa ale musze użyc kluczyka.Bagażnik nie otwiera się sam i nie zamyka.
Sprawdziłem alternator jest OK. Mechanik twierdzi , że mogę mieć jakieś luzne przewody.
Inny mechanik twierdzi , że trzeba zaprogramować akumulator - wymieniałem na nowy.
Będe wdzięczny za pomoc.
Pozdrawiam
:/
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2013-10-10, 13:13   

Po pierwsze popraw profil w polu "Rocznik" a po drugie popraw tytuł tego tematu dodając na początku [taga] który będzie opisywał w skrócie auto z którym mamy do czynienia.
[tagów] nie pisz z palca - jest tam rozwijana lista wszystkich modeli i wersji silnikowych - wybierze poprawny.

Pozdrawiam, FOSS
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
bunga bunga 
Moje A8


Rocznik: 2008
Silnik cm3: 3200
Skrzynia: Tip
Zasilanie: ON
Imię: Marcinkus
Jeżdzę: W221, 997
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 28 Gru 2010
Posty: 585
Skąd: WSC
Wysłany: 2013-10-10, 15:36   

Drugi mechanik ma rację. Musisz zaadaptować (wczytać|) nowy akumulator do komputera samochodu. Ponieważ na dziś komputer "widzi" stary. Nie powinno to trwać z wykasowaniem błędów dłużej jak 15 min.

8-)
_________________
Forum Audi A6
 
 
dice111 
Master MOD



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 5138
Skąd: Těšin
Wysłany: 2013-10-10, 16:19   

http://www.a8team.pl/d3-0...w-d3-vt3994.htm
_________________
Black Cars Matters
 
 
denveco 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic + Łopatki
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: A8 D3 (silnik BFM)
Wiek: 39
Dołączył: 20 Gru 2013
Posty: 323
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2018-06-25, 14:45   

Witam. Ja mam u siebie ten sam komunikat. 11.84V Mam po np 4 godzinach postoju samochodu. Zazwyczaj jak jest auto otwarte w sensie coś robię bez słuchania muzyki itd. Akurat ładuje bo pokazuje w okolicach 14.3. Auto odpala bez problemu. Jednak można zapomnieć np o grzebanie przy samochodzie przy włączonej muzyce itd. P o ok 10 min pokazuje że jeśli auto nie zostanie uruchomione system się wyłączy....
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 34
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6725
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2018-06-25, 16:22   

Jest tam dużo elektroniki. Na postoju przy włączonej muzyce auto nie wytrzyma długo.
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
denveco 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic + Łopatki
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: A8 D3 (silnik BFM)
Wiek: 39
Dołączył: 20 Gru 2013
Posty: 323
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2018-06-25, 18:11   

No ale bez ja, by nie wytrzymać 10 minut? Nie mówię tu o głośnym jej słuchaniu ale o kulturalne słuchanie radia. Druga kwestia to dzisiaj może z dwie godz grzebałem przy aucie i to prży wyłączonym radiu i takie niskie napięcie pokazało. Z tego co sie dowiedziałem akumulator ma jakieś półtora roku, nie więcej niż dwa lata.
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 34
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6725
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2018-06-25, 20:19   

Tak jak piszę... normalne. Jak słucham muzyki na podłączonym do ładowarki 3A to do godziny dociąga aby można było odpalić.
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
maciu 
Moje A8


Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy
Dołączył: 19 Lip 2009
Posty: 2900
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2018-06-26, 17:49   

po pozbyciu się problemów z upływem prądu i z ładowaniem (grzejącym plusem)
te 10 min się znacznie wydłuża... warto też przy robocie wyłączyć nawiewy i światła
(jak grzebię w garażu to jest na auto czyli świeci bez potrzeby)
_________________
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020
 
 
denveco 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic + Łopatki
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: A8 D3 (silnik BFM)
Wiek: 39
Dołączył: 20 Gru 2013
Posty: 323
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2018-06-26, 20:50   

O właśnie... kolega poruszył temat o którym zapomniałem napisać. Grzejący się kabel plusowy, ale tylko na drodze klema aku - przełącznik przepięciowy (czy jak to się nazywa). Za tym przełącznikiem kabel jest normalny. Czyli to normalne chyba nie jest, i dlatego tak szybko prąd ucieka? Co jest tego powodem?
Zazwyczaj jak robię coś przy aucie i drzwi są otwarte to lampki wewnątrz i tak po jakimś czasie gasną (to samo mam w A4 B5). Coś musi być nie tak...
 
 
pioter 
Master MOD



Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC
Pomógł: 89 razy
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 1796
Skąd: Włocławek
Wysłany: 2018-06-26, 21:16   

https://www.a8team.pl/d3-...-vt8321,495.htm
_________________
ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
 
 
denveco 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic + Łopatki
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: A8 D3 (silnik BFM)
Wiek: 39
Dołączył: 20 Gru 2013
Posty: 323
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2018-06-28, 22:50   

Hmmm... po przeczytaniu tego postu wynika jak by to była wina tego kabla plusowego, gorący jak ktoś napisał nie jest ale jest wyraźnie ciepły. Nie wiem tylko co by tam miało zgnić skoro wilgoć się tam nie dostaje... Druga kwestia coś tam było wspomniane o module szyberdachu, że on też odpowiada za ściemnianie lusterek fotochrom. Ja mam lusterko kierowcy brązowe znaczy chyba to jest fotochrom. Więc nie wiem...
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 34
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6725
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2018-06-29, 05:18   

Kabel plusowy najlepiej wyczyścić we wszystkich jego łączeniach. Sporo daje a mało kosztuje.

Tak, moduł dachu wraz z czujnikiem odpowiada za ściemnienie lusterek. Jeśli jedno jest ciągle ściemnione to raczej się wylało. Sprawdź czy dostaje cały czas napięcie czy nie.
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
pioter 
Master MOD



Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC
Pomógł: 89 razy
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 1796
Skąd: Włocławek
Wysłany: 2018-06-29, 05:28   

Gorący nie jest bo za mało był włączony silnik , po godzinie jazdy będzie gorący a to oznacza że trzeba poprawić fabrykę czyli dobry kabel plusa albo spróbuj zdublować go .
_________________
ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
 
 
denveco 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic + Łopatki
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: A8 D3 (silnik BFM)
Wiek: 39
Dołączył: 20 Gru 2013
Posty: 323
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2018-06-29, 21:29   

Spróbuję przeczyścić szczotka druciana plusową klemę oraz plusowy kabel na obu jego końcach (choć wydaje się być w porządku bez nalotu). Psiknę dodatkowo preparatem do czyszczenia styków. A może i zaaplikować trochę smaru miedzianego czy nie ma potrzeby?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - opowiadania

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.