Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 04 4.0TDI ] Stuki w kierownicy  
Autor Wiadomość
carbonek 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Bartek
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 22 Gru 2013
Posty: 128
Skąd: lubuskie
Wysłany: 2017-11-28, 17:53   [D3 04 4.0TDI ] Stuki w kierownicy

Witam. Powoli dopada mnie chyba problem maglownicy. W zawieszeniu nie ma luzów itd a przy jeździe po bruku itd puka coś w okolicy podszybia kierowcy i pod maska. Na postoju nagrałem film. Oglądajcie z dźwiękiem.

Regeneracja to niejakas kosmiczna kwota wiec chce mieć pewność ze to akurat o to chodzi.

http://www.youtube.com/watch?v=ag0qkz15_yU
 
 
bertarz 
Użytkownik


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Bartek
Jeżdzę: D3
Wiek: 32
Dołączył: 06 Paź 2014
Posty: 23
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2017-11-28, 20:01   

Auto na podnosnik I ruszaj kolem prawo lewo szybkie I krotkie ruchy. Jeśli stuk będzie pochodzil bliżej silnika to tylko magiel. Parę razy już się z tym spotkałem.
 
 
carbonek 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Bartek
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 22 Gru 2013
Posty: 128
Skąd: lubuskie
Wysłany: 2017-11-29, 06:53   

Dzięki. Jutro to sprawdzę.

pozdr.
 
 
Marcin2013 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: GQF + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 33 razy
Wiek: 47
Dołączył: 22 Sty 2012
Posty: 1368
Skąd: SOsnowiec
Wysłany: 2017-11-30, 21:31   

Spróbuj tak samo pokręcić na zgaszonym silniku powinno być lepiej słyszalne <jezyk2>
 
 
kecaj_77 

Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Jacek
Jeżdzę: Audi A8 D3
Wiek: 47
Dołączył: 22 Lis 2010
Posty: 27
Skąd: Zgorzelec
Wysłany: 2017-12-26, 01:19   

Witam!
Przerabiałem to w swojej A8. Dokładnie taki sam objaw jak na filmie.
Ja dodatkowo miałem nieprzyjemne metaliczne stuki, ale słyszalne tylko przy pokonywaniu jednego jedynego przejazdu kolejowego w mojej okolicy. Poza tym cisza. Jeździłem po mechanikach i nikt nic nie potrafił stwierdzić. Zawieszenie tip top.

Do wymiany drążek kierowniczy, Lemforder 80zł + zbieżność. Cisza i przyjemność z jazdy.

Jako ciekawostkę napiszę, że zmieniłem A8 na nowszy egzemplarz i miałem znów to samo. Ponownie wymiana drążków (tym razem obu) i znów trafienie w 10...
 
 
mkbewe 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip EYC GQF
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8D3
Pomógł: 10 razy
Wiek: 38
Dołączył: 13 Mar 2015
Posty: 1063
Skąd: Śląsk
Wysłany: 2017-12-26, 09:00   

ja mam coś podobnego jak ty, no nie tak bardzo ale coś podobnego i jak byłem na przeglądzie to nic nie znaleźli, muszę z bratem przyglądnąć się tym drążkom kierownicy jak napisał kecaj_77, :)
bo jak nie to zostaje chyba tylko magiel
 
 
carbonek 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Bartek
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 22 Gru 2013
Posty: 128
Skąd: lubuskie
Wysłany: 2018-02-28, 21:46   

Dużo roboty żeby drążki wymienić ?
 
 
szary824 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Ariel
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 4 razy
Wiek: 42
Dołączył: 01 Sty 2017
Posty: 119
Skąd: Berlin
Wysłany: 2018-03-01, 09:11   

carbonek napisał/a:
Dużo roboty żeby drążki wymienić ?


Nie.
 
 
carbonek 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Bartek
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 22 Gru 2013
Posty: 128
Skąd: lubuskie
Wysłany: 2018-03-02, 10:04   

Wydaje mi się że jest luz na maglu ... korygowanie go ma sens ? czy odpuścić i regenerować ?
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2018-03-03, 22:42   

szary824 napisał/a:
carbonek napisał/a:
Dużo roboty żeby drążki wymienić ?

Nie.

O ile masz odpowiednie klucze to szybki temat.
Bez odpowiedniego klucza można się zabić własną pięścią.

Przypominam, że mowa o drążkach kierowniczych a nie końcówkach drążków kierowniczych ;)
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 34
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6725
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2018-03-03, 22:58   

Uwierz mi z końcówkami też można się na kur***ać :P U mnie palnik nawet nie pomógł...
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
szary824 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Ariel
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 4 razy
Wiek: 42
Dołączył: 01 Sty 2017
Posty: 119
Skąd: Berlin
Wysłany: 2018-03-04, 08:35   

FOSS napisał/a:
O ile masz odpowiednie klucze to szybki temat.
Bez odpowiedniego klucza można się zabić własną pięścią.

Przypominam, że mowa o drążkach kierowniczych a nie końcówkach drążków kierowniczych


Przy drążku odpowiednim kluczek okazuje się być "żaba". Końcówki nigdy mi oporu nie stawiały. Może miałem szczęście.
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2018-03-04, 10:42   

szary824 napisał/a:
Przy drążku odpowiednim kluczek okazuje się być "żaba".

Odpowiedni klucz to VAG1923 od AUDI ;)
Do drążków jest słabe podejście więc nie wiem jak ty tam operujesz "żabą".



szary824 napisał/a:
Końcówki nigdy mi oporu nie stawiały. Może miałem szczęście.

Raczej miałeś szczęście bo ja wielokrotnie miałem takie które wydawały się wręcz nieodkręcalne.
Na szczęście z większością dałem sobie radę i to nie palnik był elementem kluczowym ;)
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
pb41ns 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 28 Sty 2012
Posty: 1563
Skąd: osiek kuj-pomor
Wysłany: 2018-03-04, 11:09   

a do ściągania swożni wachacza to jaki ściągacz posiadasz, ja mam jeden ale mi sie nie podoba bo osłonki gumowe niszczy , a tak na marginesie to sprytny klucz, a daje rade?
_________________
Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz....
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - opowiadania

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.