|
Autor |
Wiadomość |
McBoss
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: McBoss
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 11 Mar 2012 Posty: 109 Skąd: KO
|
Wysłany: 2017-10-16, 15:04 [D3 preFL ALL
] Lewy zawór regulacji tłumienia - błąd
|
|
|
Address 34: Level Control Labels: 4E0-910-553.lbl
Control Module Part Number: 4E0 910 553 D HW: 4E0 907 553 D
Component and/or Version: LUFTFDR.-CDC H03 6230
Software Coding: 0015500
Work Shop Code: WSC 54321 123 45725
VCID: 24470A12E77BF23ED0B-8071
1 Faults Found:
00142 - Left Front Dampening Adjustment Valve (N336)
012 - Electrical Fault in Circuit - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00101100
Fault Priority: 3
Fault Frequency: 176
Reset counter: 255
Mileage: 141873 km
Time Indication: 0
Date: 2017.09.14
Time: 14:54:22
Taki oto błąd posiadam od poczatku eksploatacji auta. Zadnych problemow z poziomowaniem auta, lub nie trzymaniem cisnienia zauwazylem. Mimo to blad jest uciazliwy, na liczniku caly czas swieci sie kontrolka od poziomowania. Bardzo bym prosil o pomoc w usunieciu bledu, znalezieniu przyczyny... Na wiki ross nie ma nic o tym bledzie.
Poki co staram sie zlokalizowac ten zawor, czy w ogole jest mozliwosc jego wymiany, czy trzeba caly amortyzator wymienic...
Tyle znalazłem:
http://www.audi-portal.co...tors_19058.html
Miernikiem co mam zmierzyć? Pomoże ktoś mi to przetłumaczyć z EN na PL? |
|
|
|
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
|
|
|
bertarz
Użytkownik
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Bartek
Jeżdzę: D3
Wiek: 32 Dołączył: 06 Paź 2014 Posty: 23 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2017-10-17, 17:52
|
|
|
Witam jutro podam Ci opór który ma wychodzić z amorka.
Być może miałeś regenerowany amorek, a przy regeneracji trzeba odciąć wtyczkę.
Na tą chwilę możesz zdjąć gumową osłonę z wtyczki i zobaczyć czy nie była nigdy lutowana.
Wtyczke znajdziesz pod maska ściągasz osłonę plastikową i z dwóch stron masz gumowe zaślepki z którym wychodzą kable z wtyczkami. O nie właśnie chodzi. Przy ustawieniu miernika na 2000 lub 200 (nie pamiętam) omów na mierniku powinienieś zobaczyć wartość około 0,3 w zależności od temperatury otoczenia. |
|
|
|
|
McBoss
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: McBoss
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 11 Mar 2012 Posty: 109 Skąd: KO
|
Wysłany: 2018-02-18, 13:18
|
|
|
Miernik ustawiony na 200 i wykazuje:
Na prawym amortyzatorze okolice 2.6
Na lewym amortyzatorz około 20.
(Prawy dziala jak trzeba, nie sypie bledami).
Więc co panowie, cały amor do wymiany? |
|
|
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - opowiadania
Prywatność. |