Autor |
Wiadomość |
matrose1983
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic Sport F1
Zasilanie: ON
Imię: Andrzej
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 41 Dołączył: 18 Sty 2014 Posty: 201 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 2014-03-05, 22:09
|
|
|
martin_rs4 napisał/a: | hmmm ale to od tego sprzedawcy, bo jest tego troche podobnych ofert, opisow niemal indentycznych, no ale wykonanie tez sie liczy.... |
nie nie miałem na mysli tego sprzedawcy ale ten sam rodzaj aluminium z opisu... |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
matrose1983
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic Sport F1
Zasilanie: ON
Imię: Andrzej
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 41 Dołączył: 18 Sty 2014 Posty: 201 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 2014-03-05, 22:10
|
|
|
Lukas134 napisał/a: | matrose1983, Ja mam przód 20mm tył 25mm H&R
I jestem bardzo zadowolony
także polecam |
a zdradzisz gdzie je mozna kupić? |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2014-03-05, 22:20
|
|
|
matrose1983 napisał/a: | zdradzisz gdzie je mozna kupić? |
ma alledrogo sa po ok 400-500zl na 2 szt |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
matrose1983
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic Sport F1
Zasilanie: ON
Imię: Andrzej
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 41 Dołączył: 18 Sty 2014 Posty: 201 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 2014-03-05, 22:25
|
|
|
w porównaniu z tymi zwykłymi to cena kosmos ale teraz wiadomo skąd sie biere ta róznica... |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2014-03-05, 22:27
|
|
|
no dokladnie, ale zawsze zostaje te 50 / 50 % ze trafisz te dobre z tych tanszych |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
Lukas134
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: 6HP26 GZA
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D3 & Corvette C4
Pomógł: 16 razy Wiek: 35 Dołączył: 12 Paź 2009 Posty: 1003 Skąd: Łosice
|
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2014-03-06, 19:02
|
|
|
znalazlem jeszcze dystanse firmy EIBACH..tez dobra firma i komplet 2 szt. ok 200pln ale niestety bez srub...
a jest tu jeszcze firma co sprzedaje tez budżetowe dystanse i ma 100% pozytywnych komentazy oraz sa opinie na jego temat, ze wszystko pasuje nie telepie itp....
http://allegro.pl/dystans...4005302191.html |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2014-03-06, 20:40
|
|
|
H&R polecam, sam używam.
Drogie bo drogie ale jak to u Niemca, TUV muszą mieć a co za tym idzie jakość jest pierwsza klasa. |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
adrian949 [Usunięty]
|
Wysłany: 2014-03-06, 20:48
|
|
|
H&R i ja polecam mam na tyle 3cm, z przodu nie wiem co za produkcja. Ale jak od dwóch lat nie zdejmowane ty chyba dobre. |
|
|
|
|
martinezzg
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 48 Dołączył: 06 Cze 2011 Posty: 366 Skąd: Czeladź/Śląsk
|
Wysłany: 2014-03-06, 20:49
|
|
|
dystom - olecam - robią naprawdę konkretne dystanse - mam od nich już 2 komplet i są naprawdę |
_________________ A8>eSka
|
|
|
|
|
|
|
|
Lukas134
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: 6HP26 GZA
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D3 & Corvette C4
Pomógł: 16 razy Wiek: 35 Dołączył: 12 Paź 2009 Posty: 1003 Skąd: Łosice
|
|
|
|
|
martinezzg
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 48 Dołączył: 06 Cze 2011 Posty: 366 Skąd: Czeladź/Śląsk
|
Wysłany: 2014-03-06, 21:21
|
|
|
są dwie szkoły - jedni mówią ze przykręcane a inni ze przelotowe- ja miałem 30 mm przykręcane i nc mi się nigdy nie stało a na 20 pzykręcanych koło w mercedesie mnie wyprzedziło warunek dobre atestowane śruby |
_________________ A8>eSka
|
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2014-03-06, 21:46
|
|
|
martinezzg napisał/a: | a na 20 pzykręcanych koło w mercedesie mnie wyprzedziło warunek dobre atestowane śruby |
o matko i córko <jezu> mam nadzieje ze tego nie doswiadcze....hmm do tej pory to nawet jeszcze nigdy kapcia nie zlapalem |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
Lukas134
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: 6HP26 GZA
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D3 & Corvette C4
Pomógł: 16 razy Wiek: 35 Dołączył: 12 Paź 2009 Posty: 1003 Skąd: Łosice
|
Wysłany: 2014-03-06, 21:56
|
|
|
martinezzg, dokładnie śruby ważna sprawa najlepiej oryginalne śruby od dystansów np h&r, a śruby co przykręcą felgi też porządne, ja używam oryginalnych śrub H&R do przykręcenia dystansu i oryginalne Audi do przykręcenia felgi |
_________________ Najlepsze fora internetowe samochodowe w Polsce:
Auto Audi A6 C6
Silnik BDW 2.4 177 KM. Wyciek płynu chłodniczego.
|
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2014-03-06, 22:11
|
|
|
ja mialem przelotowe dysanse 20mm w A4 z tylu i nie bylo nigdy problemu, tzn...przez jakis rok bo potem sprzedalem... |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|