Autor |
Wiadomość |
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
|
|
|
dracus6662
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO TIPTRONIC
Pomógł: 8 razy Dołączył: 28 Cze 2014 Posty: 1802 Skąd: VENLO/WROCŁAW
|
Wysłany: 2016-10-24, 16:23
|
|
|
jaka ma byc ta wysokość na dynamic??????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????? |
_________________ Tiptronik wymiana oleju Audi
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z-symphony-ii-na-navigation-plus-problem-z-kierownica-t88801.htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL] |
|
|
|
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2016-10-24, 16:54
|
|
|
drago_o napisał/a: | Nie no z łącznikami można szybko to zrobić ale z kanałem... chociaż w moich muszę zdejmować przegubik, w Twoich jest trochę prościej z tego co widziałem |
No ale chyba kalibracja zawieszenia nie polega na regulowaniu łączników... prawda?
dracus6662 napisał/a: | jaka ma byc ta wysokość na dynamic ??????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????? |
No weź... tyle się tu udzielasz i nie wiesz?
W zawieszeniu komfortowym na postoju pozycja Dynamic to -20mm od pozycji Comfort.
W zawieszeniu sportowym na postoju pozycja Dynamic = Comfort. |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 2016-10-24, 17:19
|
|
|
Cytat: | No ale chyba kalibracja zawieszenia nie polega na regulowaniu łączników... prawda? |
A wlasnie mialem to dopisac. Ze taka regulacja to przy sprawnym i ustawionym zawieszeniu ale pomyslalem ze to oczywiste w razie problemow wiadomo najpierw komputer i nas to nie ominie |
_________________ Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG |
|
|
|
|
Immo
Moje A8
Rocznik: 2016
Silnik cm3: 3993
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Tomek
Jeżdzę: S8 plus
Pomógł: 1 raz Wiek: 44 Dołączył: 29 Sty 2013 Posty: 58 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2016-10-24, 18:02
|
|
|
FOSS napisał/a: | No masz możliwość kodowania ale nie licz na 20mm samym kodowaniem |
Wtrącę swoje 3 grosze, u mnie na zawieszeniu sport samym kodowaniem mogę regulować wysokość w zakresie -25 do +20mm (testowane). Oczywiście po każdej zmianie kalibracja i stoi zgodnie z nowymi nastawami |
|
|
|
|
|
|
|
jordan233
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Sławek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy Dołączył: 12 Kwi 2011 Posty: 1510 Skąd: GBY
|
Wysłany: 2016-10-24, 18:25
|
|
|
ja mam takie pytanko czy po obniżeniu zawieszenia o przykładowo 20mm przez VCDS będzie zapamiętane na stałe w sterowniku? ,czy po odłączeniu aku na kilka godzin auto powróci do ustawień fabrycznych zawieszenia? |
_________________ https://www.facebook.com/...100089709813366
|
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
|
|
|
dracus6662
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO TIPTRONIC
Pomógł: 8 razy Dołączył: 28 Cze 2014 Posty: 1802 Skąd: VENLO/WROCŁAW
|
Wysłany: 2016-10-24, 21:38
|
|
|
po walkach i zmianie kodowania na zera z jedynkami udało mi sie opuścić koczkodana z 416 przód na 390,385
ale tył został ujowo bo 398, 390
auto wyglada niby fajniej jak doopa na równi alee pewnie zle sie bedzie prowadzić
więc teraz jak to widzicie ?
Przód pod serie na DYNAMIC
lewe z 390 na 396----- 6mm do góry
prawe z 385 na 396----- 11mm do góry
Tył pod serie na DYNAMIC
lewe z 398 na 376 ---- 22mm nizej
prawe z 390 na 376 ----- 14mm niżej
Powiem wam że nie wiadomo czemu bez zmiany kodowania a było ori 00150010 [czy jakos tak bo mam na kartce w garazu zapisane] nie mogłem opuscic amorów z przodu
samochód przyjął ze 416 i 398 to pozycja dynamic i mordowałem sie z nim az zmieniłem kodowanie
z tego co pamiętam to 5 oznaczało 0 a 0 oznaczało -25mm nie wiem czy to zakres regulacji w kazdym razie auto opadło na mordke troszke
jutro walka ciag dalszy
pomierze na AUTO wysokości zapodam i mam nadzieję że będzie ładnie równo
a nie koczkodan znowu sie zrobi normalnie masakra ale rozumiem ze w tych zakresach co trzeba podregulować komputer przyjmie chyba bo przeważnie wyglada to tak że jak przód wpisze to tył się akceptuje raczej bez klopotu i nie wyskakuje INVALID
Jezeli macie jakies sugestie pomocne to podpowiedzcie bo juz dzis 2 dzien w tym garazu kwitne z ustawianiem koczkodana
[ Dodano: 2016-10-24, 23:22 ]
FOSS napisał/a: | W zawieszeniu sportowym na postoju pozycja Dynamic = Comfort. |
w twoim przypadku to raczej = asfalt
[ Dodano: 2016-11-04, 06:03 ]
wyszło piepszone szydło z worka !!!!!!!!!!!!!
nie mogłem opuscic przodu do ideału bo czujnik opierał o plastik nadkola z lewej strony bo spinki brak i sterczał plastik czujka zapierała sie o niego.
[ Dodano: 2016-11-04, 06:12 ]
1 ile można bezpiecznie dla comfortowego zawieszenia obnizyc A8 ?
2 czy mo montazu zestawu obnizajacego trzeba kalibrować zawieszenie?
3 czy zaistnieje zjawisko że po założeniu zestawu obnizajacego auto podniesie sie do góry zamiast opasć? |
_________________ Tiptronik wymiana oleju Audi
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z-symphony-ii-na-navigation-plus-problem-z-kierownica-t88801.htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL] |
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
|
|
|
|