Ogłoszenie 
Felgi Audi A8 SklepOpon.com - opony i felgi motostacja_a8team.pl width= OC/AC forum a8 forum audi a8
Felgi Audi A8
Regeneracja
turbosprężarki
SklepOpon.com
opony i felgi
Części samochodowe
Kup OC/AC
Sprawdzanie VIN
Cewki zapłonowe

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 09 3.0TDI] Jastrzębie Zdrój  
Autor Wiadomość
bobok 
Użytkownik


Rocznik: 2008
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: manual
Zasilanie: ON
Imię: Maciek
Jeżdzę: A4 B8
Dołączył: 07 Lip 2019
Posty: 8
Skąd: Śląsk
Wysłany: 2019-07-11, 19:36   [D3 09 3.0TDI] Jastrzębie Zdrój

Interesuje mnie ten egzemplarz.
Jade w sobote rano.
Mega dopasiony. Szkoda ze nie ma czarnej skóry ale nie można mieć wszystkiego po swojemu nie wchodząc do salonu.

link: https://www.otomoto.pl/of...html#cdc7d84ff7

1. Jak oceniacie ten egzemplarz i co o niej sądzicie ?
2. Czy te 275.000 jakby były oryginalne to przewidujecie duże inwestycje ?
3. Rozrząd 3.0TDI w 2009 roku był jakoś poprawiony czy trzeba bedzie za niedlugo 10tysi dorzucać na wymiane łańcuchów ?

Pozdro
 
 
Daniel Forum Audi A8

Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 42
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 5914
Skąd: WBR
Kliknij tutaj ----------->
ekonom 
Użytkownik


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 2,0
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: Paweł
Jeżdzę: A4 B7
Dołączył: 24 Maj 2014
Posty: 9
Skąd: Łódź
Wysłany: 2019-07-11, 20:01   

1. Niezłe wyposażenie, natomiast na minus jak dla mnie jest fakt, że sprzedaje komis i jakość zdjęć pozostawia wiele do życzenia. Wersje long na ogół miały lepsze wyposażenie.
2. Przebieg nie jest do końca dobrym wyznacznikiem odnośnie kwot inwestycji w przypadku auta, które ma 10 lat i jest pełne elektroniki. Natomiast dobrze by było przed zakupem sprawdzić po VIN co były robione i czy przebieg się pokrywa.
3. W D3 był jeden rodzaj silnika 3.0 TDI (kod: ASB) i jeżeli nie było wymiany to trzeba będzie to zrobić kiedy zacznie być go słychać przy rozruchu.

Pozdrawiam
 
 
dice111 
Master MOD



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 202 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 4577
Skąd: Těšin
Wysłany: 2019-07-11, 23:14   

Ten komis znam - tragedia. opis dramat. Zapytaj handlarzyka czy zgadza się dostać w pysk (albo w mordę jak kto woli) na miejscu za ten przebieg i stan.

PS - bobok mogę ja wiedzieć dlaczego szukasz tak słabego gnojowozu ?
_________________
Sex, drugs and ROTFL & LOL...
 
 
Daniel Forum Audi A8

Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 42
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 5914
Skąd: WBR
Kliknij tutaj ----------->
bobok 
Użytkownik


Rocznik: 2008
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: manual
Zasilanie: ON
Imię: Maciek
Jeżdzę: A4 B8
Dołączył: 07 Lip 2019
Posty: 8
Skąd: Śląsk
Wysłany: 2019-07-12, 00:16   

Rozglądam sie za 3.0tdi ponieważ

- Generalnie naczytałem sie o 4.2PB ze wpierdzielają po 1 litr oleju na 1000 km - to oznacza remont silnika. Pozatym w 2006 chyba przestali je juz wypuszczac. Dla mnie auto troche juz za stare.
- 4.2tdi - 2 turbiny, 2 dpfy - ja jezdze mało więc w 3.0tdi wywale DPF'a jak zacznie krzyczeć i bede wygodnie woził sie po mieście troche po trasie nie za długie odcinki.
- Nowe benzyniaki FSI no to wiadomo - nie bede tankował co 2 dni bo gazu nie ma co wrzucać. A jak spec usłyszał o 3.2 FSI to prawie na mnie nakrzyczał o czym ja do niego mówie ... ze nie wolno :D hehe

Więc tylko 3.0tdi do mnie przemawia. Chociaz te historie z łańcuchem rozrządu denerwujące są strasznie.
Zastanawia mnie ze nikt w ogloszeniach ze wspomina ze wymieniono napinacze i łańcuchy.
 
 
ricov6 
Moje A8


Rocznik: 2009
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Rysiek
Jeżdzę: A8 D3 FL
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 12 Sie 2009
Posty: 122
Skąd: Lubin
Wysłany: 2019-07-12, 02:30   

Też szukam 3.0 TDI i te same argumenty co kolega bobok, przejechałem się taką i nawet fajnie się zbiera
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 173 razy
Wiek: 29
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6899
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2019-07-12, 06:01   

bobok napisał/a:
2. Czy te 275.000 jakby były oryginalne to przewidujecie duże inwestycje ?

Jakby były oryginalne to wtedy masz niewiele inwestycji ;)

[ Dodano: 2019-07-12, 06:03 ]
bobok napisał/a:
1. Jak oceniacie ten egzemplarz i co o niej sądzicie ?

Bardzo ładnie wyposażona.

[ Dodano: 2019-07-12, 06:05 ]
bobok napisał/a:
3. Rozrząd 3.0TDI w 2009 roku był jakoś poprawiony czy trzeba bedzie za niedlugo 10tysi dorzucać na wymiane łańcuchów ?

Rozrząd zawsze się wymienia. A co złego jest w rozrządzie, który zrobił 300tys aby go poprawiać? :) I nie 10tys... podziel :)
_________________
Fotosesja mojej pięknej zaraz po sprowadzeniu:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
Daniel Forum Audi A8

Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 42
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 5914
Skąd: WBR
Kliknij tutaj ----------->
Jacek82 
Moje A8


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Jacek
Jeżdzę: A8 D3/RS4 B7/A8 D4 fl
Wiek: 37
Dołączył: 25 Lut 2018
Posty: 82
Skąd: Opole
Wysłany: 2019-07-12, 06:13   

wątpię aby opis pokrywał się ze stanem faktycznym
przecież już na zdjęciach wygląda na podjechaną wizualnie a co dopiero mechanicznie
 
 
dice111 
Master MOD



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 202 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 4577
Skąd: Těšin
Wysłany: 2019-07-12, 08:33   

bobok napisał/a:
- Generalnie naczytałem sie o 4.2PB ze wpierdzielają po 1 litr oleju na 1000 km - to oznacza remont silnika. Pozatym w 2006 chyba przestali je juz wypuszczac. Dla mnie auto troche juz za stare.

Zre tym ktorzy maja popsuty samochod. Mi D3 z BFMem nie zarla od wymiany do wymiany nic.
Jak Ci zalezy na duzym pysku, to tak 2006 rocznik, jeszcze MPI. Nie rozumiem 2006 stary, a 2009 juz nie ?

bobok napisał/a:
- 4.2tdi - 2 turbiny, 2 dpfy - ja jezdze mało więc w 3.0tdi wywale DPF'a jak zacznie krzyczeć i bede wygodnie woził sie po mieście troche po trasie nie za długie odcinki.

To po kiego diesla kupowac jak tak malo jezdzisz ?

bobok napisał/a:
A jak spec usłyszał o 3.2 FSI to prawie na mnie nakrzyczał o czym ja do niego mówie ... ze nie wolno :D hehe

Jesli o rozrzad chodzi w nim masz te same problemy co w dieslu. A tak dbany fajny silnik, tyle, ze rowniez slaby.

bobok napisał/a:
Zastanawia mnie ze nikt w ogloszeniach ze wspomina ze wymieniono napinacze i łańcuchy.

Bo z handlarzy nikt tego Ci robic nie bedzie.
_________________
Sex, drugs and ROTFL & LOL...
 
 
bobok 
Użytkownik


Rocznik: 2008
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: manual
Zasilanie: ON
Imię: Maciek
Jeżdzę: A4 B8
Dołączył: 07 Lip 2019
Posty: 8
Skąd: Śląsk
Wysłany: 2019-07-12, 10:10   

Cytat:
Jak Ci zalezy na duzym pysku, to tak 2006 rocznik, jeszcze MPI. Nie rozumiem 2006 stary, a 2009 juz nie ?


- Generalnie mam teraz a4 b8 2008 rok. Nie chce iść w tył z rocznikami tylko w przód.

Cytat:
To po kiego diesla kupowac jak tak malo jezdzisz ?


- Teraz mam 2.0tdi 143KM. Generalnie jezdze nim ponad 2 lata kompletnie bezawaryjnie. Lekki klekot mi nie przeszkadza ale za to mam dobry moment obrotowy na niskich obrotach. To jest to co w dieslu lubie.
Patrzałem tez na benzyniaki (a5,a6) 2.0tfsi ale to jest loteria.. Kupi sie auto które od razu trzeba bedzie wysłać na remont silnika... Mega wtopa z tym badziewiem ea888.

drago_o - Rozrząd na łańcuchu się rozciąga i to jest wada fabryczna silnika. W każdym egzemplarzu to nastąpi ale nie znasz dnia ani godziny kiedy zacznie dzwonić na zimnym po rozruchu. Koszty wymiany rozrządu w 3.0TDI dokładnie 11 tysięcy złotych. Obok siebie mam specjalistyczny warsztat VAG (nie aso) i rozmawiałem z nimi pare dni temu. Wujaszek musiał wymieniać rozrząd w swoim A6 2,7TDI i zapłacił około 10 tys (okolo 2 lata temu). Więc albo chce sie miec zrobione porządnie z nowymi wszystkimi uszczelkami i innymi duperelami albo nie. Panu Ździśkowi (nie obrażając Zdzisławów ;] ) który naprawia tylko stare golfy i pandy nie oddałbym do roboty tego nawet za połowe ceny. Wiadomo.
 
 
Daniel Forum Audi A8

Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 42
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 5914
Skąd: WBR
Kliknij tutaj ----------->
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 173 razy
Wiek: 29
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6899
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2019-07-12, 10:28   

bobok napisał/a:
drago_o - Rozrząd na łańcuchu się rozciąga i to jest wada fabryczna silnika. W każdym egzemplarzu to nastąpi ale nie znasz dnia ani godziny kiedy zacznie dzwonić na zimnym po rozruchu. Koszty wymiany rozrządu w 3.0TDI dokładnie 11 tysięcy złotych. Obok siebie mam specjalistyczny warsztat VAG (nie aso) i rozmawiałem z nimi pare dni temu. Wujaszek musiał wymieniać rozrząd w swoim A6 2,7TDI i zapłacił około 10 tys (okolo 2 lata temu). Więc albo chce sie miec zrobione porządnie z nowymi wszystkimi uszczelkami i innymi duperelami albo nie. Panu Ździśkowi (nie obrażając Zdzisławów ;] ) który naprawia tylko stare golfy i pandy nie oddałbym do roboty tego nawet za połowe ceny. Wiadomo.

Nie jest to żadna wada fabryczna tylko zwykła eksploatacja. Wszystko, gdzie występuje tarcie, będzie się zużywać. To jakby powiedzieć, że panewki mają wady fabryczne bo się wycierają. Nie ma niezniszczalnych materiałów. Co do tego rozrządu to akurat prędzej padają napinacze i to one są największym problemem w 3.0/4.0 a nie same łańcuchy. Od wyciągniętego łańcucha nie zacznie dzwonić. Ceny też raczej podajesz prosto z ASO bo ja ten rozrząd w zamienniku kupiłem za 2700zł, fakt, że bez wymiany bo sam robiłem. Nawet rozrząd królewski teoretycznie nie do robienia a się wyciera i w fejkach 5.0 się go często robi.
_________________
Fotosesja mojej pięknej zaraz po sprowadzeniu:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
bobok 
Użytkownik


Rocznik: 2008
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: manual
Zasilanie: ON
Imię: Maciek
Jeżdzę: A4 B8
Dołączył: 07 Lip 2019
Posty: 8
Skąd: Śląsk
Wysłany: 2019-07-12, 10:43   

Ja niestety jestem specjalistą w innej dziedzinie i z mechaniki jestem lewy do kwadratu.
Skoro oni biorą 6 tys za robocizne a 4 za części (moze oryginały) to by sie zgadzało.
 
 
panton. 
Użytkownik


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: TIP
Zasilanie: ON
Imię: Darek
Jeżdzę: A8D2
Wiek: 42
Dołączył: 10 Lip 2019
Posty: 4
Skąd: EL
Wysłany: 2019-07-15, 08:46   

Przestań pisać te bzdury bo na wymioty zbiera <onie>
W innych silnikach robi się 400-500kkm (4.2TDI BVN) i nic się nie dotyka a Ty wciskasz taki kit ludziom, którzy nie mają pojęcia i to łykają.
Inne marki jak Honda, Toyota też mają rozrząd na łańcuchu i nikt tego nie dotyka wiec tam tarcia nie ma i się nie "zużywa"?
Rozumiem drago_o że starasz się to 4.0TDI wybielić ale ten silnik to kibel podobnie jak wycofany z Phaetona/Touareg 5.0 V10 TDI.
 
 
Daniel Forum Audi A8

Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 42
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 5914
Skąd: WBR
Kliknij tutaj ----------->
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 173 razy
Wiek: 29
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6899
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2019-07-15, 09:26   

No i też 400tys tykany u mnie nie był. Piszesz tak a nawet nie miałeś. Praktycznie nie znam osoby narzekającego jakoś na te silniki z posiadaczy. Tylko Ci co próbują dowartościować jakoś swoje ego, że mają lepsze. Idiotyzmy wypisujesz. Tyle... nikti nie wmówi, że wada fabryczna można nazwać coś co wytrzymuje te 300tys bez problemu. Nikt nie kłóci sie, że 4.2 nie jest lepsze. Jest bardziej dopracowane i nowocześniejsze. Ale nie takie brednie. Jak któryś tu pisał że mu się szyber w 15 letnim aucie odkleił i odpadł na autostradzie idziwil się że akcji serwisowej audi nie robi bo komuś też się tak stało czytał w necie...
_________________
Fotosesja mojej pięknej zaraz po sprowadzeniu:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - manga


regeneracja turbosprężarki opony samochodowe
Testy opon hamulce
OC/AC

regeneracja turbosprężarki
| Felgi Audi - AluShop.pl | Sklep Audi A8 | bmw forum | Forum Audi Q5 | AZ Auto Serwis | Tarcze hamulcowe Audi |
| Klocki hamulcowe Audi | Nagranie reklam | SklepOpon.com - opony i felgi | WRC POLSKA - Części do AUDI | WRC POLSKA - Zawieszenie pneumatyczne | WRC POLSKA - Pompy wspomagania |