Autor |
Wiadomość |
dakopi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6.0
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Darek
Jeżdzę: A8 D3 W12, Pathfinder, Cuore
Pomógł: 1 raz Dołączył: 24 Sty 2015 Posty: 54 Skąd: Górny Śląsk
|
Wysłany: 2016-01-08, 11:58
|
|
|
Można zakodować aku każdego producenta, czy tylko bardziej powszechne? Planuję zakup Autocrafta 110 Ah tylko czy potem uda się go zaadaptować... |
|
|
|
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
|
|
|
panton
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 33 razy Wiek: 46 Dołączył: 15 Kwi 2012 Posty: 1008 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2016-01-08, 14:28
|
|
|
dakopi, zakoduj jako 110 Varta i po temacie
110 Ah 920A
4FO 915 105 D
VAO 270 305 34 15 |
|
|
|
|
dakopi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6.0
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Darek
Jeżdzę: A8 D3 W12, Pathfinder, Cuore
Pomógł: 1 raz Dołączył: 24 Sty 2015 Posty: 54 Skąd: Górny Śląsk
|
Wysłany: 2016-01-09, 09:49
|
|
|
Panton i drago_o wielkie dzięki - operacja zakończona sukcesem Aku kupiłem Dublet 110 Ah 960 prąd rozruchu za 280 zł 2 lata gwarancji. Autocraft okazał się niewymiarowy (za szeroki). |
|
|
|
|
|
|
|
Audik_Agi
Użytkownik
Rocznik: 2014
Silnik cm3: 3000
Skrzynia: Mutitronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: A
Jeżdzę: D4
Wiek: 41 Dołączyła: 30 Wrz 2016 Posty: 15 Skąd: PN
|
Wysłany: 2016-10-03, 20:06
|
|
|
FOSS napisał/a: | piter1959 napisał/a: | nie mam instrukcji tylko na penie mam do A 6 więc mysłałem ze jest podobnie. Jesli mozęsz to powiedz co z tą elektroniką Może lepiej wobec tego nie ładować ? |
Skoro jest taka konieczność to możesz ładować... ale tylko tak jak napisał kolega wolek.
Najbezpieczniej byłoby odpiąć klemy od auta tylko nie wiem czy sterownik odczyta później akumulator pełny czy też nie trzeba będzie zrobić ponownej adaptacji :roll: |
Czy ktos na 100% wie czy po odlaczeniu akumulatora w D3 i jego podładowaniu na zewnatrz trzeba kodować go znowu czy nie?
W instrukcji rzeczytałam, że mozna małym pradem ładować go bez odłączania.
Dziekuje |
|
|
|
|
pebo
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: BFM
Skrzynia: GQF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8L D3/A3 8L
Pomógł: 35 razy Wiek: 49 Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 1442 Skąd: B.Podl.
|
Wysłany: 2016-10-03, 21:52
|
|
|
Audik_Agi napisał/a: | FOSS napisał/a: | piter1959 napisał/a: | nie mam instrukcji tylko na penie mam do A 6 więc mysłałem ze jest podobnie. Jesli mozęsz to powiedz co z tą elektroniką Może lepiej wobec tego nie ładować ? |
Skoro jest taka konieczność to możesz ładować... ale tylko tak jak napisał kolega wolek.
Najbezpieczniej byłoby odpiąć klemy od auta tylko nie wiem czy sterownik odczyta później akumulator pełny czy też nie trzeba będzie zrobić ponownej adaptacji :roll: |
Czy ktos na 100% wie czy po odlaczeniu akumulatora w D3 i jego podładowaniu na zewnatrz trzeba kodować go znowu czy nie?
W instrukcji rzeczytałam, że mozna małym pradem ładować go bez odłączania.
Dziekuje |
Na 99% po odłączeniu akumulatora w D3 nie trzeba go ponownie kodować, ale trzeba będzie usunąć błędy spadku napięcia i jeszcze kilka innych przy okazji. Można też ładować bardzo małym prądem. + od prostownika podłącza się do + na akumulatorze a - do takiego metalowego długiego prętu (tzw. zacisk zewnętrzny rozruchu). |
_________________ Bądź dobry jak chleb. |
|
|
|
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
Audik_Agi
Użytkownik
Rocznik: 2014
Silnik cm3: 3000
Skrzynia: Mutitronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: A
Jeżdzę: D4
Wiek: 41 Dołączyła: 30 Wrz 2016 Posty: 15 Skąd: PN
|
Wysłany: 2016-10-03, 21:58
|
|
|
Dziekuje.
Tak dokladnie powstało kilka błędów dot napięcia i skasowałam w trasie i potem było ok. |
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2016-10-04, 08:21
|
|
|
drago_o napisał/a: | W ekstremalnych przypadkach miałem styczność z rozjechaniem się funkcji w zielonym menu(wszystko znikneło). |
W stanie przedłużonego głębokiego rozładowania jest to możliwe. |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
eed
Moje A8
Rocznik: 2011
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Piotr
Jeżdzę: A8L D4
Pomógł: 1 raz Wiek: 45 Dołączył: 09 Mar 2012 Posty: 223 Skąd: Gryfino - Aukra
|
Wysłany: 2016-10-08, 08:45
|
|
|
Jezeli chodzi o ladowanie akumulatora to chyba nie jest az tak zle, bo na wiosne na starym aku uzywalem prostownika przez dobre 2 miesiace kazdej niedzieli i jakis problemow z tego nie bylo. |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
klark
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 2000
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: Jan
Jeżdzę: D2
Wiek: 51 Dołączył: 20 Paź 2015 Posty: 24 Skąd: Bełchatów
|
Wysłany: 2016-11-03, 10:52
|
|
|
eed napisał/a: | Jezeli chodzi o ladowanie akumulatora to chyba nie jest az tak zle, bo na wiosne na starym aku uzywalem prostownika przez dobre 2 miesiace kazdej niedzieli i jakis problemow z tego nie bylo. |
NIestety moje auto też zimuje pod chmurką i przy mroźnych nocach zdarza się, że akumulator nie domaga. Wcześniej miałem prostownik z , ale jego problemem było to, że nie ładował takich praktycznie do zera rozładowanych akumulatorów.
Znaczenie lepiej z w tego typu sytuacjach sprawuje się prostownik . Sterowany mikroprocesorem, dobiera optymalne parametry ładowania. Sprawdza się nawet w przypadku tych mocno rozładowanych aku... N |
|
|
|
|
eed
Moje A8
Rocznik: 2011
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Piotr
Jeżdzę: A8L D4
Pomógł: 1 raz Wiek: 45 Dołączył: 09 Mar 2012 Posty: 223 Skąd: Gryfino - Aukra
|
|
|
|
|
|
|
|
kor
Użytkownik
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 5.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Jan
Jeżdzę: S8 D3, PajeroII 3.5, CL600c140
Wiek: 44 Dołączył: 21 Wrz 2014 Posty: 49 Skąd: Strzegom
|
Wysłany: 2016-12-24, 00:04
|
|
|
Panowie, a taka sprawa?:
ogólnie z aku nie mam problemu, ale ponieważ zrobiło się zimno, a obok auta wisi sobie prostownik mikroprocesorowy Boscha, to kiedy nie używam auta kilka dni (zimą więcej latam terenowym..), podłączam go pod ten prostownik. On jest bardzo mądry i po naładowaniu aku, przechodzi w stan podtrzymania (impulsowo doładowuje aku).
No i podpinam ten + do plusa, - do pręta i.. mimo że Bosch pokazuje pełne naładowanie następnego ranka dajmy na to, to przy uruchamianiu auta info o rozładowanym aku i w mmi 10%. Tak jakby rozładowywał, a nie ładował.
Czy aby na pewno ten metalowy pręt nie służy do rozruchu, a do normalnego ładowania małym prądem, może trzeba podpinać pod - normalnie? Chyba to sprawdzę, ale najpierw wolę zasięgnąć opinii.. |
|
|
|
|
uzlik
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D3, Yamaha fz1
Pomógł: 3 razy Wiek: 50 Dołączył: 19 Sty 2015 Posty: 174 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2016-12-24, 15:26
|
|
|
Spróbuj zaadaptować akumulator. Ja tak zazwyczaj ładuję jak pisałeś i jest ok. |
|
|
|
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
|