|
Autor |
Wiadomość |
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2017-11-16, 11:25
|
|
|
Martini napisał/a: | Odkryłem że coś takiego jak podciśnienie u mnie NIE ISTNIEJE , wszystko albo pourywane, albo niewypodpinane, ogólnie nie dziwię się teraz że gruszki nie miały siły żeby zassać klapy, mogę znaleźć gdzieś jakiś schemat jak to wszystko ma być podpięte? Bo tu trzeba wszystko od nowa postawić |
To ciekawe znalezisko
Martini napisał/a: | A więc tak rozrząd pasuje na blokadach... |
Wreszcie jakiś pozytyw
Martini napisał/a: | ... że mogę to uznać za objaw uszkodzonej poduchy silnika (bo mam błąd bodajże prawej i wspornika momentu) |
Po to są poduszki... aby stabilizować silnik i niwelować jego drgania i separować od całego nadwozia.
Martini napisał/a: | Na benzynie jazdy w sumie nadal nie ma... nie chce sie to wogóle wkrecać na obroty i mam takie wrażenie jakby nie dostawał pełnej dawki paliwa, spróbuje zrzucić wąż powrotny od Pb i zobaczymy co dalej |
Tego nie kumam i nie kojarzę aby wcześniej te fakty wyszły w tym temacie.
Moim zdaniem jeżeli silnik nie pracuje poprawnie na PB to ciężko szukać poprawnej pracy również na LPG.
Najpierw należy doprowadzić do ładu zasilanie w PB a później można szukać dziury w całym. |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
karol208
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy Wiek: 41 Dołączył: 28 Kwi 2013 Posty: 994 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: 2017-11-16, 12:34
|
|
|
Pomiar ciśnienia paliwa trzeba by zrobić. Może pompa pada, filtr zabity, albo regulator puszcza. |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
Martini
Użytkownik
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 31 Dołączył: 29 Cze 2017 Posty: 8 Skąd: Mielec
|
Wysłany: 2017-11-16, 16:31
|
|
|
na pracującym zimnym silniku (to raczej chyba bez różnicy) zdjąłem wężyk powrotu (zdjęcie poniżej) kropelka na 1,5 sekundy spadnie super znawcą nie jestem, ale z tego co zdążyłem wyczytać to chyba powinno tędy płynąć paliwo pod ciśnieniem mam racje ?
FOSS nie chciałem się rozpisywać ale miałem problemy z moją A8 bo po jeździe na LPG później za chu... nie chciała odpalać, miała tak rozjechane mapy paliwowe że tragedia, musiałem przed planowanym postojem z 5 min wcześniej odpalić Pb, problemem okazał się padnięty nastawnik, nie miałem nigdy żadnych zgrzytów stuków przy odpalaniu, ale łańcuszek miałem lekko luźny, miałem takie różnice korekt paliwowych że silnik tego nie ogarniał podczas odpału na Pb , po wymianie nastawnika teraz normalnie mi to odpala na Pb (normalnie czyli nie dłąwi sie, nie gaśnie jak wcześniej) z tym że no jeszcze drga, robi kangurki, na gazie kangurków brak, drganie jeszcze jest delikatne najbardziej odczuwalne przy ok 1800-200 RPM, będe z tym dalej próbował walczyć ale chyba najpierw wymienie pompe główną paliwa, mam racje? |
|
|
|
|
karol208
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy Wiek: 41 Dołączył: 28 Kwi 2013 Posty: 994 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: 2017-11-16, 21:56
|
|
|
Jeżeli powrotem leci tylko kropelka to pompa nie dostarcza odpowiedniej ilości paliwa.
Brak zdjęcia?
Powinno się lać z powrotu. Pamiętaj że po odpaleniu działają przez jakiś czas 2 pompy paliwa.
Co z filtrem paliwa? Jest pod autem przed prawym tylnym kołem. |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - opowiadania
Prywatność. |