Autor |
Wiadomość |
mazur6662
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 2 razy Wiek: 38 Dołączył: 10 Kwi 2010 Posty: 266 Skąd: Nowa Cerkiew
|
Wysłany: 2011-01-08, 03:28 [D3 03
] Jak wymienić żarówkę xenonową?
|
|
|
szykuje się do wymiany xenonów bo świecą na zielono i za chiny nie wiem jak się do tego dobrać. może mi ktoś wyjaśnić krok po kroku jak to zrobić? |
|
|
|
|
|
|
|
mdamian
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy Wiek: 42 Dołączył: 11 Maj 2010 Posty: 2107 Skąd: 3-miasto
|
|
|
|
|
|
|
|
bronko86
Moje A8
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: bronek
Jeżdzę: D3 ON exS8
Pomógł: 3 razy Wiek: 38 Dołączył: 28 Lut 2010 Posty: 87 Skąd: dolnyslask
|
Wysłany: 2011-01-08, 11:39
|
|
|
mdamian napisał/a: | http://www.a8team.pl/topics16/3505.htm |
Kolega ma D3 a tam jest troche inna filozofia nad która sam się głowie ;-) |
|
|
|
|
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5137 Skąd: Těšin
|
|
|
|
|
|
|
|
mdamian
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy Wiek: 42 Dołączył: 11 Maj 2010 Posty: 2107 Skąd: 3-miasto
|
|
|
|
|
club-iguana
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tip+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Jaro
Jeżdzę: A8L
Pomógł: 1 raz Wiek: 52 Dołączył: 27 Kwi 2010 Posty: 215 Skąd: Brzozowa/WGM
|
Wysłany: 2011-01-08, 20:36
|
|
|
O kur.... wystarczy zdjąć nadkola i dobierasz się od dupy strony :-) |
_________________ CCCO A8 D2 4.2 '96 -> Allroad 2,7T '02 -> A8L D3 4.2 '04 - to wszystko już było. |
|
|
|
|
|
|
|
colln
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: D3
Pomógł: 10 razy Wiek: 54 Dołączył: 20 Cze 2010 Posty: 969 Skąd: P.T.
|
Wysłany: 2011-01-14, 00:49
|
|
|
niedługo będziemy to robić przez rurę wydechową :mrgreen: |
_________________ Z Audi były: A8 D2 2.8 A8 D3 3.7 A2 1.4 A8 D3 4.2 A4 B7 2.0PB A8 D3 3.0PB Obecnie A8 4.2 lift oraz A2
|
|
|
|
|
mazur6662
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 2 razy Wiek: 38 Dołączył: 10 Kwi 2010 Posty: 266 Skąd: Nowa Cerkiew
|
Wysłany: 2011-01-16, 10:18
|
|
|
a miało być tak prosto i pięknie pół auta rozebrać żeby wymienić żarówkę |
|
|
|
|
|
|
|
colln
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: D3
Pomógł: 10 razy Wiek: 54 Dołączył: 20 Cze 2010 Posty: 969 Skąd: P.T.
|
Wysłany: 2011-01-16, 23:31
|
|
|
iiii tam to to to nic weź nowszą vectre i tam wymień, trzeba zdemontować przedni zderzak, pas, roboty jak przy wymianie rozrządu w 4.2 :mrgreen: |
_________________ Z Audi były: A8 D2 2.8 A8 D3 3.7 A2 1.4 A8 D3 4.2 A4 B7 2.0PB A8 D3 3.0PB Obecnie A8 4.2 lift oraz A2
|
|
|
|
|
kolonkos88
Moje A8
Silnik cm3: 5000
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Sebastian
Jeżdzę: MB E500
Wiek: 36 Dołączył: 03 Kwi 2010 Posty: 92 Skąd: Katowice
|
Wysłany: 2011-01-17, 22:17
|
|
|
Wiem coś o tej vectrze bo wymieniałem kiedyś.... a wszystko przez dwie śrubki |
_________________ Mercedes Benz E500 V8
Mój "dziodkowóz" nie jedno A8 i 7er nosem wciągnie
|
|
|
|
|
|
|
|
colln
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: D3
Pomógł: 10 razy Wiek: 54 Dołączył: 20 Cze 2010 Posty: 969 Skąd: P.T.
|
Wysłany: 2011-01-17, 23:48
|
|
|
a jak blondynie każą na autostradzie wieczorem w deszczu wymienić to jak myślicie co powinna zrobić? proszę o odpowiedzi (mogą być śmieszne :mrgreen: ) |
_________________ Z Audi były: A8 D2 2.8 A8 D3 3.7 A2 1.4 A8 D3 4.2 A4 B7 2.0PB A8 D3 3.0PB Obecnie A8 4.2 lift oraz A2
|
|
|
|
|
jaro_alfa
Moje A8
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Multitronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Jarek
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 51 Dołączył: 24 Gru 2010 Posty: 70 Skąd: Bełchatów
|
Wysłany: 2011-02-03, 10:19
|
|
|
Ja jestem właśnie po wymianie. :d Robiłem to wczoraj. Zajęło mi to około 3 godzin, ale tylko dlatego, że próbowałem za wszelką cenę wymienić bez odkręcania. Myślę, że całość nie powinna zająć godzinki.
W D3 jest faktycznie trochę ciężko. Próbowałem bez wyjmowania, ale jak odkręciłem starter i zacząłem pryciać przy palniku, to drucik dociskający go został mi w ręku. Próbowałem z dentystycznym lusterkiem włożyć go w swoje miejsce, ale skończyło się tylko na spuchniętej i podrapanej dłoni :-( .
Najprościej jest wyjąć lampę:
1. odkręcamy dwa torxy od góry, dwa z tyłu na dole,
2. odkręcamy dwie (pierwsze od lampy) śruby mocujące błotnik i odchylamy go delikatnie; w szparę wkładamy jakiś klin drewniany.
3. wypinamy kostkę od instalki i wyciągamy delikatnie lampę.
Dalej już każdy będzie wiedział, jak robić.
INFO dla tych, którym świeci kiepsko: zacznijcie od wymiany palników. Moje stare nie różniły się wizualnie od nowych, a po wymianie świecą o 200% lepiej. I nie sprawdzajcie efektów na ścianie, tylko w terenie.
Pzdr |
|
|
|
|
|
|
|
Blokersik
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic + F1
Zasilanie: PB
Imię: Kamil
Jeżdzę: Audi A8
Wiek: 38 Dołączył: 12 Gru 2010 Posty: 58 Skąd: Legnica
|
Wysłany: 2011-02-03, 23:40
|
|
|
Tez jestem świeżo po wymianie żarników. Ja zrobiłem to przez nadkola, zero jakich kolwiek problemów i wszystko widoczne. |
|
|
|
|
club-iguana
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tip+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Jaro
Jeżdzę: A8L
Pomógł: 1 raz Wiek: 52 Dołączył: 27 Kwi 2010 Posty: 215 Skąd: Brzozowa/WGM
|
Wysłany: 2011-02-03, 23:41
|
|
|
A ja wymieniłem i wcale lepiej nie widać |
_________________ CCCO A8 D2 4.2 '96 -> Allroad 2,7T '02 -> A8L D3 4.2 '04 - to wszystko już było. |
|
|
|
|
|
|
|
Saberek
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Piotrek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 2 razy Wiek: 43 Dołączył: 11 Lut 2011 Posty: 153 Skąd: Lloydminster, Alberta , Kanada
|
Wysłany: 2011-02-24, 23:21
|
|
|
Jakie tam ida palniki, jaka obsadka ?
Jak zaloze nieorginalene to wywali bledy na kompie lub cos innego ( uwali balasty )?
Mysle nad 6500K lub cos kolo tego zeby ladnie na bialo swiecily ... |
|
|
|
|
|