Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 ALL ] Jaki zbiornik LPG w koło?  
Autor Wiadomość
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2014-02-17, 20:59   

FOSS, TO wiadome ale są przypadki gdy austriacy się dowalili do braku wzmocnienia w D2 i chłopaki mieli małą lipe. Niemiecki TUV wymaga w przypadku plastykowej wanny wzmocnienia. Mnie tam dwie szyny pod spodem załozyli bo i tak w cenie było :)
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2014-02-17, 21:05   

Apophis napisał/a:
FOSS, TO wiadome ale są przypadki gdy austriacy się dowalili do braku wzmocnienia w D2 i chłopaki mieli małą lipe. Niemiecki TUV wymaga w przypadku plastykowej wanny wzmocnienia...

No ale ja nie podlegam pod niemiecki TUV.
Mam ważne papiery, aktualne badania techniczne, ubezpieczenie i wszystko zgodnie z prawem unijnym więc teoretycznie nie mają prawa mi nic zrobić ;)
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2014-02-17, 21:30   

Damian teorie są teoriami a praktyka bywa rózna. W Koloni ścigają polskie auta za brak podatku a u mnie w landzie nie chcą nawet przyjąc żadnego podatku :)
Info o TUV dalem tak o żeby uwidocznić że jak sie nasze PL znowu zachłysna tanią wódką sejmową to wymyslą kolejne pierdoły...
 
 
Marcin2013 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: GQF + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 33 razy
Wiek: 47
Dołączył: 22 Sty 2012
Posty: 1368
Skąd: SOsnowiec
Wysłany: 2014-09-13, 20:18   

U mnie butla 90L w kole wchodzi jakieś 72L ,pod maską PRIS :) reduktor zamontowany w podszybiu.

O co chodzi z tymi wzmocnieniami w butli, że może wypaść ??
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2014-09-13, 20:43   

no może :)
 
 
Marcin2013 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: GQF + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 33 razy
Wiek: 47
Dołączył: 22 Sty 2012
Posty: 1368
Skąd: SOsnowiec
Wysłany: 2014-09-13, 20:48   

Aaa chodzi np. o dzwona że może do kabiny wlecieć :(
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2014-09-13, 20:56   

nie grawitacyjnie może wypaść
bo podłoga w bagażniku nie jet przystosowana do tego ;)
 
 
Marcin2013 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: GQF + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 33 razy
Wiek: 47
Dołączył: 22 Sty 2012
Posty: 1368
Skąd: SOsnowiec
Wysłany: 2014-09-13, 21:02   

Czyli że podłoga się roz.... hmm 100kg i ... trochę dziwne, sprawdzę u mnie czy dali jakieś wzmocnienia bo moja instalka była zakładana w DE
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2014-09-14, 12:17   

W DE wzmocnienie jest obowiązkowe z tego co słyszałem.
 
 
Marcin2013 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: GQF + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 33 razy
Wiek: 47
Dołączył: 22 Sty 2012
Posty: 1368
Skąd: SOsnowiec
Wysłany: 2014-09-16, 21:07   

Apophis napisał/a:
W DE wzmocnienie jest obowiązkowe z tego co słyszałem.


Sprawdzałem dzisiaj w kanale i niestety nie mam wzmocnień jest tylko plastikowa misa :/ przypominam że LPG zakładane w DE
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2014-09-17, 03:26   

Marcin2013 napisał/a:
przypominam że LPG zakładane w DE


Świat jest dziwny. Kolega miał kiedyś we Frankfurcie tak szczegółowa kontrole że dowalili mu się do braku wzmocnienia w A8. Dlatego moi gazownicy mi dla spokoju zrobili jakąś prowizorke z metalowych płaskowników w cenie.

Możliwe że ten warsztat robił bez bo auto na PL blachach?

Wiem że TUV powinien się doczepić braku wzmocnień i ogólnie szczegółowo sprawdzają pierwszy montaż.
 
 
majkaistefan
[Usunięty]

Wysłany: 2014-09-17, 23:24   

Witam!

Czytam to i niezle sie bawie.A co w przypadku aut z Danii badz USA czy Kanady?

:)

Stefan.
 
 
Marcin2013 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: GQF + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 33 razy
Wiek: 47
Dołączył: 22 Sty 2012
Posty: 1368
Skąd: SOsnowiec
Wysłany: 2014-09-18, 06:58   

Apophis napisał/a:
Możliwe że ten warsztat robił bez bo auto na PL blachach?

Wiem że TUV powinien się doczepić braku wzmocnień i ogólnie szczegółowo sprawdzają pierwszy montaż.


No właśnie nie robiłem na blachach PL bo auto kupiłem osobiście w DE dokładnie Stuttgart i tam było zarejestrowane,instalka zakładana była też w tym mieście w 2011r. PRINS faktura jest na 2950,-EU , i TIV-y mam z przeglądóa ,a wzmocnień nie ma <niewiem> .
 
 
majkaistefan
[Usunięty]

Wysłany: 2014-09-18, 11:01   

Witam!
:) Swego czasu tutejszy TüV byl bardzo powazna i powazana instytucja.Inspektor to byla bardzo powazna figura.Niestety ze trzydziesci lat temu podjeto kilka fatalnych dla tej instytucji decyzj. Skutki sa takie ze prawie (?) wszyscy handlarze maja swojego "Uliego" ktory klepnie wszystko.
W tutejszym kraju policja nie ma zadnych uprawnien do sprawdzania stanu technicznego pojazdow za wyjatkiem danych zapisanych w dowodzie rejestracyjnym.
Jesli sa jakies wapliwosci (przewaznie bardzo uzasadnione) auto kierowane jest do dyzurnej stacji TüV ktora wydaje stosowna opinie. Opinia taka musi byc zgodna z przepisami kraju w ktorym zarejestrowane jest auto a tutejsi maja podpisane miedzynarodowe konwencje w tej sprawia albo umowy dwustronne.


Stefan.
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2014-09-18, 11:58   

Cóż Stefan musze się z Toba zgodzić.
Gaz zakładałem prawie 2 lata temu a wspomniana sytuacja szczegółowej kontroli odbywała się na zasadzie łapanki jeszcze dawniej. Nie tak dawno takie cos w tym samym mieście miało miejsce i spotkałem się kilka razy z takimi łapankami. Jest ich wtedy wielu i ktoś tam widac ma jakieś wiekszą wiedze czy uprawnienia.
Polizei potrafi obcego w szczególności zwyczajnie wyujać jak widza że się nie zna. Takie praktyki są tu stosowane na skale państwowa bo sąd wyda wyrok i orzeknie kare paru tysięcy za nieprzerejestrowane auto Jankowi a Gienek powie pocałujcie mnie w pupe bo nie macie prawa i nic mu nie zrobią.

Jedna osoba a kilka różnych interpretacji przepisów i tak tu się żyje.
Po roku tez mogę stwierdzić że tyle złomów co po DE jeździ to chyba nie ma nawet w PL.
Są to złomy wypicowane że na pierwszy rzut oka jakoś wygląda a w środku katastrofa.
W PL policja ostro odhaczy złoma z drogi a tu jeśli dojdzie do wypadku czy kolizji to wówczas dopiero.

Dla szarego człowieka TUV jeszcze istnieje ale jak wspomniał Stefan można sobie "załatwić" sprawe też :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - opowiadania

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.