Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 03 4.2MPI/LPG ] Uszkodzenie w obwodzie wtryskiwacza  
Autor Wiadomość
paweldzwo 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: D3
Dołączył: 20 Kwi 2015
Posty: 314
Skąd: Działdowo
Wysłany: 2017-01-14, 11:28   [D3 03 4.2MPI/LPG ] Uszkodzenie w obwodzie wtryskiwacza

Hej,

Szukałem troszkę na forum, ale nie znalazłem podobnego tematu, wiec zwracam się do was koledzy z prośbą o pomoc,mianowicie.

Błędy "Uszkodzenie w obwodzie wtryskiwacza i numery 1,3,4,5,6,8" nie wiem czy może to mieć związek ale od 2 lat mam instalację gazową brc, na początku po założeniu na pewno tych błędów nie było, fakt że są to błędy sporadyczne, ale jednak i troszkę mnie to denerwuje bo co podłącze kompa to są. Z pół roku nie podłączałem kompa,i teraz mimo wykasowania wracają


 
 
mario1278 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 11 Maj 2014
Posty: 89
Skąd: SIEDLCE
Wysłany: 2017-01-14, 18:47   

Tęż ma lpg i też BRC i te błędy też kiedyś miałem.Błędy są związane z przejście z benzyny na lpg i odwrotnie ,trzeba ustawić przejścia tych paliw w BRC .
 
 
paweldzwo 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: D3
Dołączył: 20 Kwi 2015
Posty: 314
Skąd: Działdowo
Wysłany: 2017-01-14, 19:38   

Tylko pytanie, dlaczego przez pierwszy jakiś rok, gdzie borykałem się z pewnymi kłopotami i często podłączałem się pod sterownik silnika i nie było błędów, a dopiero od jakiegoś pół roku błąd zaczął się pojawiać, zweryfikuję twoją informację, odczytując sterownik na bieżąco i zobaczę czy przy przełączaniu się pojawią.

Jak rozumieć twoją podpowiedź o ustawieniu tego przejścia, bo nie wiem czy gazownik zrozumie jeśli użyje takiego sformułowania

Chciałoby się także postawić pytanie dlaczego nie na wszystkich cylindrach występuje ten błąd...?
 
 
mario1278 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 11 Maj 2014
Posty: 89
Skąd: SIEDLCE
Wysłany: 2017-01-15, 09:39   

Błąd jest związany z emulacja wtryskiwaczy benzynowych przez centrale lpg ,chodzi o czas pomiędzy wyłączeniem wtryskiwaczy benzynowych i załączeniem wtryskiwaczy lpg - PRZEJŚCIE NA LPG I ODWROTNIE.
 
 
paweldzwo 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: D3
Dołączył: 20 Kwi 2015
Posty: 314
Skąd: Działdowo
Wysłany: 2017-01-15, 12:46   

Rozumiem,czyli generalnie błędy powinny się pojawić w momencie przełączania z benzyny na lpg, jeśli to faktycznie ma związek, chociaż jak tak sięgnę pamięcią to faktycznie czasami podczas przełączania odczuwalne jest szarpnięcie.

Tylko zastanawiające pozostaje dlaczego to się nie działo przez pierwszy rok od założenia lpg...

Znasz może konkretne wartości jakie należy ustawić, aby było w porządku?
 
 
mario1278 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 11 Maj 2014
Posty: 89
Skąd: SIEDLCE
Wysłany: 2017-01-20, 10:55   

Te wartości są inne dla każdego motoru i musi je dobrać gaziarz.
 
 
paweldzwo 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: D3
Dołączył: 20 Kwi 2015
Posty: 314
Skąd: Działdowo
Wysłany: 2017-03-08, 12:33   

Wziąłem się w końcu za te błędy, bo generalnie nie powodują żanych przykrych konsekwencji prócz psychicznych :P , mianowicie, faktycznie co 2-3 przełączanie z PB na LPG kiedy to auto lekko zafaluje przez moment jakby nie równo zapracuje, dosłownie przez moment od razu wywala błędy o których wcześniej wspomniałem, jeśli auto płynnie się przełączy, błędy nie wyskakują,także generalnie jeszcze nie byłem u gaziarza ale chyba należą się <brawo>

Pytanie też, dlaczego tylko co któreś przełączenie pojawia się ten błąd.... :)

[ Dodano: 2017-03-08, 12:56 ]
Jestem po rozmowie z gaziarzem i faktycznie jest "suwak" w programu do BRC gdzie można te czasy zmieniać tylko powtórzył to samo co ja, dlaczego przez pierwsze kilka miesięcy od założenia gazu ten problem się nie pojawiał, tym bardziej że w tym czasie miałem trochę problemów z autem i nie raz podłączałem tester w celu skanowania błędów i nic się nie pojawiało.
 
 
mario1278 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 11 Maj 2014
Posty: 89
Skąd: SIEDLCE
Wysłany: 2017-03-08, 14:16   

Dlaczego dopiero teraz a no z kilku powodów :
1.W trakcie użytkowania LPG zasyfiają się filtry = inne ciśnienie lpg
2. Reduktor zmienia ciśnienie w trakcie użytkowania
3.Zabrudzeniu ulegają wtryskiwacze itd.
dlatego co około 10 tyś trzeba regulować instalacje LPG
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.