|
Autor |
Wiadomość |
krzysiek540
Użytkownik
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 34 Dołączył: 24 Maj 2014 Posty: 3 Skąd: Dąbrowa Białostocta
|
Wysłany: 2018-02-26, 13:57 [D3 03 4.2MPI
] Wyciek oleju ze skrzyni biegów
|
|
|
Panowie czy wymieniał ktoś u siebie uszczelniacz na końcu skrzyni gdzie wychodzi wał napędowy do tylnego mostu? Skrzynia 6hp26. Da radę samemu to ogarnąć czy konieczy serwis ASB? |
|
|
|
|
|
|
|
Leonard
Użytkownik
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 6000
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Leon
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 1 raz Wiek: 28 Dołączył: 25 Lut 2018 Posty: 11 Skąd: Chełm
|
Wysłany: 2018-02-26, 18:29
|
|
|
Jeśli masz trochę smykałki do mechaniki to temat ogarniesz. |
_________________ Piwo to moje paliwo:) a 450KM i 6 litrów zmieniło mi punkt widzenia:) |
|
|
|
|
|
|
|
krzysiek540
Użytkownik
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 34 Dołączył: 24 Maj 2014 Posty: 3 Skąd: Dąbrowa Białostocta
|
Wysłany: 2018-02-26, 18:56
|
|
|
A może jakaś podpowiedź jak się dobrać do tego uszczelniacza? W jednym serwisie powiedzieli mi, że trzeba całą skrzynię rozbierać żeby go wymienić. |
|
|
|
|
Leonard
Użytkownik
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 6000
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Leon
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 1 raz Wiek: 28 Dołączył: 25 Lut 2018 Posty: 11 Skąd: Chełm
|
Wysłany: 2018-02-27, 16:43
|
|
|
krzysiek540 napisał/a: | powiedzieli mi, że trzeba całą skrzynię rozbierać żeby go wymienić. |
Kolego, po dostaniu się do tyłu skrzyni czyli osłony i wydechy rozkrę asz wał od skrzyni wcześniej naznaczając flanszę na skrzyni, kielich wychodzący i wał tak aby złożyć wszystko w ten sam sposób.
wewnatrz kielicha będziesz miał śrubę aby odkręcić element przylegający do wału.(jeśli śruby nie będzie to element jest montowany jak półoś na wcisk i dwoma śrubokretami go wyciągniesz. (zdarzyło sie tak kiedys ale nie pamietam w którym audi)
Po odkręceniu ukaże ci się uszczelnienie simmering uszczelniacz wału do A8 np:
sprawdź dokładnie jaki masz i taki kup. Przy motażu postaraj się włozyć ciasno i ewentualnie skrócić sprężynkę. To uszczelnienie jest ważne gdyż spotkałem się z różnymi ale najcześcij z nacieciami po ukosie celem odkładania oleju, coś w rodzju separatora.
To tyle mogę ci pomóc.
Powodzenia.
schemat pogladowy. |
_________________ Piwo to moje paliwo:) a 450KM i 6 litrów zmieniło mi punkt widzenia:) |
|
|
|
|
|
|
|
krzysiek540
Użytkownik
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 34 Dołączył: 24 Maj 2014 Posty: 3 Skąd: Dąbrowa Białostocta
|
Wysłany: 2018-02-27, 18:15
|
|
|
Wielkie dzięki za instrukcje |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Prywatność. |