Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 ALL ] jakie wahacze  
Autor Wiadomość
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 34
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6725
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2016-09-14, 19:52   

Sam rozbieralem calosc. Nie trzeba opuszczac wozka. Rozbierajac gore nie rozpinalem dolow. Nie odkrecalem jedynie drozkow kierowniczych ale planuje to jeszcze w tym miesiacu :) takze bede mial wtedy pelne 100% info. Ale czemu mialby plyn wyplynac? W drazku go nie ma wiec raczej nie powinno byc z tym problemu po jego odkreceniu :)

Pytaj bo czesto mozna sporo zroboc samemu zamiast placic niepotrzebnie za wymiane. A jak widza A8 to wolaja razy 2 :P najwiekszy problem to 10 letnie nieruszane sruby i tylko tym sie przejmuj ;)
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
magicshow 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,0
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Piotr
Jeżdzę: D3
Pomógł: 6 razy
Wiek: 36
Dołączył: 19 Cze 2014
Posty: 115
Skąd: Lubelskie
Wysłany: 2016-09-14, 19:57   

z górnymi poradzisz młotem udarowym ze szpiczastą końcówka ja tak robiłem ukreciłem łeb śróby i na szpiczastą końcówke nasadka 1/2 klucza imbusowego 6 i poszła odrazu.
 
 
dracus6662 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO TIPTRONIC
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 28 Cze 2014
Posty: 1802
Skąd: VENLO/WROCŁAW
Wysłany: 2016-09-14, 20:01   

dzieki , wiem wlasnie tak jest widza 8ke to cena conajmniej 150 procent nie naleze do tych co wywalaja kase jak tam popadnie ;)

drazki tez chce wywalic cale bo one na przegubach sie wyrabiaja a nie tylko same koncowki <hihiwiesz>
_________________
Tiptronik wymiana oleju Audi :)
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z-symphony-ii-na-navigation-plus-problem-z-kierownica-t88801.htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL] :(
 
 
magicshow 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,0
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Piotr
Jeżdzę: D3
Pomógł: 6 razy
Wiek: 36
Dołączył: 19 Cze 2014
Posty: 115
Skąd: Lubelskie
Wysłany: 2016-09-14, 20:04   

drago_o powiedz mi jak ustawiałeś górne w jakiej pozycji bo w elsie są wymiary robiłeś według nich? opuszczałeś amortyzator? mi padły po 2 latach :( chociaż nie stosowałem sie do wymiarów za bardzo <boisie> i czy robiłeś to na lift ?
 
 
dracus6662 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO TIPTRONIC
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 28 Cze 2014
Posty: 1802
Skąd: VENLO/WROCŁAW
Wysłany: 2016-09-14, 20:07   

magicshow napisał/a:
z górnymi poradzisz młotem udarowym ze szpiczastą końcówka ja tak robiłem ukreciłem łeb śróby i na szpiczastą końcówke nasadka 1/2 klucza imbusowego 6 i poszła odrazu.


jak młot tam zmiesciles?? <hmm>

pomysł calkiem ciekawy , ciekawe czy malą udarówka by poszło np wiertarka po przelaczeniu na udar ?

tylko martwi mnie fakt ze jak urwe to pozniej nigdzie nie dojade
_________________
Tiptronik wymiana oleju Audi :)
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z-symphony-ii-na-navigation-plus-problem-z-kierownica-t88801.htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL] :(
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 34
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6725
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2016-09-14, 20:08   

Tak. Poluzowalem sroby amotryzatora aby wyjac sruby. Nie skrecalem wedlug elsy bo mam obnizone auto. Drazki wczesniej sprawdzilem w jakiej sa pozycji na dynamic (tak jezdze 99% czasu) i w takiej pozycji je dokrecilem.

A co do urwania to 50/50 jak sa zapieczone to palnik i albo pusci albo sie urwie. Bez palnika wiecej % ze sie urwie ;) trzeba wybijac jakos.
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
magicshow 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,0
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Piotr
Jeżdzę: D3
Pomógł: 6 razy
Wiek: 36
Dołączył: 19 Cze 2014
Posty: 115
Skąd: Lubelskie
Wysłany: 2016-09-14, 20:16   

jeżeli skrecisz koło w jedną stronę na zewnątrz to do śruby jest super dostęp, z jedną się męczyłem 2 dni przy użyciu mocnego młota poszło w 2 min, powiem ze odrazu ona nie wyjdzie cała musisz ciąć ją na dwa razy bo wypychasz ją w przeciwnym kierunku. keidys podobnie na youtube widziałem ze ktoś tak robił z innym autem znajde to podeśle.

[ Dodano: 2016-09-14, 21:35 ]
https://www.youtube.com/watch?v=jrYAAtlsjnY


tylko ze w a8 jest odwrotnie ale podobnie robiłem tylko kwestia ukręcenia główki śruby i imbusem 6 kawałek wyjdzie przeciąć i dalsza już część wyskoczy. u mnie pomogło nie męczyłem sie z tym,
 
 
pioter 
Master MOD



Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC
Pomógł: 89 razy
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 1796
Skąd: Włocławek
Wysłany: 2016-09-14, 20:58   

Górną długą śrubę jak jest możliwość to poluzować i lej penetratorem . Ja tak zawsze robię ze dwa dni przed wymianą . Na takiej poluzowanej ( nakrętka zostaje ) pojeździj troszkę - oczywiście kontrolując . W D2 i D3 jeszcze nie miałem problemu z odkręceniem ( może miałem szczęście ) .
_________________
ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 34
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6725
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2016-09-14, 21:10   

Jedna urwalem lebek a druga ukrecilem w polowie :)
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
xDonicx 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: 6HP19A
Zasilanie: ON
Imię: Ariel
Jeżdzę: D3
Pomógł: 6 razy
Wiek: 33
Dołączył: 07 Lip 2013
Posty: 185
Skąd: Rzeszow
Wysłany: 2016-09-14, 21:24   

Jak Ci sie nie pali z wymianą a masz dostęp to możesz spokojnie psiknąć wcześniej WD albo czymś innym dużo lepiej potem idzie rozkręcanie.
 
 
dracus6662 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO TIPTRONIC
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 28 Cze 2014
Posty: 1802
Skąd: VENLO/WROCŁAW
Wysłany: 2016-09-15, 19:27   

no dobrze dzis kupilem flexa ,rozgladalem sie za tym wybijakiem ale moze jakie foto by sie przydało mi ,czy ma byc krotki czy dlugi ??

jak sobie radzicie z wybiciem sworzni, moze polecacie jakies sciagacze ??

dodatkowo nie mam w zanadrzu palnika ale mam opalarke 600 C czy tym moge sie ewentualnie ratowac jakby co?
_________________
Tiptronik wymiana oleju Audi :)
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z-symphony-ii-na-navigation-plus-problem-z-kierownica-t88801.htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL] :(
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 34
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6725
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2016-09-15, 19:29   

Ja grzałem lutlampą. Sworznie wybijesz młotkiem uderzając w ich obsadę w zwrotnicy (od boku) bo są na stożku i powinny wyskoczyć.
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
dracus6662 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO TIPTRONIC
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 28 Cze 2014
Posty: 1802
Skąd: VENLO/WROCŁAW
Wysłany: 2016-09-16, 04:52   

bedę musiał jeszcze młotek kupić , ogólnie zawsze miałem kiepskie doświadczenia z wybijakiem sworzni ,

aaa i jeszcze jakąś wyżkę musze zakupić bo nie będzie jak naprężyć no chyba że nie trzeba napręzać tylko trawnie uderzyć , albo od góry pierdyknąć w poluzowana nakrętkę ??
_________________
Tiptronik wymiana oleju Audi :)
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z-symphony-ii-na-navigation-plus-problem-z-kierownica-t88801.htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL] :(
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 34
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6725
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2016-09-16, 08:23   

Nie radze uderzać w sworzeń. Ja tak zepsułem gwint i musiałem uciąć kawałek gwintu ;)
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
dracus6662 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO TIPTRONIC
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 28 Cze 2014
Posty: 1802
Skąd: VENLO/WROCŁAW
Wysłany: 2016-09-16, 17:17   

czy ten sciagacz da rady???

http://www.ebay.de/itm/Tr...3wAAOSwr81UUdKz

bo nie chce alu młotkować ;)
_________________
Tiptronik wymiana oleju Audi :)
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z-symphony-ii-na-navigation-plus-problem-z-kierownica-t88801.htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL] :(
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.