Autor |
Wiadomość |
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 2016-09-14, 19:52
|
|
|
Sam rozbieralem calosc. Nie trzeba opuszczac wozka. Rozbierajac gore nie rozpinalem dolow. Nie odkrecalem jedynie drozkow kierowniczych ale planuje to jeszcze w tym miesiacu takze bede mial wtedy pelne 100% info. Ale czemu mialby plyn wyplynac? W drazku go nie ma wiec raczej nie powinno byc z tym problemu po jego odkreceniu
Pytaj bo czesto mozna sporo zroboc samemu zamiast placic niepotrzebnie za wymiane. A jak widza A8 to wolaja razy 2 najwiekszy problem to 10 letnie nieruszane sruby i tylko tym sie przejmuj |
_________________ Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG |
|
|
|
|
|
|
|
magicshow
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,0
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Piotr
Jeżdzę: D3
Pomógł: 6 razy Wiek: 36 Dołączył: 19 Cze 2014 Posty: 115 Skąd: Lubelskie
|
Wysłany: 2016-09-14, 19:57
|
|
|
z górnymi poradzisz młotem udarowym ze szpiczastą końcówka ja tak robiłem ukreciłem łeb śróby i na szpiczastą końcówke nasadka 1/2 klucza imbusowego 6 i poszła odrazu. |
|
|
|
|
|
|
|
dracus6662
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO TIPTRONIC
Pomógł: 8 razy Dołączył: 28 Cze 2014 Posty: 1802 Skąd: VENLO/WROCŁAW
|
Wysłany: 2016-09-14, 20:01
|
|
|
dzieki , wiem wlasnie tak jest widza 8ke to cena conajmniej 150 procent nie naleze do tych co wywalaja kase jak tam popadnie
drazki tez chce wywalic cale bo one na przegubach sie wyrabiaja a nie tylko same koncowki |
_________________ Tiptronik wymiana oleju Audi
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z-symphony-ii-na-navigation-plus-problem-z-kierownica-t88801.htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL] |
|
|
|
|
magicshow
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,0
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Piotr
Jeżdzę: D3
Pomógł: 6 razy Wiek: 36 Dołączył: 19 Cze 2014 Posty: 115 Skąd: Lubelskie
|
Wysłany: 2016-09-14, 20:04
|
|
|
drago_o powiedz mi jak ustawiałeś górne w jakiej pozycji bo w elsie są wymiary robiłeś według nich? opuszczałeś amortyzator? mi padły po 2 latach chociaż nie stosowałem sie do wymiarów za bardzo i czy robiłeś to na lift ? |
|
|
|
|
|
|
|
dracus6662
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO TIPTRONIC
Pomógł: 8 razy Dołączył: 28 Cze 2014 Posty: 1802 Skąd: VENLO/WROCŁAW
|
Wysłany: 2016-09-14, 20:07
|
|
|
magicshow napisał/a: | z górnymi poradzisz młotem udarowym ze szpiczastą końcówka ja tak robiłem ukreciłem łeb śróby i na szpiczastą końcówke nasadka 1/2 klucza imbusowego 6 i poszła odrazu. |
jak młot tam zmiesciles??
pomysł calkiem ciekawy , ciekawe czy malą udarówka by poszło np wiertarka po przelaczeniu na udar ?
tylko martwi mnie fakt ze jak urwe to pozniej nigdzie nie dojade |
_________________ Tiptronik wymiana oleju Audi
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z-symphony-ii-na-navigation-plus-problem-z-kierownica-t88801.htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL] |
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 2016-09-14, 20:08
|
|
|
Tak. Poluzowalem sroby amotryzatora aby wyjac sruby. Nie skrecalem wedlug elsy bo mam obnizone auto. Drazki wczesniej sprawdzilem w jakiej sa pozycji na dynamic (tak jezdze 99% czasu) i w takiej pozycji je dokrecilem.
A co do urwania to 50/50 jak sa zapieczone to palnik i albo pusci albo sie urwie. Bez palnika wiecej % ze sie urwie trzeba wybijac jakos. |
_________________ Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG |
|
|
|
|
|
|
|
magicshow
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,0
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Piotr
Jeżdzę: D3
Pomógł: 6 razy Wiek: 36 Dołączył: 19 Cze 2014 Posty: 115 Skąd: Lubelskie
|
Wysłany: 2016-09-14, 20:16
|
|
|
jeżeli skrecisz koło w jedną stronę na zewnątrz to do śruby jest super dostęp, z jedną się męczyłem 2 dni przy użyciu mocnego młota poszło w 2 min, powiem ze odrazu ona nie wyjdzie cała musisz ciąć ją na dwa razy bo wypychasz ją w przeciwnym kierunku. keidys podobnie na youtube widziałem ze ktoś tak robił z innym autem znajde to podeśle.
[ Dodano: 2016-09-14, 21:35 ]
https://www.youtube.com/watch?v=jrYAAtlsjnY
tylko ze w a8 jest odwrotnie ale podobnie robiłem tylko kwestia ukręcenia główki śruby i imbusem 6 kawałek wyjdzie przeciąć i dalsza już część wyskoczy. u mnie pomogło nie męczyłem sie z tym, |
|
|
|
|
pioter
Master MOD
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC
Pomógł: 89 razy Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 1796 Skąd: Włocławek
|
Wysłany: 2016-09-14, 20:58
|
|
|
Górną długą śrubę jak jest możliwość to poluzować i lej penetratorem . Ja tak zawsze robię ze dwa dni przed wymianą . Na takiej poluzowanej ( nakrętka zostaje ) pojeździj troszkę - oczywiście kontrolując . W D2 i D3 jeszcze nie miałem problemu z odkręceniem ( może miałem szczęście ) . |
_________________ ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
|
|
|
|
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
xDonicx
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: 6HP19A
Zasilanie: ON
Imię: Ariel
Jeżdzę: D3
Pomógł: 6 razy Wiek: 33 Dołączył: 07 Lip 2013 Posty: 185 Skąd: Rzeszow
|
Wysłany: 2016-09-14, 21:24
|
|
|
Jak Ci sie nie pali z wymianą a masz dostęp to możesz spokojnie psiknąć wcześniej WD albo czymś innym dużo lepiej potem idzie rozkręcanie. |
|
|
|
|
|
|
|
dracus6662
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO TIPTRONIC
Pomógł: 8 razy Dołączył: 28 Cze 2014 Posty: 1802 Skąd: VENLO/WROCŁAW
|
Wysłany: 2016-09-15, 19:27
|
|
|
no dobrze dzis kupilem flexa ,rozgladalem sie za tym wybijakiem ale moze jakie foto by sie przydało mi ,czy ma byc krotki czy dlugi ??
jak sobie radzicie z wybiciem sworzni, moze polecacie jakies sciagacze ??
dodatkowo nie mam w zanadrzu palnika ale mam opalarke 600 C czy tym moge sie ewentualnie ratowac jakby co? |
_________________ Tiptronik wymiana oleju Audi
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z-symphony-ii-na-navigation-plus-problem-z-kierownica-t88801.htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL] |
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
|
|
|
dracus6662
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO TIPTRONIC
Pomógł: 8 razy Dołączył: 28 Cze 2014 Posty: 1802 Skąd: VENLO/WROCŁAW
|
Wysłany: 2016-09-16, 04:52
|
|
|
bedę musiał jeszcze młotek kupić , ogólnie zawsze miałem kiepskie doświadczenia z wybijakiem sworzni ,
aaa i jeszcze jakąś wyżkę musze zakupić bo nie będzie jak naprężyć no chyba że nie trzeba napręzać tylko trawnie uderzyć , albo od góry pierdyknąć w poluzowana nakrętkę ?? |
_________________ Tiptronik wymiana oleju Audi
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z-symphony-ii-na-navigation-plus-problem-z-kierownica-t88801.htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL] |
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
|
|
|
dracus6662
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO TIPTRONIC
Pomógł: 8 razy Dołączył: 28 Cze 2014 Posty: 1802 Skąd: VENLO/WROCŁAW
|
|
|
|
|
|