Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 03 3.7MPI ] Duży FIS - ochrona komponentu  
Autor Wiadomość
exxaited 

Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3,7
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Sebastian
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 30
Dołączył: 30 Sty 2015
Posty: 25
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2016-01-11, 13:21   [D3 03 3.7MPI ] Duży FIS - ochrona komponentu

Witam

Jestem po zakupie licznika z dużym fisem z 2011 roku wersja USA elektronik przełożył tarcze zegarów przepisał przebieg ze starego licznika i wszystkie kodowania, została tylko ochrona komponentu.
Licznik jest tak jakby w trybie serwisowym fis wyświetla komunikaty tylko na chwilę potem jest czerwony i nie ma wskazań obrotów prędkości temp płynu i paliwa.
I teraz moje pytanie brzmi czy tak właśnie działa ochorna komponentu ew. jak nie tak to jak ???
I drugie czy ma ktoś może namiary kogoś poza ASO kto usuwa CP w okolicach Rzeszowa ??

PS. nie mam kradzionych gratów ale jestem po prostu ciekaw ponieważ jestem uczulony na aso Rzeszów, które nie potrafiły zdiagnozować uszkodzonego licznika.

Z góry dziękuję za zainteresowanie
 
 
rav85 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Marek
Jeżdzę: Huracan Perf&Maclaren600LT
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 26 Sty 2015
Posty: 258
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-01-11, 15:09   

A w 2011 nie bylo juz a8 d4 ? Chyba ze trafil ci sie licznik z magazynu wyprodukowany jako czesc zamienna dla aso :)
 
 
exxaited 

Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3,7
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Sebastian
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 30
Dołączył: 30 Sty 2015
Posty: 25
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2016-01-11, 15:29   

Tzn. Taką datę miałem na lewym wyświetlaczu wiec stawiam ze to data produkcji przebieg 55000 mil.
 
 
exxaited 

Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3,7
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Sebastian
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 30
Dołączył: 30 Sty 2015
Posty: 25
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2016-02-01, 22:16   

Witam jestem po wymianie zegarów na duży FIS, wszystko działa jak nalezy z moich obserwacji najlepiej kupic zegary USA/UK i przelozyc tarcze z malego fisa europejskie, nie ma w nich miejsc na kontrolki od distronica. Nawet po wykodowaniu distronica przy zaplonie zapalaja sie kontrolki distronica asytetna linii itp niby drobiazg a drażni, po zalożeniu tarcz nie ma tego problemu bo wszystko tarcze zasłaniają. Jako, że został mi stary licznik do operacji po rozebraniu stwierdziłem, że niby mały FIS to tak naprawdę duży FIS z plastikową zaślepką. Będę próbował rozkminić temat odpalania dużego fisa na małym fisie w ramach experymentu :) Pozdrawiam
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.