Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 04 4.2MPI/LPG ] Wibracje kierownicy oraz karoseri.  
Autor Wiadomość
Motostacja 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Motostacja
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy
Wiek: 32
Dołączył: 29 Lip 2012
Posty: 1048
Skąd: Motostacja
Wysłany: 2016-10-15, 20:52   [D3 04 4.2MPI/LPG ] Wibracje kierownicy oraz karoseri.

Panowe duzo pisane jest na forum na temat wibracji.

Potemcjalne przyczyny:
-tarcze
-polosie
-sprzeglo hydrokinetyczne
-luzy na zawieszeniu
-wał napedowy
-przegub wewnetrzny
-felgi

Panowie od czego zaczac, wibracje sa malutkie i wystepuja przy 80-100km/h stan mojego auta wyglada tak:
-hamulce halasuja przy ostrym dlugim hamowaniu tarcze przod jak nowe klocki sie koncza,tył duzy rant klocki jak nowe.
-minimalnie praktycznie nie slychac przegubu przy lewym skrecie , bedzie to zrobione na lato
-wal bez luzow
-skrzynia pracuje bardzo dobrze
-fegi proste wywazone

Dodam ze czasami kierownica wibruje i widocznie drży
 
 
TommyA8L 
Moje A8


Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8L
Wiek: 45
Dołączył: 10 Paź 2016
Posty: 245
Skąd: Wroclaw
Wysłany: 2016-10-16, 11:36   

raftor napisał/a:
Panowie od czego zaczac, wibracje sa malutkie i wystepuja przy 80-100km/h stan mojego auta wyglada tak:


Mialem w poprzednim audi identyczna sytuacje TYLKO przy 110-120kmh i jednak kolo bylo niewywazone.
Ja bym najpierw zamienil kola: tyl z przodem. najszybcieje pewnie to mozna sprawdzic
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2016-10-16, 11:56   

Może zaczni od Hamulców. Sprawdź czy zaciski nie za pieczone kup nowe klocki, wyczysc dokladnie piastę. Tył jeśli tarcze śmietnik to powinno się wymieniać kompletem od razu razem z klockami. Kto wymienia ame klocki jeśli widać ze tarcze juz umierają?

Końcówki drążków, drążki kierownicze sprawdź.

Ogólnie to ciężki temat..ja tez walccze juz prawie rok i nadal nie wiem o co chodzi a juz dużo wymienlem <bezradny>
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
Motostacja 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Motostacja
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy
Wiek: 32
Dołączył: 29 Lip 2012
Posty: 1048
Skąd: Motostacja
Wysłany: 2016-10-16, 14:00   

Zawieszenie oki bo nowe

Mam jeszcze dystanse 25 mm tyl 20 przod

Najgorsze jest to ze siedze w wawie teraz i nie mam juz czasu dlubac i sprawdzac

Tarze tyl z klockami zrobie na 100%

Nie wiem co z przodem kupie same klocki okaze sie ze tarcze lipa i znowu klocki tarcze

No chyba ze zdecyduje sie na swapa s8 to juz bede mial temat hamulcow z glowy
 
 
michalwruszak 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 10 Kwi 2013
Posty: 2082
Skąd: Elbląg
Wysłany: 2016-10-16, 19:47   

Sprawdz bicie zegarem na tarczach i będzie wszystko wiadomo
_________________
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne

FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 34
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6725
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2016-10-16, 20:15   

Zdejmij na probe dystanse. Byl identyczny temat i wlasnie one byly problemem. Mozesz to sprawdzic bez zadnych kosztow. A do kompletu problemow dodaj lozysko do sprawdzenia.
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
Motostacja 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Motostacja
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy
Wiek: 32
Dołączył: 29 Lip 2012
Posty: 1048
Skąd: Motostacja
Wysłany: 2016-10-17, 17:18   

Ok to plan działania jest taki że :

-zmieniam heble tył tarcze+ klocki
-klocki przód bo i tak trzeba ew zawiozę tarcze do sprawdzenia przednie

-zdejme dystanse i sprawdze jak to wygląda bez nich, choć nie ukrywam że auto bez dystansów wygląda jak qupa wiec ew inne będę musiał zakupić w poprzedniej a8 miałem tylko na tyle HR teraz mam noł nejmy tez alu przelotowe.


generlanie przydałby się temat podwieszony o wibracjach i drganiach jak sprawdzić poszczególne podzespoły bo to czesty problem w d2 d3
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.