Autor |
Wiadomość |
Darek Masiak
Użytkownik
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: multitronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Darek
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 61 Dołączył: 10 Wrz 2012 Posty: 14 Skąd: Mława
|
Wysłany: 2012-09-10, 12:44 [D3 02 4.2MPI
] Dziwne zachowania zawieszenia
|
|
|
wczaraj pojwił się problem z zawieszeniem.jeżdzę na ustwieniu comfort.w pewnej chwili po lewej stronie zegarów zaczeło sie tykanie takie jak w duzym zegarku( co to jest i czego może dowodzić)? a pozniej zapaliły sie kontrolki przedstawjajace auto :jedna żółta i druga zielona.przód auta sie obnizył i zaczoł pływać.po przejechaniu kilku kilometrów kontroki znikneły i zawieszenie zaczeło działac prawidłowo.czy no tą awarię miała wpływ bardzo dynamiczna jazda?czy to oznaki jakiejś awari?bardzo bym prosił o jakąś podpowiedż.... |
_________________ darkom63 |
|
|
|
|
|
|
|
badyl
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic + F1
Zasilanie: PB
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 10 razy Wiek: 44 Dołączył: 06 Lut 2011 Posty: 344 Skąd: trójmiasto
|
Wysłany: 2012-09-10, 12:47
|
|
|
jedyne co można ci doradzić to podłączenie vcds-a lub vas-a , musiał się zapisać błąd w sterowniku , tam po tej stronie jest gdzieś poniżej zegarów przekaznik załączający kompresor i to może on tak tykał |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
Darek Masiak
Użytkownik
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: multitronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Darek
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 61 Dołączył: 10 Wrz 2012 Posty: 14 Skąd: Mława
|
Wysłany: 2012-09-10, 13:29
|
|
|
to znaczy nic takiego groznego sie dzieje? a na jakim ustwiemniu zawieszenia najlepjej jezdzić?i czy to tykanie tego przekaznika to normalne? |
_________________ darkom63 |
|
|
|
|
badyl
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic + F1
Zasilanie: PB
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 10 razy Wiek: 44 Dołączył: 06 Lut 2011 Posty: 344 Skąd: trójmiasto
|
Wysłany: 2012-09-10, 13:36
|
|
|
takie tykanie nie jest normalne , prawdopodobnie siada ci przekaznik , ale to musisz podłączyć auto pod kompa , a na jakim ustawieniu jezdzisz to bez znaczenia |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
Darek Masiak
Użytkownik
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: multitronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Darek
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 61 Dołączył: 10 Wrz 2012 Posty: 14 Skąd: Mława
|
Wysłany: 2012-09-10, 13:48
|
|
|
a jaki jest koszt takiej wymiany przkaznika?
[ Dodano: 2012-09-10, 14:54 ]
a wiesz gdzie on dokładnie jest i jak go wymienić? |
_________________ darkom63 |
|
|
|
|
badyl
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic + F1
Zasilanie: PB
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 10 razy Wiek: 44 Dołączył: 06 Lut 2011 Posty: 344 Skąd: trójmiasto
|
Wysłany: 2012-09-10, 14:01
|
|
|
nie wiem jaki jest tego koszt , odnośnie lokalizacji było omawiane na forum poszukaj , ale wpierw kompa podłącz bo takie wymienianie w ciemno jest bez sensu |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
Darek Masiak
Użytkownik
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: multitronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Darek
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 61 Dołączył: 10 Wrz 2012 Posty: 14 Skąd: Mława
|
Wysłany: 2012-09-10, 14:07
|
|
|
ok.bardzo dziekuje za informacje.podjade do mechanika i sprawdzę |
_________________ darkom63 |
|
|
|
|
pioter
Master MOD
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC
Pomógł: 89 razy Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 1796 Skąd: Włocławek
|
|
|
|
|
|
|
|
mazur6662
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 2 razy Wiek: 38 Dołączył: 10 Kwi 2010 Posty: 266 Skąd: Nowa Cerkiew
|
Wysłany: 2012-10-17, 02:30
|
|
|
prawdopodobnie przekaźnik, przy wymianie kompresora mechanik profilaktycznie wymienił przekaźnik ponieważ lubią ulec awarii. niezbyt często to się zdarza ale potrafi się "zawiesić" i doprowadzić do ciągłej pracy kompresora aż do jego spalenia. koszt przekaźnika ok.~200zł |
|
|
|
|
Darek Masiak
Użytkownik
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: multitronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Darek
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 61 Dołączył: 10 Wrz 2012 Posty: 14 Skąd: Mława
|
Wysłany: 2013-05-09, 15:18
|
|
|
Witam Serdecznie.
Po wymianie klocków i płynu hamulcowego zaczeły sie pojawiać problemy z hamowaniem.Problem polega na tym ,że np.jak sie gwałtownie nacisnie to pedał jest normalnie twrady i hamuje ,natomiast jak sie powoli wciska to wpada do końca i nie chamuje.Nie wiem co moze tak dokładnie być ? mechanik stawja na pompę .Czy ktoś może coś powiedzieć w tym temacie?jaka jest przyczyna?
I jeszcze jak wyglada taka wymiana pompy? jakiś schemat?
Dodatkowo czy ktoś wie cos na temat wymiany lub regeneracji drązka kierowniczego co łaczy maglownicę z kolumna kierowniczą? mam luzy i nie wiem czy taka regeneracja jest skuteczna.Podobno w Łodzi cos takiego robią.
Z góry dziekuje. |
_________________ darkom63 |
|
|
|
|
|
|
|
bunga bunga
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 3200
Skrzynia: Tip
Zasilanie: ON
Imię: Marcinkus
Jeżdzę: W221, 997
Pomógł: 11 razy Dołączył: 28 Gru 2010 Posty: 585 Skąd: WSC
|
Wysłany: 2013-05-09, 19:58
|
|
|
A co pokazał komputer diagnostyczny? Jakieś kody błędów?
Podaj kod silnika. Masz do wpisanego na wklejce w bagażniku lub książce serwisowej.
8-) |
_________________ Forum Audi A6 |
|
|
|
|
Darek Masiak
Użytkownik
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: multitronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Darek
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 61 Dołączył: 10 Wrz 2012 Posty: 14 Skąd: Mława
|
Wysłany: 2013-05-09, 22:42
|
|
|
Komputer nie pokazał żadnego błędu.Był jakiś błąd "Bremse Licht" ale po skasowaniu juz się nie pojawił.Nie wiem czy to jet ten kod.... BFM EYC GNU lub 4E2 01L |
_________________ darkom63 |
|
|
|
|
|
|
|
|