Autor |
Wiadomość |
Pawex7x
Użytkownik
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: TIPTRONIC
Zasilanie: PB
Imię: Paweł
Jeżdzę: D3
Wiek: 38 Dołączył: 15 Lut 2015 Posty: 34 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2016-01-07, 20:06 [D3 03 4.2MPI/LPG
] Demontaż skrzyni 6hp
|
|
|
Da się wyciągnąć samo skrzynie bez silinka ??? Kończy mi się konwenter i muszę wyjąć skrzynie pytanie tylko jak ??? |
|
|
|
|
|
|
|
pb41ns
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy Dołączył: 28 Sty 2012 Posty: 1563 Skąd: osiek kuj-pomor
|
Wysłany: 2016-01-07, 20:13
|
|
|
prościej jest z silnikiem, odkręcasz zawieche, półosie i sanie od nadwozia i wio |
_________________ Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz.... |
|
|
|
|
|
|
|
Pawex7x
Użytkownik
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: TIPTRONIC
Zasilanie: PB
Imię: Paweł
Jeżdzę: D3
Wiek: 38 Dołączył: 15 Lut 2015 Posty: 34 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2016-01-07, 20:18
|
|
|
No może i prościej i lepiej później spiąć skrzynie ale trzeba mieć podnośnik kolumnowy i klimę spuścić |
|
|
|
|
pb41ns
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy Dołączył: 28 Sty 2012 Posty: 1563 Skąd: osiek kuj-pomor
|
Wysłany: 2016-01-07, 20:26
|
|
|
napewno kanał, ja jak wyciągałem silnik ze skrzynią to wystarczył mi taki żuraw na kólkach, a zklimą to nie ma problemu bo jedziesz do warsztatu i ci wyciągną czynnik i dostaniesz karteczke ile tam go było, po operacji jedziesz i ci go z powrotem napełnią , za czynnik oczywiście nie płacisz bo to twój , tylko za usługe, |
_________________ Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz.... |
|
|
|
|
|
|
|
Pawex7x
Użytkownik
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: TIPTRONIC
Zasilanie: PB
Imię: Paweł
Jeżdzę: D3
Wiek: 38 Dołączył: 15 Lut 2015 Posty: 34 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2016-01-07, 20:54
|
|
|
dał ktoś rade sama skrzynie wytargać ??? |
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-01-07, 21:03
|
|
|
D3 jeszcze bardziej jak D2 jest przystosowane do wywalania skrzyni wraz z silnikiem czyli całego napedu. Da się ale ciezko bedzie i to bardzo. Wcelować konwerter by go nie uszkodzic przy takim nieporecznym klocu... |
|
|
|
|
|
|
|
mkbewe
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip EYC GQF
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8D3
Pomógł: 10 razy Wiek: 38 Dołączył: 13 Mar 2015 Posty: 1063 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 2016-01-07, 21:57
|
|
|
Apophis napisał/a: | Wcelować konwerter by go nie uszkodzic przy takim nieporecznym klocu... | tego bym się najbardziej obawiał przy całej robocie
lepiej targać wszystko |
|
|
|
|
pb41ns
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy Dołączył: 28 Sty 2012 Posty: 1563 Skąd: osiek kuj-pomor
|
Wysłany: 2016-01-07, 22:05
|
|
|
no pewno, i masz wszystko na wierzchu , można czasem dostrzec pewnych spraw których nie widać jak silnik w budzie siedzi. ale pamiętaj, wymień koniecznie uszczelniacz przy konwekterze i wale by ustrzec sie wycieków |
_________________ Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz.... |
|
|
|
|
|
|
|
|