Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 ALL ] Taśma na podszybiu - czy to podgrzewana szyba pr  
Autor Wiadomość
ernesto 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy
Wiek: 40
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 3502
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2015-09-02, 10:55   

Ogrzewanie miejsca styku wycieraczki/szyba?
_________________
Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.

Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.

 
 
krzychu22.p1i 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 3149
Skąd: Oderwany od rzeczywistości
Wysłany: 2015-09-02, 12:25   

Nie było grzania piór, bo tą funkcję robiły te 2 elementy grzejne nagrzewające całość. Podgrzewane są za to wyjścia dysz.

W beemce widziałem grzanie piór i tam w m-cu styku pod szybą są takie wężyki grzejne.
_________________
 
 
mkbewe 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip EYC GQF
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8D3
Pomógł: 10 razy
Wiek: 38
Dołączył: 13 Mar 2015
Posty: 1063
Skąd: Śląsk
Wysłany: 2015-09-04, 21:52   




tylko jakoś sobie nie potrafię wyobrzić gdzie to tam niby by miało być obok tego akumulatora ...
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2015-09-04, 22:00   

mkbewe napisał/a:
tylko jakoś sobie nie potrafię wyobrzić gdzie to tam niby by miało być obok tego akumulatora ...

Nie obok panie kolego, nie obok - pod akumulatorem jest wnęka w której są opisane na grafice sterowniki ;)
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
mkbewe 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip EYC GQF
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8D3
Pomógł: 10 razy
Wiek: 38
Dołączył: 13 Mar 2015
Posty: 1063
Skąd: Śląsk
Wysłany: 2015-09-04, 22:37   

FOSS napisał/a:
pod akumulatorem jest wnęka w której są opisane na grafice sterowniki
a wiesz ze przeszło mi to przez myśl :P ale już tam dziś nie będę zaglądać :P a jutro na SCP więc może w przyszłym tygodniu obczaję :)

[ Dodano: 2016-07-02, 14:18 ]
\
czy jest mi ktoś w stanie napisać jak idzie wiązka od podgrzewania przedniej szyby ?? chodzi mi o to że
wychodzi z szyby taśma, idzie potem do kabiny i do czego jest podłączona ???

i tak samo jak wygląda sprawa wiązki modułu podgrzewanej szyby który jest pod akumulatorem w bagażniku ! ???
mam rzednią grzan, jdą kable gdzieś do kabiny, ale nie mam modułu od grzania, a chciałbym kupić i podłączyć bo szkoda żeby się marnowała :)
 
 
danishow 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy
Wiek: 41
Dołączył: 02 Sty 2015
Posty: 3733
Skąd: Leiningen - DE
Wysłany: 2016-07-04, 12:10   

W D2 do grzanej szyby sa 4 tasmy, nie wiem jak w D3. Ale skoro Ty masz jedna to wydaje mi sie ze jest to jakiejs anteny zintegrowanej w szybie <bezradny>
_________________
MOJE A8 - WYDECH
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 34
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6725
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2016-07-04, 12:38   

Jest jedna szeroka taśma z przodu po stronie pasażera nie wiem jak z tyłu.
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
mkbewe 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip EYC GQF
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8D3
Pomógł: 10 razy
Wiek: 38
Dołączył: 13 Mar 2015
Posty: 1063
Skąd: Śląsk
Wysłany: 2016-07-04, 20:55   

danishow napisał/a:
W D2 do grzanej szyby sa 4 tasmy, nie wiem jak w D3. Ale skoro Ty masz jedna to wydaje mi sie ze jest to jakiejs anteny zintegrowanej w szybie


drago_o napisał/a:
Jest jedna szeroka taśma z przodu po stronie pasażera nie wiem jak z tyłu.
:) )
no :) teraz tylko potrzebuje się dowiedzieć godzi to jest podłączone i tak samo ze strownikiem pod akumulatorem ?

no chyba że mi to ktoś jakoś podłączy w dobrych pieniądzach ??
 
 
Marcin2013 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: GQF + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 33 razy
Wiek: 47
Dołączył: 22 Sty 2012
Posty: 1368
Skąd: SOsnowiec
Wysłany: 2018-10-25, 21:16   

Działanie ogrzewania przedniej szyby

t Sterownik ogrzewania przedniej szyby -J505--A- zamontowany jest w bagażniku po lewej stronie pod akumulatorem -A- (akumulator samochodu).
t Sterownik ogrzewania przedniej szyby -J505--A- jest sterowany przez przednią jednostkę obsługi i wskazań, sterownik układu Climatronic -J255- → Tester VAS 5051 w funkcji ”Poszukiwanie usterek” (Odczyt bloku wartości mierzonych).
– Po każdym uruchomieniu zimnego silnika, jeżeli temperatura zewnętrzna jest niższa niż + 5° C a na przedniej jednostce obsługi i wskazań, sterowniku układu Climatronic -J255- ustawiony jest tryb pracy „Auto”. Temperatura musi być tak ustawiona na przedniej jednostce obsługi i wskazań, sterowniku układu Climatronic -J255-, aby układ klimatyzacji znajdował się w trybie grzania, a żaden z czujników (czujnik temperatury nawiewu po lewej stronie -G150-, czujnik temperatury nawiewu po prawej stronie -G151-) nie mierzył więcej niż + 35 °C. Czas ogrzewania wynosi w zależności od temperatury zewnętrznej maksymalnie 6 minut (przy -40°).
– Przy wyborze trybu pracy „Rozmrażanie” na przedniej jednostce obsługi i wskazań, sterowniku układu Climatronic -J255-, jeżeli temperatura zewnętrzna jest poniżej + 5° C. Czas ogrzewania wynosi w zależności od temperatury zewnętrznej pomiędzy 2 i 6 minut. Dopóki ogrzewanie przedniej szyby jest włączone, miga lampka kontrolna włączenia w przycisku rozmrażanie. Wysterowanie odbywa się tylko przy pracującym silniku.
t Sterownik ogrzewania przedniej szyby -J505--A- włącza ogrzewanie przedniej szyby, jeżeli spełnione są następujące warunki skrajne.
– Przednia jednostka obsługi i wskazań, sterownik układu Climatronic -J255- wysterowuje sterownik ogrzewania przedniej szyby -J505-.
– Napięcie na sterowniku ogrzewania przedniej szyby -J505- jest wyższe niż 12,70 V.
– Sterownik ogrzewania przedniej szyby -J505- nie przegrzał się.
t Sterownik ogrzewania przedniej szyby -J505- jest sterowany przez przednią jednostkę obsługi i wskazań, sterownik układu Climatronic -J255- poprzez przewód danych. Jeśli w sterowniku ogrzewania przedniej szyby -J505- występuje warunek uniemożliwiający włączenie ogrzewania przedniej szyby, poprzez ten przewód danych przedniej jednostki obsługi i wskazań, sterownika układu Climatronic -J255- przekazywana jest informacja, że ogrzewanie przedniej szyby nie zostanie włączone → Tester VAS 5051 w funkcji ”Poszukiwanie usterek” (Odczyt bloku wartości mierzonych).

t Elektryczna rezystancja folii metalowej -1- w ogrzewanej przedniej szybie -Z2- wynosi ok. 1,9 oma. Aby na przedniej szybie została osiągnięta maksymalnie możliwa moc grzania ok. 1000 W (Wat), potrzebne jest napięcie większe od napięcia w instalacji samochodu. Sterownik ogrzewania przedniej szyby -J505- zmienia napięcie w instalacji elektrycznej ogrzewania przedniej szyby -Z2- w napięcie zmienne, wynosi ono w zależności od napięcia w instalacji elektrycznej pomiędzy 25 i 48 V. Przy napięciu na sterowniku ogrzewania przedniej szyby -J505- powyżej 13,10 V ogrzewanie przedniej szyby -Z2- jest sterowane napięciem powyżej 41 V (do maks. 48 V) → Tester VAS 5051 w funkcji ”Poszukiwanie usterek”.
t Aby instalacja elektryczna samochodu nie została przeciążona, sterownik ogrzewania przedniej szyby -J505- reguluje moc ogrzewania przedniej szyby, wynosi ona przy napięciu instalacji elektrycznej samochodu 12,70 V ok. 200 W i jest bezstopniowo regulowana do 1000 W przy 13,10 V. Aby napięcie w instalacji samochodu podczas włączania ogrzewania przedniej szyby nie było od razu za wysokie, sterownik ogrzewania przedniej szyby -J505- dopuszcza wzrost oddawanej mocy o maksymalnie 200 W na sekundę.
t Aby podczas zwarcia lub przerwy w przewodach ogrzewanie przedniej szyby -Z2- nie było sterowane, sterownik ogrzewania przedniej szyby -J505- odczytuje rezystancję ogrzewania przedniej szyby -Z2-. Jeśli zmierzona rezystancja jest niższa niż ok. 1,5 oma (zwarcie) lub większa niż ok. 3,3 oma (przerwa lub rezystancja przejścia) sterownik ogrzewania przedniej szyby -J505- nie włącza ogrzewania lub wyłącza je → Tester VAS 5051 w funkcji ”Poszukiwanie usterek”.
t Sterowanie ogrzewania przedniej szyby -Z2- odbywa się w Sprawdzaniu działania elementów wykonawczych tylko do temperatury wewnątrz samochodu wynoszącej 40 °C. Jeśli temperatura jest wyższa, na wyświetlaczu czytnika usterek pojawi się np. „Funkcja nieznana” lub „Funkcja nie może być obecnie wykonana” → Tester VAS 5051 w funkcji ”Poszukiwanie usterek”.
t Funkcję włączania sterownika ogrzewania przedniej szyby -J505-można sprawdzać np. za pomocąmultimetru -V.A.G 1715-. Przyłożyć cęgi prądowe multimetru -V.A.G 1715- do przewodu dodatniego od sterownika ogrzewania przedniej szyby -J505- do ogrzewanej przedniej szyby -Z2- i wybrać w multimetrze -V.A.G 1715- funkcję „Pomiar prądu za pomocą cęgów prądowych”. Wskazanie na multimetrze -V.A.G 1715- zmienia się z ok. 0 A na więcej niż 7 A.

:]
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - opowiadania

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.