Ogłoszenie 

Opony samochodowe Felgi Audi A8 opony width= OC/AC forum a8 forum audi a8 Tarcze, hamulce
Opony
samochodowe
Felgi Audi A8
Opony samochodowe
Kup OC/AC
Sprawdzanie VIN
Cewki zapłonowe
Układ hamulcowy

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 ALL ] Wycieraczki nie działają  
Autor Wiadomość
FOSS 



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 44
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 5680
Skąd: WPR
Wysłany: 2014-04-21, 21:25   

Tomcio napisał/a:
Czy któryś z kolegów wyciągał kiedyś silnik z mechanizmem?

Ja, wielokrotnie.

Tomcio napisał/a:
Jeżeli tak to byłbym wdzięczny za info jak to wyjąć. <hmm>

Zdejmujesz wycieraczki, podszybie, górną rozpórkę przedniego zawiasu i na koniec mechanizm.
_________________
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
* FOSS motorsport *
(PL-Warszawa)
-
 
 
Tomcio 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: Audi A8 D3
Pomógł: 2 razy
Wiek: 43
Dołączył: 13 Lis 2013
Posty: 113
Skąd: Katowice
Wysłany: 2014-04-21, 22:55   

FOSS , dzięki za rade :)
_________________
😎NIC NIE KLEI SIĘ JAK QUATTRO👍
 
 
patrykkawecki 
Użytkownik


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: patryk
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 37
Dołączył: 17 Paź 2014
Posty: 14
Skąd: bydgoszcz
Wysłany: 2014-12-23, 16:49   wycieraczki d3

witam mam ten sam problem z tym że mechanizm nie zapieczony podstawiłem nowy silnik ze sterownikiem i dalej brak reakcji napięcie na silniczku jest w czym może być problem... <niewiem>
 
 
riki76 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Arek
Jeżdzę: D2 ABZ, D3 BFM
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 27 Gru 2009
Posty: 701
Skąd: Dolnyśląsk
Wysłany: 2015-08-03, 23:24   

I u mnie też to samo, przestały działać wycieraczki (tylko lekko się ruszają a jak już się przesuną to zostaną np. w połowie szyby) a spryskiwacze wogóle nie działają. Od czego zacząć szukać przyczyny?
_________________
https://www.youtube.com/watch?v=yGtpl0p0AXs
 
 
FOSS 



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 44
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 5680
Skąd: WPR
Wysłany: 2015-08-03, 23:55   

riki76 napisał/a:
I u mnie też to samo, przestały działać wycieraczki (tylko lekko się ruszają a jak już się przesuną to zostaną np. w połowie szyby) a spryskiwacze wogóle nie działają. Od czego zacząć szukać przyczyny?

Od demontażu mechanizmu pewnikiem.
_________________
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
* FOSS motorsport *
(PL-Warszawa)
-
 
 
riki76 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Arek
Jeżdzę: D2 ABZ, D3 BFM
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 27 Gru 2009
Posty: 701
Skąd: Dolnyśląsk
Wysłany: 2015-08-04, 06:18   

Zastanawiam się czemu wraz z brakiem ruchu wycieraczek zankiła praca pompki od spryskiwaczy, czy to ma jakieś połączenie w funkcjonowaniu?
_________________
https://www.youtube.com/watch?v=yGtpl0p0AXs
 
 
riki76 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Arek
Jeżdzę: D2 ABZ, D3 BFM
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 27 Gru 2009
Posty: 701
Skąd: Dolnyśląsk
Wysłany: 2015-08-06, 22:18   

Zrobiłem dzisiaj remont układu mechanizm wycieraczek. Potwierdzam że przyczyną problemów jest zapieczenie mechanizmu a szczegółowo bolców do których są przykręcone ramiona z wycieraczkami. Moje nawet trudno było wybić tyle syfu i utlenionego aluminium było a smaru zero. Całość rozmontowana oczyszczona i przesmarowana, działa jak nowe i spryskiwacze też widać mają związek i całym układem.
_________________
https://www.youtube.com/watch?v=yGtpl0p0AXs
 
 
JanekS13 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.O
Skrzynia: Automat
Zasilanie: ON
Imię: Janek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 2 razy
Wiek: 44
Dołączył: 22 Wrz 2013
Posty: 456
Skąd: Rybnik
Wysłany: 2017-06-08, 14:00   

Ja właśnie jestem po próbie uratowania mechanizmu
Niestety bolec od strony kierowcy był tak zapieczony że przy kolejnych próbach wybicia pękła ośka na wysokości gwintu na który przychodzi wycieraczka .
Dziś podejście drugie i przekładka sworznia z drugiego zestawu ( z ANGLIKA) .


Tak przy okazji
Dzięki Foss za cenne rady :)

Bo TDi nie jest to takie szybkie jak w benzynie
Trzeba zdemontować zbiorniczek wyrównawczy płynu chłodniczego i trzeba zrzucać nadkole :( .
 
 
FOSS 



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 44
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 5680
Skąd: WPR
Wysłany: 2017-06-08, 14:11   

JanekS13 napisał/a:
Ja właśnie jestem po próbie uratowania mechanizmu
Niestety bolec od strony kierowcy był tak zapieczony że przy kolejnych próbach wybicia pękła ośka na wysokości gwintu na który przychodzi wycieraczka .

Ulalal... czyli jednak tak z marszu się nie udało. Niestety bywa i tak bo tak jak rozmawialiśmy jak mechanizm zatrzymuje się już na szybie to jest to prawie za późno na jego uratowanie.

Ja kilka uratowałem ale też kilka innych nadawało się już tylko na złom :/

JanekS13 napisał/a:
Tak przy okazji
Dzięki Foss za cenne rady :)

Spoko. Powodzenia przy drugim podejściu <hihi>
_________________
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
* FOSS motorsport *
(PL-Warszawa)
-
 
 
JanekS13 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.O
Skrzynia: Automat
Zasilanie: ON
Imię: Janek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 2 razy
Wiek: 44
Dołączył: 22 Wrz 2013
Posty: 456
Skąd: Rybnik
Wysłany: 2017-06-09, 08:09   

Drugie podejście zaliczone POZYTYWNIE

Wymieniłem sworzeń trzymający ramię wycieraczki z Anglika i śmiga aż miło .
Więc jak komuś się zatrze mechanizm i uda mu się wybić sworznie , to można śmiało kupować dobry z Anglika ( dużo tańszy ) i przekładać bo pasuje ten od kierowcy .
 
 
AdiA8 
Moje A8


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Adrian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 31 Paź 2016
Posty: 74
Skąd: LU
Wysłany: 2017-07-11, 16:19   

Czy aby wyjąć trzpienie trzeba (mając mechanizm na stole):

- zdjąć plastikowe osłony trzpieni
- zdjąć półpierścienie zabezpieczające wraz z podkładką
- wybić je delikatnie z bieżni stukając raz w jeden raz w drugi (aby równo wychodziły)

Czy może jeszcze trzeba odpiąć coś z mechanizmu? tzn czy trzeba porozczepiać te ramiona (nie wiem czy te plastikowe kapturki na końcach ramion da się zdjąć)

Dzięki za rady
 
 
miniekzgr 
Użytkownik


Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Dominik
Jeżdzę: Audi A8 D3
Wiek: 32
Dołączył: 31 Sty 2011
Posty: 43
Skąd: Gryfino
Wysłany: 2019-03-26, 14:10   

To i Ja się podkleje.Dzisiaj wycieraczki staneły.Silniczek słychać pompka spryskiwacza działa,ale stoją w połowie szyby..
 
 
FOSS 



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 44
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 5680
Skąd: WPR
Wysłany: 2019-03-26, 15:30   

miniekzgr napisał/a:
To i Ja się podkleje.Dzisiaj wycieraczki staneły.Silniczek słychać pompka spryskiwacza działa,ale stoją w połowie szyby..

Skoro słychać jak silniczek wykonuje swój ruch to albo wycieraczki były zdejmowane i ktoś za słabo je przykręcił, w co trochę wątpię że obydwie tak samo stanęły, albo coś z mechanizmem się wydarzyło, że brak jest napędu.
_________________
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
* FOSS motorsport *
(PL-Warszawa)
-
 
 
miniekzgr 
Użytkownik


Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Dominik
Jeżdzę: Audi A8 D3
Wiek: 32
Dołączył: 31 Sty 2011
Posty: 43
Skąd: Gryfino
Wysłany: 2019-03-26, 22:12   

FOSS napisał/a:
miniekzgr napisał/a:
To i Ja się podkleje.Dzisiaj wycieraczki staneły.Silniczek słychać pompka spryskiwacza działa,ale stoją w połowie szyby..

Skoro słychać jak silniczek wykonuje swój ruch to albo wycieraczki były zdejmowane i ktoś za słabo je przykręcił, w co trochę wątpię że obydwie tak samo stanęły, albo coś z mechanizmem się wydarzyło, że brak jest napędu.


Mechanizm wyjety.Silnikczek działa natomiast cała reszta stoi.Jak zdjąłem te plastikowe nakładki na czpieniach to wyleciało sporo proszku.Jutro czyszczenie wszystkiego.

[ Dodano: 2019-03-27, 20:57 ]
Zrobione.Cały mechanizm był tak zblokowany przez ten syf,że nawet po wyjeciu i odczepieniu silniczka ciężko było rękami ruszyć.Wszystko poczyszczone i nasmarowane.Polecam taki zabieg zanim wam się zatrzymają w trasie,albo spali się silniczek
 
 
Radny A8 D3 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Jacek
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 30
Dołączył: 15 Lut 2016
Posty: 60
Skąd: Siedlce
Wysłany: 2019-12-27, 17:51   

Witam wszystkich, mam problem z wycieraczkami a dokładnie to przestały całkowicie działać. Brak reakcji na manetkę na każdym biegu , suwak od czasowki nie działa i pompka od spryskiwaczy też nie działa ( na manetce przyciski te co zmienia się na fisie działają normalnie) po wyjeciu całego mechanizmu nie był on zapieczony, prąd dochodzi do kostki. Po podłączeniu drugiego silnika też brak reakcji . Nie wiem czy to ma związek ale podczas demontażu mechanizmu zobaczyłem, że jest było dużo wody pod obudową wentylatora wyczyscilem odwodnienie i woda wyleciała.
Proszę o jakąś podpowiedź gdzie szukać przyczyny ?
_________________
Kiedyś E53 4.4 teraz A8 D3 4.2
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - forum anime


regeneracja turbosprężarki opony samochodowe Testy opon
OC/AC
| WRC POLSKA - Części do AUDI | WRC POLSKA - Zawieszenie pneumatyczne | Chodzen.pl - Dealer, Serwis Toyota | WRC POLSKA - Pompy wspomagania |