Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 FL ALL ] 4.2 FSI instalacja gazowa!!!  
Autor Wiadomość
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2014-02-25, 15:06   

Apophis napisał/a:
Mnie osobiście na pytania odpisywano w sposob na tyle niski że dalem sobie spokój.
- to tam normalne trza być twardym i lać na to :D
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2014-02-25, 21:40   

pepi napisał/a:
- to tam normalne trza być twardym i lać na to :D

No to twardo olałem te forum bardzo ciepłym żółtym moczem :D
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2014-02-26, 12:11   

no tak też można ale trzeba być na bieżąco a tam można ciekawych rzeczy się dowiedzieć
tylko troszkę trzeba zaparcia <niewiem>


DODANO:

więc tak na razie tylko robią 4 cylindrowe cena 6 tys
na targach będą auta pokazowe w marcu
przy V jest problem ale już mają na celowniku 4.2 fsi
 
 
GZW Zbrosławice 
Użytkownik


Rocznik: 1988
Silnik cm3: 2,3
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sebastian
Jeżdzę: Audi 90 Quattro B2, Audi Coupe
Dołączył: 28 Paź 2014
Posty: 6
Skąd: Zbrosławice
Wysłany: 2014-10-28, 10:47   

Witam,

Ponieważ zostałem wywołany do tablicy w tym wątku, pragnę odpowiedzieć:

Tak, prawda, Cayenne Turbo S gazowaliśmy, ale to jest wtrysk pośredni (4,5 BiT). Bezpośredni w cayenne jest już rozpracowany i nie stanowi bariery technologicznej.

Natomiast co do FSI w A8-kach - sprawa jest całkowicie otwarta, takie silniki były jednymi z pierwszych, jakie opracowaliśmy - pierwsza Q7 w Polsce wyjechała na gazie od nas. Obecnie - niezależnie od nadwozia - każdy silnik FSi/TFSI/TSI jesteśmy w stanie zasilić gazem. Tak więc nie trzeba się obawiać - system zweryfikował się już w bardzo wielu aplikacjach, przy okazji padło kilka mitów, na czele z tym o niszczącym wpływie takiej instalacji na wtryskiwacze benzyny. Pomimo bardzo już niewielkich (trochę trwało dopracowanie algorytmu) ilości przepływającej przez nie benzyny - wtryski żyją i dobrze się mają.

Pozdrawiam.
_________________
tel 889 77 11 77
biuro@gzw.pl
 
 
bombowozista 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Rafi
Jeżdzę: AUDI A8 ASB
Wiek: 47
Dołączył: 16 Maj 2010
Posty: 86
Skąd: E Ł K
Wysłany: 2014-10-30, 20:14   

A ile taka instalacja V generacji do V8 kosztuje ??
_________________
Instrukcje do różnych samochodów: http://chomikuj.pl/bombowozista
tel. 500113075
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2014-10-30, 21:11   

No od 7tyś do 12 cos kiedyś szymon wspominał. Ale świetna sprawa miec taka w aucie.
 
 
GZW Zbrosławice 
Użytkownik


Rocznik: 1988
Silnik cm3: 2,3
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sebastian
Jeżdzę: Audi 90 Quattro B2, Audi Coupe
Dołączył: 28 Paź 2014
Posty: 6
Skąd: Zbrosławice
Wysłany: 2014-10-31, 10:45   

Jeśli pytanie o koszty było do mnie - to prostuję - to nie jest V generacja - tym mianem określa się instajace wtrysku fazy ciekłej do pośredniego wtrysku paliwa. My używamy systemu z wtryskiem pośrednim fazy lotnej przy towarzyszącym zużyciu benzyny.
_________________
tel 889 77 11 77
biuro@gzw.pl
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2014-10-31, 14:13   

Czyli ustawiacie sterownik tak by "popuszczał" paliwko-dawno juz o tym słyszałem. :)
Jest to spalanie gazu z jednoczesnym spalaniem niewielkiej ilości benzyny. Nie zadowala to wszystkich stad chyba bardziej opłacalna na dłuższą metę jest V generacja.
 
 
GZW Zbrosławice 
Użytkownik


Rocznik: 1988
Silnik cm3: 2,3
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sebastian
Jeżdzę: Audi 90 Quattro B2, Audi Coupe
Dołączył: 28 Paź 2014
Posty: 6
Skąd: Zbrosławice
Wysłany: 2014-10-31, 19:12   

Apophis napisał/a:
Czyli ustawiacie sterownik tak by "popuszczał" paliwko-dawno juz o tym słyszałem. :)
Jest to spalanie gazu z jednoczesnym spalaniem niewielkiej ilości benzyny. Nie zadowala to wszystkich stad chyba bardziej opłacalna na dłuższą metę jest V generacja.

Miałeś na myśli VI generację jak chodzi o ścisłość.
Widzisz, sprawa ma się tak, że VI generacja jest o 40% droższa niż IV - to po pierwsze, a po drugie i najważniejsze - IV gen ma tą przewagę, że VI gen... po prostu nie ma, jeśli nie liczyć włoskiego tworu pod nazwą ICOM, znanego z tego że już raz z powodu jakości swoich produktów - zatonęła na niemieckim rynku pod nawałą pozwów od wkurzonych klientów.
Jedyny poważny producent - Vialle - oferuje niezmiennie od 4 lat trzy dedykacje do czterocylindrowych silników T(F)SI, a w tym roku dorzucił jedną dla Hyundaia/Kia i jedną dla Forda. o wielocylindrowych silnikach (powyżej 4) można zapomnieć.
Więc IV gen nie pozostawia alternatywy, a poza tym - spalanie benzyny w takim 4.2 V8 wynosi jakieś 3,3-3,5 litra na 100. Gdyby przyjąć 100% spalania gazu, różnica w kosztach jazdy to byłaby różnica w cenie tych 3,5l benzyny i powiedzmy - 4l LPG.

Liczmy:

3,5*5,50=19,25 PLN
4*2,55= 10,2

19,25-10,2=9,05PLN/100km=0,09 PLN/km

Teraz koszta instalacji: Różnica w cenie to jest lekko licząc 5000 PLN.

5000km/0,09PLN= 55555

Tak więc różnica w cenie instalacji ma szansę zwrócić się po przejechaniu ponad 55.000km. Żywotność pompy fazy ciekłej do VI gen określana jest zwykle na max 40.000km. Nieznana pozostaje żywotność fabrycznej pompy wysokiego ciśnienia w zestawieniu z pracą w zanurzeniu w ciekłym gazie. Nieznane też są przebiegi wtryskiwaczy benzyny sikających gazem ciekłym.

Pojmuje Kolega teraz, dlaczego warto zainteresować się IV gen?

Na przykład u nas jest gwarancja albo na 3 lata bez limitu kilometrów, albo na 100.000 km bez limitu czasu (dowolność wyboru Klienta),,a wtryskiwacze benzyny są objęte gwarancją. Więc pełna ochrona.
_________________
tel 889 77 11 77
biuro@gzw.pl
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2014-10-31, 19:28   

W istocie miałem na mysli wtrysk gazu ciekłego.

Nie jestem znawcą ale kilka razy dyskutowało sie o tym już i widziałem nawet te VI generacje.

Nie przecze że oszczednośc mimo jakiegos spalania PB jednak jest ale jest mniejsza,pojęcie instalatorów a raczej liczba ogarniętych monterów IV generacji do normalonego starego typu silników jest niewielka a nie wspomne juz o montowaniu w FSI :)

Pompy gazu w VI generacji są źle konstruowane dlatego się zacierają,może ktoś to kiedys poprawi? <niewiem>

Ja tam nie zamierzam sie pakowac w żadne FSI więc problemu nie mam :)
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2014-10-31, 19:36   

dotrysk paliwa mocne :)
no tak tylko to każdy sterownik na rynku może zrobić
podcieranie tyłka szkłem
Spytam się czy już jest wtrysk ciekły :)
 
 
GZW Zbrosławice 
Użytkownik


Rocznik: 1988
Silnik cm3: 2,3
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sebastian
Jeżdzę: Audi 90 Quattro B2, Audi Coupe
Dołączył: 28 Paź 2014
Posty: 6
Skąd: Zbrosławice
Wysłany: 2014-11-01, 08:29   

pepi napisał/a:
dotrysk paliwa mocne :)
no tak tylko to każdy sterownik na rynku może zrobić
podcieranie tyłka szkłem
Spytam się czy już jest wtrysk ciekły :)

Nie ma - szczegóły w moim poprzednim poście, wystarczy go przeczytać przed zamieszczeniem komentarza ;-)
A poza tym - skoro się Pan autorytatywnie wypowiada - to może wskaże Pan te "każde sterowniki" które są w stanie realizować zasilanie gazem z dotryskiem benzyny silników z wtryskiem bezpośrednim?
_________________
tel 889 77 11 77
biuro@gzw.pl
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2014-11-01, 10:51   

Człowieku nie lej wody o czym ty piszesz o tym że auto dotryskuje co jakiś czas paliwo aby schłodzić wtryski aby się nie zatarły .
Ja pisałem o fazie ciekłej a nie o d...e Marynie
:)
I to by było na tyle twoja instalka i tak kiedyś zatrze wtryski pomijam moc uzyskaną z silnika
bo chyba nie powiesz nam że jest taka sama :D

IV generacja - pośredni wtrysk w fazie lotnej (obecna "sekwencja")
V gen. - pośredni wtrysk w fazie ciekłej
VI gen. -bezpośredni wtrysk w fazie ciekłej.

czyli to pierwsze ;)
 
 
GZW Zbrosławice 
Użytkownik


Rocznik: 1988
Silnik cm3: 2,3
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sebastian
Jeżdzę: Audi 90 Quattro B2, Audi Coupe
Dołączył: 28 Paź 2014
Posty: 6
Skąd: Zbrosławice
Wysłany: 2014-11-03, 07:50   

W poście który napisałem na temat instalacji wyjaśniłem, że VIgen dla silników o ilości cylindrów większej niż 4 NIE MA, jeśli nie liczyć włoskiego padła pewnej firmy, które jest zawodne w sposób straszliwy.
Dlatego twierdzę, że nasza propozycja (IV gen z dotryskiem benzyny) to jest obecnie jedyna rozsądna droga zagazowania FSI - innej po prostu nie ma. Pan sobie raczy sprawdzić - pisałem o tym wyraźnie.

Wtryski benzyny w moim systemie nie zatrą się, bo nie mają powodu. Są zresztą na gwarancji.

I ostatnie - moc silnika. Jeśli chce Pan przegrać jakąś sumę pieniędzy, to zapraszam z takim FSI, zagazujemy i pojedziemy na hamownię stwierdzić jak się sprawy mają. Auto nie ma prawa na gazie legitymować się mocą różniącą się od mocy na benzynie bardziej niż o 2%.

P.S. Nadal czekam na listę sterowników, które potrafią wykonać zasilanie FSI fazą lotną z dotryskiem benzyny - podobno każdy tak umie...
_________________
tel 889 77 11 77
biuro@gzw.pl
 
 
Gabriel 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 16 razy
Wiek: 43
Dołączył: 14 Paź 2010
Posty: 565
Skąd: śląskie/Rybnik
Wysłany: 2014-11-03, 08:13   

pepi, a Ty dasz pisemną gwarancję na 100 000km?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - recenzje mang

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.