Autor |
Wiadomość |
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2014-02-25, 15:06
|
|
|
Apophis napisał/a: | Mnie osobiście na pytania odpisywano w sposob na tyle niski że dalem sobie spokój. | - to tam normalne trza być twardym i lać na to |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2014-02-25, 21:40
|
|
|
pepi napisał/a: | - to tam normalne trza być twardym i lać na to |
No to twardo olałem te forum bardzo ciepłym żółtym moczem |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2014-02-26, 12:11
|
|
|
no tak też można ale trzeba być na bieżąco a tam można ciekawych rzeczy się dowiedzieć
tylko troszkę trzeba zaparcia <niewiem>
DODANO:
więc tak na razie tylko robią 4 cylindrowe cena 6 tys
na targach będą auta pokazowe w marcu
przy V jest problem ale już mają na celowniku 4.2 fsi |
|
|
|
|
GZW Zbrosławice
Użytkownik
Rocznik: 1988
Silnik cm3: 2,3
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sebastian
Jeżdzę: Audi 90 Quattro B2, Audi Coupe
Dołączył: 28 Paź 2014 Posty: 6 Skąd: Zbrosławice
|
Wysłany: 2014-10-28, 10:47
|
|
|
Witam,
Ponieważ zostałem wywołany do tablicy w tym wątku, pragnę odpowiedzieć:
Tak, prawda, Cayenne Turbo S gazowaliśmy, ale to jest wtrysk pośredni (4,5 BiT). Bezpośredni w cayenne jest już rozpracowany i nie stanowi bariery technologicznej.
Natomiast co do FSI w A8-kach - sprawa jest całkowicie otwarta, takie silniki były jednymi z pierwszych, jakie opracowaliśmy - pierwsza Q7 w Polsce wyjechała na gazie od nas. Obecnie - niezależnie od nadwozia - każdy silnik FSi/TFSI/TSI jesteśmy w stanie zasilić gazem. Tak więc nie trzeba się obawiać - system zweryfikował się już w bardzo wielu aplikacjach, przy okazji padło kilka mitów, na czele z tym o niszczącym wpływie takiej instalacji na wtryskiwacze benzyny. Pomimo bardzo już niewielkich (trochę trwało dopracowanie algorytmu) ilości przepływającej przez nie benzyny - wtryski żyją i dobrze się mają.
Pozdrawiam. |
_________________ tel 889 77 11 77
biuro@gzw.pl |
|
|
|
|
|
|
|
bombowozista
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Rafi
Jeżdzę: AUDI A8 ASB
Wiek: 47 Dołączył: 16 Maj 2010 Posty: 86 Skąd: E Ł K
|
Wysłany: 2014-10-30, 20:14
|
|
|
A ile taka instalacja V generacji do V8 kosztuje ?? |
_________________ Instrukcje do różnych samochodów: http://chomikuj.pl/bombowozista
tel. 500113075
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2014-10-30, 21:11
|
|
|
No od 7tyś do 12 cos kiedyś szymon wspominał. Ale świetna sprawa miec taka w aucie. |
|
|
|
|
|
|
|
GZW Zbrosławice
Użytkownik
Rocznik: 1988
Silnik cm3: 2,3
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sebastian
Jeżdzę: Audi 90 Quattro B2, Audi Coupe
Dołączył: 28 Paź 2014 Posty: 6 Skąd: Zbrosławice
|
Wysłany: 2014-10-31, 10:45
|
|
|
Jeśli pytanie o koszty było do mnie - to prostuję - to nie jest V generacja - tym mianem określa się instajace wtrysku fazy ciekłej do pośredniego wtrysku paliwa. My używamy systemu z wtryskiem pośrednim fazy lotnej przy towarzyszącym zużyciu benzyny. |
_________________ tel 889 77 11 77
biuro@gzw.pl |
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2014-10-31, 14:13
|
|
|
Czyli ustawiacie sterownik tak by "popuszczał" paliwko-dawno juz o tym słyszałem.
Jest to spalanie gazu z jednoczesnym spalaniem niewielkiej ilości benzyny. Nie zadowala to wszystkich stad chyba bardziej opłacalna na dłuższą metę jest V generacja. |
|
|
|
|
|
|
|
GZW Zbrosławice
Użytkownik
Rocznik: 1988
Silnik cm3: 2,3
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sebastian
Jeżdzę: Audi 90 Quattro B2, Audi Coupe
Dołączył: 28 Paź 2014 Posty: 6 Skąd: Zbrosławice
|
Wysłany: 2014-10-31, 19:12
|
|
|
Apophis napisał/a: | Czyli ustawiacie sterownik tak by "popuszczał" paliwko-dawno juz o tym słyszałem.
Jest to spalanie gazu z jednoczesnym spalaniem niewielkiej ilości benzyny. Nie zadowala to wszystkich stad chyba bardziej opłacalna na dłuższą metę jest V generacja. |
Miałeś na myśli VI generację jak chodzi o ścisłość.
Widzisz, sprawa ma się tak, że VI generacja jest o 40% droższa niż IV - to po pierwsze, a po drugie i najważniejsze - IV gen ma tą przewagę, że VI gen... po prostu nie ma, jeśli nie liczyć włoskiego tworu pod nazwą ICOM, znanego z tego że już raz z powodu jakości swoich produktów - zatonęła na niemieckim rynku pod nawałą pozwów od wkurzonych klientów.
Jedyny poważny producent - Vialle - oferuje niezmiennie od 4 lat trzy dedykacje do czterocylindrowych silników T(F)SI, a w tym roku dorzucił jedną dla Hyundaia/Kia i jedną dla Forda. o wielocylindrowych silnikach (powyżej 4) można zapomnieć.
Więc IV gen nie pozostawia alternatywy, a poza tym - spalanie benzyny w takim 4.2 V8 wynosi jakieś 3,3-3,5 litra na 100. Gdyby przyjąć 100% spalania gazu, różnica w kosztach jazdy to byłaby różnica w cenie tych 3,5l benzyny i powiedzmy - 4l LPG.
Liczmy:
3,5*5,50=19,25 PLN
4*2,55= 10,2
19,25-10,2=9,05PLN/100km=0,09 PLN/km
Teraz koszta instalacji: Różnica w cenie to jest lekko licząc 5000 PLN.
5000km/0,09PLN= 55555
Tak więc różnica w cenie instalacji ma szansę zwrócić się po przejechaniu ponad 55.000km. Żywotność pompy fazy ciekłej do VI gen określana jest zwykle na max 40.000km. Nieznana pozostaje żywotność fabrycznej pompy wysokiego ciśnienia w zestawieniu z pracą w zanurzeniu w ciekłym gazie. Nieznane też są przebiegi wtryskiwaczy benzyny sikających gazem ciekłym.
Pojmuje Kolega teraz, dlaczego warto zainteresować się IV gen?
Na przykład u nas jest gwarancja albo na 3 lata bez limitu kilometrów, albo na 100.000 km bez limitu czasu (dowolność wyboru Klienta),,a wtryskiwacze benzyny są objęte gwarancją. Więc pełna ochrona. |
_________________ tel 889 77 11 77
biuro@gzw.pl |
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2014-10-31, 19:28
|
|
|
W istocie miałem na mysli wtrysk gazu ciekłego.
Nie jestem znawcą ale kilka razy dyskutowało sie o tym już i widziałem nawet te VI generacje.
Nie przecze że oszczednośc mimo jakiegos spalania PB jednak jest ale jest mniejsza,pojęcie instalatorów a raczej liczba ogarniętych monterów IV generacji do normalonego starego typu silników jest niewielka a nie wspomne juz o montowaniu w FSI
Pompy gazu w VI generacji są źle konstruowane dlatego się zacierają,może ktoś to kiedys poprawi? <niewiem>
Ja tam nie zamierzam sie pakowac w żadne FSI więc problemu nie mam |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2014-10-31, 19:36
|
|
|
dotrysk paliwa mocne
no tak tylko to każdy sterownik na rynku może zrobić
podcieranie tyłka szkłem
Spytam się czy już jest wtrysk ciekły |
|
|
|
|
GZW Zbrosławice
Użytkownik
Rocznik: 1988
Silnik cm3: 2,3
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sebastian
Jeżdzę: Audi 90 Quattro B2, Audi Coupe
Dołączył: 28 Paź 2014 Posty: 6 Skąd: Zbrosławice
|
Wysłany: 2014-11-01, 08:29
|
|
|
pepi napisał/a: | dotrysk paliwa mocne
no tak tylko to każdy sterownik na rynku może zrobić
podcieranie tyłka szkłem
Spytam się czy już jest wtrysk ciekły |
Nie ma - szczegóły w moim poprzednim poście, wystarczy go przeczytać przed zamieszczeniem komentarza ;-)
A poza tym - skoro się Pan autorytatywnie wypowiada - to może wskaże Pan te "każde sterowniki" które są w stanie realizować zasilanie gazem z dotryskiem benzyny silników z wtryskiem bezpośrednim? |
_________________ tel 889 77 11 77
biuro@gzw.pl |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2014-11-01, 10:51
|
|
|
Człowieku nie lej wody o czym ty piszesz o tym że auto dotryskuje co jakiś czas paliwo aby schłodzić wtryski aby się nie zatarły .
Ja pisałem o fazie ciekłej a nie o d...e Marynie
I to by było na tyle twoja instalka i tak kiedyś zatrze wtryski pomijam moc uzyskaną z silnika
bo chyba nie powiesz nam że jest taka sama
IV generacja - pośredni wtrysk w fazie lotnej (obecna "sekwencja")
V gen. - pośredni wtrysk w fazie ciekłej
VI gen. -bezpośredni wtrysk w fazie ciekłej.
czyli to pierwsze |
|
|
|
|
GZW Zbrosławice
Użytkownik
Rocznik: 1988
Silnik cm3: 2,3
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sebastian
Jeżdzę: Audi 90 Quattro B2, Audi Coupe
Dołączył: 28 Paź 2014 Posty: 6 Skąd: Zbrosławice
|
Wysłany: 2014-11-03, 07:50
|
|
|
W poście który napisałem na temat instalacji wyjaśniłem, że VIgen dla silników o ilości cylindrów większej niż 4 NIE MA, jeśli nie liczyć włoskiego padła pewnej firmy, które jest zawodne w sposób straszliwy.
Dlatego twierdzę, że nasza propozycja (IV gen z dotryskiem benzyny) to jest obecnie jedyna rozsądna droga zagazowania FSI - innej po prostu nie ma. Pan sobie raczy sprawdzić - pisałem o tym wyraźnie.
Wtryski benzyny w moim systemie nie zatrą się, bo nie mają powodu. Są zresztą na gwarancji.
I ostatnie - moc silnika. Jeśli chce Pan przegrać jakąś sumę pieniędzy, to zapraszam z takim FSI, zagazujemy i pojedziemy na hamownię stwierdzić jak się sprawy mają. Auto nie ma prawa na gazie legitymować się mocą różniącą się od mocy na benzynie bardziej niż o 2%.
P.S. Nadal czekam na listę sterowników, które potrafią wykonać zasilanie FSI fazą lotną z dotryskiem benzyny - podobno każdy tak umie... |
_________________ tel 889 77 11 77
biuro@gzw.pl |
|
|
|
|
|
|
|
Gabriel
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 16 razy Wiek: 43 Dołączył: 14 Paź 2010 Posty: 565 Skąd: śląskie/Rybnik
|
Wysłany: 2014-11-03, 08:13
|
|
|
pepi, a Ty dasz pisemną gwarancję na 100 000km? |
|
|
|
|
|