Autor |
Wiadomość |
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-11-11, 23:50
|
|
|
pompy zajeżdża ponoc polski syfiasty gazik. Nie ulega watpliwości że czystość gazu na zachód od PL jest o wiele lepsza. |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2015-11-12, 08:12
|
|
|
zastanawia mnie jedno dlaczego nie zrobią ładu z tym co lejemy do baków
tak dobrze smarują te trybiki a jednostka nic nie zrobi to jest jak jest |
|
|
|
|
|
|
|
Dymian
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3,2
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: VW
Pomógł: 1 raz Dołączył: 21 Mar 2011 Posty: 161 Skąd: Lubelskie
|
Wysłany: 2015-11-12, 09:54
|
|
|
pepi napisał/a: | moim zdaniem bez sensu jest bawienie się w jakieś głupie dotryski bo to jest głupotą
kiedy taka instalka się zwróci ?
Tylko ciekły który ma sens tylko nie wiem jaki ma wpływ nasz wspaniały gaz który mamy w kraju na wtryski -bo raczej tanie nie są . |
A lpg w dieslu?
tam jest dopiero jazda z dotryskiem gazu do ropy- tylko, że dochodzi do efektu, w którym całość jest bardziej wykorzystywana itd. |
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2015-11-12, 12:32
|
|
|
Dymian napisał/a: |
A lpg w dieslu?
tam jest dopiero jazda z dotryskiem gazu do ropy- tylko, że dochodzi do efektu, w którym całość jest bardziej wykorzystywana itd. |
U mnie w pracy są takie instalki porobione, miało być oszczędnie a wychodzi drożej. Ale tak to jest jak prezesowi oczy się mydli.
Dwa Sprintery już zarżnięte |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
|
|
|
kepalk
Użytkownik
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3000
Skrzynia: automat
Zasilanie: ON
Imię: krzysztof
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 26 Lis 2012 Posty: 4 Skąd: ostrow wielkopolski
|
Wysłany: 2015-11-12, 12:42
|
|
|
Vialle przewiduje jakis filtr ktory stosuje sie przy tankowaniu i ważna kwestia jest rowniez nie przetankowywania butli wtedy z pompami nie powinno byc problemu. |
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2015-11-12, 12:57
|
|
|
Dymian napisał/a: | A lpg w dieslu? | - a wiersz że chyba zamontuje bo nabyłem tdci a pali jak smok
tylko jak zabawki będą drogie to odpuszczam z oczywistych względów |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2015-11-12, 13:01
|
|
|
tutaj żadne filtry nie pomogą bo brali z zagramanicy na testy nasz lpg i w naszym wspaniałym paliwie są takie dodatki których nie może być
to co ci da oczyszczanie jak tu skład jest kijowy .
Kiedyś był letni i zimowy teraz jest byle jaki nie spełniający norm dawniejszych to co zrobili ?
Normy zmienili aby się łapał polska dziwny kraj |
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2015-11-12, 14:43
|
|
|
Dymian napisał/a: | Na alle jest kilka wozów do sprzedania z tą instalacją, w tym S6 C6 4.2 fsi. |
Dymian napisał/a: | ... w przypadku tego s6, o którym wspomniałem były podane wartości pb i lpg/100km. |
Kolego, nie to żeby chciał cię obrazić ale muszę cię uświadomić, że piszesz głupoty - taki samochód jak napisałeś nie istnieje.
S6C6 posiada silnik 5.2V10 FSI a nie 4.2V8 FSI |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2015-11-12, 17:51
|
|
|
szczepan |
|
|
|
|
Dymian
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3,2
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: VW
Pomógł: 1 raz Dołączył: 21 Mar 2011 Posty: 161 Skąd: Lubelskie
|
Wysłany: 2015-11-12, 20:37
|
|
|
FOSS napisał/a: | Dymian napisał/a: | Na alle jest kilka wozów do sprzedania z tą instalacją, w tym S6 C6 4.2 fsi. |
Dymian napisał/a: | ... w przypadku tego s6, o którym wspomniałem były podane wartości pb i lpg/100km. |
Kolego, nie to żeby chciał cię obrazić ale muszę cię uświadomić, że piszesz głupoty - taki samochód jak napisałeś nie istnieje.
S6C6 posiada silnik 5.2V10 FSI a nie 4.2V8 FSI |
Z dala jestem od obrażania.
EDIT:
spr co za babol wykonałem
http://otomoto.pl/oferta/...g-ID6ybbOz.html
3,2 nie 4,2- ee tam litra w tą czy w tamtą
o tym czy to S czy A nie wspomnę. |
|
|
|
|
|
|
|
grzybek86
Moje A8
Rocznik: 2014
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8L D4
Wiek: 38 Dołączył: 25 Kwi 2011 Posty: 601 Skąd: Tychy
|
Wysłany: 2017-09-02, 09:14
|
|
|
Odswierzam temat. Biore pod uwage 4.2 Fsi w A8 lib Q7 i chcialbym zapytac czy ma ktos juz instalacje w tym silniku ale bez dotrysku? Jesli tak to jaki koszt zalozenia i jak sie sprawuje. |
|
|
|
|
pavel44
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: s8 d2
Pomógł: 3 razy Wiek: 36 Dołączył: 29 Maj 2014 Posty: 219 Skąd: Toruń
|
Wysłany: 2017-09-08, 22:13
|
|
|
http://www.gzw.pl/kontakt.html
Spytaj tu bo z tego co widziałem na lpg forum to gość dość często montuje gaz do silników z bezpośrednim wtryskiem, zresztą zagazował nawet s8d3 |
_________________ xyz |
|
|
|
|
|
|
|
pebo
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: BFM
Skrzynia: GQF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8L D3/A3 8L
Pomógł: 35 razy Wiek: 49 Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 1442 Skąd: B.Podl.
|
Wysłany: 2017-09-10, 10:29
|
|
|
pavel44 napisał/a: | http://www.gzw.pl/kontakt.html
Spytaj tu bo z tego co widziałem na lpg forum to gość dość często montuje gaz do silników z bezpośrednim wtryskiem, zresztą zagazował nawet s8d3 |
Obejrzałem zdjęcia instalacji w A8 z tej stronki. Trudno to ocenić pod względem technicznym, ale estetycznie wygląda bardzo dobrze i dyskretnie. |
_________________ Bądź dobry jak chleb. |
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2017-09-10, 15:01
|
|
|
GZW to chyba jedyny warsztat w polsce który zna się na instalacjach gazowych do silników z bezpośrednim wtryskiem. |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
|
|
|
mysticK
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 33 Dołączył: 06 Maj 2016 Posty: 26 Skąd: Nasielsk
|
Wysłany: 2017-12-14, 12:54
|
|
|
Nie prawda,jest wiele takich warsztatow ktore trudnia sie montazem instalacji do aut z bezposrednim wtryskiem i to na wysokim poziomie. W tym momencie praktycznie kazdy producent instalacji LPG oferuje instalacje do tych silnikow,kwestia rozsadnej ceny bo np. Instalacja Prinsa za 10k nie bedzie wcale jakosciowo lepsza od instalacji KME czy Stag za 6 czy 7k do tego auta,mwestia znalezienia warsztatu ktory wykona to fachowo i nalezycie. Np. Ostatnio montowalem gaz firmy KME do audi S5 4.2 FSI i nie ma prawie sladu po montazu pod maska,auto jezdzi jak zle bez zadnej roznicy w mocy. Co do instalacji w fazie ciwklej to sa to lepsze od tych gen 4 ale nie na nasze krajowe paliwo. Po roku czasu zdechnie pompa i koszt naprawy to kilka tys,bo zaden producent nie udzieli gwarancji na zabrudzenia takiej instalacji. Jesli chodzi o instalacje do FSI, TFSI i TSI w tym momencie jest mnostwo opcji za rozsadne pieniadze i jest mnostwo dobrych serwisow zajmujacych sie tym. |
|
|
|
|
|