Autor |
Wiadomość |
LUKAS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: Audi A8 D3
Pomógł: 3 razy Wiek: 41 Dołączył: 05 Paź 2011 Posty: 303 Skąd: Ełk / Warszawa
|
Wysłany: 2017-08-29, 14:26 [D3 03 4.2MPI/LPG
] Instalacja LPG Zenit Pro - co sądzicie
|
|
|
Hey
Pytanie do znawców tematu..
Mam założoną roczną instalacje LPG Zenit Pro na jednym reduktorze
Macie doświadczenie z tą instalacją ? Z tego co wyczytałem to porównują do Staga.
Narazie nie odczuwam jakiś problemów z jej użytkowania, ale napewno jest różnica między Pb. |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
Gunner
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Dawid
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 07 Mar 2015 Posty: 358 Skąd: Siedlce
|
Wysłany: 2017-08-29, 18:03
|
|
|
Znaczy sterownik zenit pro tak ? Bo ja tez to mam, i jeden reduktor KME. Nie mam żadnych problemów, różnica między benzyną a LPG może minimalna. |
|
|
|
|
|
|
|
LUKAS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: Audi A8 D3
Pomógł: 3 razy Wiek: 41 Dołączył: 05 Paź 2011 Posty: 303 Skąd: Ełk / Warszawa
|
Wysłany: 2017-08-29, 18:21
|
|
|
Gunner napisał/a: | Znaczy sterownik zenit pro tak ? Bo ja tez to mam, i jeden reduktor KME. Nie mam żadnych problemów, różnica między benzyną a LPG może minimalna. |
Czyli coś podobnie jak u mnie. Tylko że u ciebie jest 3.7 więc reduktor jeden ogarnia dobrze.
Chodzi mi o jakość Zenit Pro w stosunku do np. Stag czy BRC.
Napewno jeżeli można coś ulepszyć, poprawić to bym chciał u siebie tak zrobić. |
_________________
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2017-08-29, 18:42
|
|
|
Ja mam u siebie zenit pro obd ale na reduktorze KME Twin i chodzi to pieknie. Praktycznie zerowe spadki cisnienia, nieodczuwalna praca miedzy pb a lpg, ba czasami mam wrazenie ze na lpg lepiej chodzi Auto ciagnie do konca bez przelaczania badz wspomagania sie pb. Przyjazny i latwy w regulacji
Ogolnie polecam. |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
LUKAS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: Audi A8 D3
Pomógł: 3 razy Wiek: 41 Dołączył: 05 Paź 2011 Posty: 303 Skąd: Ełk / Warszawa
|
Wysłany: 2017-08-29, 19:23
|
|
|
Tak to wygląda , montowana rok temu .
W papierach montażu są inne wtryski niż założone
Komputer w podszybiu, reduktor pod filtrem powietrza - jeszcze się nie dobierałem tam zobaczyć co i jak
|
_________________
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2017-08-29, 20:08
|
|
|
kurde a tak ładnie nawet w D3 można zamontować pojedynczo te wtryski aby jakoś wyglądało jak widze węże puszczone górą po osłonach silnika zamiast z tyłu mnie trafia
no i kompensacja listew wtryskowych by się przydała aby wyrównać ciśnienie gazu w całym układzie zasilania lpg |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
artur.325
Użytkownik
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Auto
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 1 raz Dołączył: 03 Maj 2017 Posty: 13 Skąd: W-wa
|
Wysłany: 2017-08-29, 21:29
|
|
|
CINEK napisał/a: | kurde a tak ładnie nawet w D3 można zamontować pojedynczo te wtryski aby jakoś wyglądało jak widze węże puszczone górą po osłonach silnika zamiast z tyłu mnie trafia
no i kompensacja listew wtryskowych by się przydała aby wyrównać ciśnienie gazu w całym układzie zasilania lpg |
Ktoś poszedł najmniejszą linią oporu i na chama puścił węże prosto od reduktora...
Sam reduktor też idealnie mieści się w podszybiu i zazwyczaj tam się go montuje w a8. |
|
|
|
|
LUKAS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: Audi A8 D3
Pomógł: 3 razy Wiek: 41 Dołączył: 05 Paź 2011 Posty: 303 Skąd: Ełk / Warszawa
|
Wysłany: 2017-08-30, 11:22
|
|
|
artur.325 napisał/a: | CINEK napisał/a: | kurde a tak ładnie nawet w D3 można zamontować pojedynczo te wtryski aby jakoś wyglądało jak widze węże puszczone górą po osłonach silnika zamiast z tyłu mnie trafia
no i kompensacja listew wtryskowych by się przydała aby wyrównać ciśnienie gazu w całym układzie zasilania lpg |
Ktoś poszedł najmniejszą linią oporu i na chama puścił węże prosto od reduktora...
Sam reduktor też idealnie mieści się w podszybiu i zazwyczaj tam się go montuje w a8. |
I właśnie chciałbym to z czasem poprawić ale sam chyba nie mam co ruszać, może poczekam aż coś zacznie się psuć
W poprzedniej mojej D2 jak ktoś nie widział zrobił kawał dobrej roboty Hipcio..
http://www.a8team.pl/mont...tory-vt9003.htm |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
mysticK
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 33 Dołączył: 06 Maj 2016 Posty: 26 Skąd: Nasielsk
|
Wysłany: 2017-12-14, 13:05
|
|
|
Zenit pro to elektronika sredniej jakosci,gdy y nie wersja obd to elektronika jest tak okrojona z mozliwosci regulacji ze to szok,prawie jak stag eco tylko w wersji 8cyl z opcja obd. Brc to cenowa przesada tak samo jak landi czy pri s. Jasne ze za 7k bedzie chodzic bezawaryjnie ale za 4,5 tez. Przy silniku 4.2 w tym aucie powinny byc 2 reduktory. Firma KME produkuje EXTREME do 400km niby ale to tez nie do konca jest rozwiazanie,na dluzsza mete nie bedzie stabilny cisnieniowo i wydolny,zwlaszcza przy duzych mrozach. Ja bym wybral Elektronike KME Nevo Pro aby polaczyc na stale po obd i auto zeby dokonywalo sobie samo autokorekcji po korektach z obd na bierzaco,wtruskiwacze HANA GOLD i dwa reduktory np. 2x s8 albo np. Landi IG2. Co do estetyki to mozma bylo to pociagnac w druga strone bo troche hamsko to wyglada ale i tak w iaz bardzo estwtycznie w porownaniu do tego co juz w swojej karierze widzialem :p |
|
|
|
|
dzinksgarage
Użytkownik
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 24 Lip 2016 Posty: 11 Skąd: Zgierz
|
Wysłany: 2017-12-16, 17:19
|
|
|
mysticK napisał/a: | Zenit pro to elektronika sredniej jakosci,gdy y nie wersja obd to elektronika jest tak okrojona z mozliwosci regulacji ze to szok,prawie jak stag eco tylko w wersji 8cyl z opcja obd. Brc to cenowa przesada tak samo jak landi czy pri s. Jasne ze za 7k bedzie chodzic bezawaryjnie ale za 4,5 tez. Przy silniku 4.2 w tym aucie powinny byc 2 reduktory. Firma KME produkuje EXTREME do 400km niby ale to tez nie do konca jest rozwiazanie,na dluzsza mete nie bedzie stabilny cisnieniowo i wydolny,zwlaszcza przy duzych mrozach. Ja bym wybral Elektronike KME Nevo Pro aby polaczyc na stale po obd i auto zeby dokonywalo sobie samo autokorekcji po korektach z obd na bierzaco,wtruskiwacze HANA GOLD i dwa reduktory np. 2x s8 albo np. Landi IG2. Co do estetyki to mozma bylo to pociagnac w druga strone bo troche hamsko to wyglada ale i tak w iaz bardzo estwtycznie w porownaniu do tego co juz w swojej karierze widzialem :p |
Pro zbędne. Założone mam takie na Twinie, lata po autostradach bardzo szybko i problemów nie ma. Hana gold awaryjna. |
|
|
|
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
|
|
|
|
mysticK
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 33 Dołączył: 06 Maj 2016 Posty: 26 Skąd: Nasielsk
|
Wysłany: 2017-12-16, 23:28
|
|
|
dzinksgarage napisał/a: | mysticK napisał/a: | Zenit pro to elektronika sredniej jakosci,gdy y nie wersja obd to elektronika jest tak okrojona z mozliwosci regulacji ze to szok,prawie jak stag eco tylko w wersji 8cyl z opcja obd. Brc to cenowa przesada tak samo jak landi czy pri s. Jasne ze za 7k bedzie chodzic bezawaryjnie ale za 4,5 tez. Przy silniku 4.2 w tym aucie powinny byc 2 reduktory. Firma KME produkuje EXTREME do 400km niby ale to tez nie do konca jest rozwiazanie,na dluzsza mete nie bedzie stabilny cisnieniowo i wydolny,zwlaszcza przy duzych mrozach. Ja bym wybral Elektronike KME Nevo Pro aby polaczyc na stale po obd i auto zeby dokonywalo sobie samo autokorekcji po korektach z obd na bierzaco,wtruskiwacze HANA GOLD i dwa reduktory np. 2x s8 albo np. Landi IG2. Co do estetyki to mozma bylo to pociagnac w druga strone bo troche hamsko to wyglada ale i tak w iaz bardzo estwtycznie w porownaniu do tego co juz w swojej karierze widzialem :p |
Pro zbędne. Założone mam takie na Twinie, lata po autostradach bardzo szybko i problemów nie ma. Hana gold awaryjna. |
Zbedne albo i nie,to tak jak bys mial mozliwosc zalozenia tarczy wentylowanej albo nie,na zwyklej tez bedzie hamowac. Tez montowalem na twinie ale s8 maja wyjscia na 8 a twin na 6 wiec bez sensu jest ciagnac auto 8 zeby wlozyc redukcje a cena miedzy twinem a 2x s8 jest znikoma i co jak co ale 2 s8 sa stabilniejsze niz twin ale masz racje na takim zestawie tez lata fajnie i tez na nim montowalem aczkolwiek nie jest to rozwiazanie ktore wybral bym prywatnie do swojego auta Awaryjna?:) zamontowałem w tym roku ok. w przyblizeniu 1700 szt. i na reklamacje oddalem 1 bo od razu nie pracowala,wiec nie wiem gdzie ta awaryjnosc |
|
|
|
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2017-12-17, 00:32
|
|
|
mysticK napisał/a: | zamontowałem w tym roku ok. w przyblizeniu 1700 szt. | A gdzie to taki przerzut wtrysków jeśli można spytać? ...no chyba nie w Nasielsku |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
dzinksgarage
Użytkownik
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 24 Lip 2016 Posty: 11 Skąd: Zgierz
|
Wysłany: 2017-12-17, 08:19
|
|
|
[quote="mysticK"][quote="dzinksgarage"] mysticK napisał/a: | Tez montowalem na twinie ale s8 maja wyjscia na 8 a twin na 6 wiec bez sensu jest ciagnac auto 8 zeby wlozyc redukcje |
Twin ma wejście na 8 albo 2x 6. Nie wiem skąd pomysł na redukcje. Han gold dużo nie założyłem, może z 20 szt i w każdym aucie coś się z nimi działo. |
|
|
|
|
|
|
|
mysticK
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 33 Dołączył: 06 Maj 2016 Posty: 26 Skąd: Nasielsk
|
Wysłany: 2017-12-17, 11:58
|
|
|
danishow napisał/a: | mysticK napisał/a: | zamontowałem w tym roku ok. w przyblizeniu 1700 szt. | A gdzie to taki przerzut wtrysków jeśli można spytać? ...no chyba nie w Nasielsku |
No nie w Nasielsku,lecz w Chrcynnie średnio miesięcznie montujemy ok 40-50 aut,w sezonie wakacyjnym było to nawet 70. Większość aut jest robiona na pojedynczych wtryskiwaczach,czasami zamiennie na barracude do aut turbodoładowanych,oraz przy niższej kwocie są to listwy. Większość auto jednak jest na Hana'ch.
[ Dodano: 2017-12-17, 12:00 ]
[quote="dzinksgarage"][quote="mysticK"] dzinksgarage napisał/a: | mysticK napisał/a: | Tez montowalem na twinie ale s8 maja wyjscia na 8 a twin na 6 wiec bez sensu jest ciagnac auto 8 zeby wlozyc redukcje |
Han gold dużo nie założyłem, może z 20 szt i w każdym aucie coś się z nimi działo. |
Nie wiem z jakiego źródła je bierzesz,może w tym leży problem a nie w samym wtryskiwaczu. |
|
|
|
|
|