|
Autor |
Wiadomość |
McBoss
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: McBoss
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 11 Mar 2012 Posty: 109 Skąd: KO
|
Wysłany: 2017-10-16, 15:17 [D3 03 4.2MPI/LPG
] Błedy 02270 i 02269, z czym sa zwiazan
|
|
|
Address 4F: Centr. Electr. II Labels: None
Control Module Part Number: 4E0 910 280 A HW: 4E0 907 280 A
Component and/or Version: ILM Beifahrer H09 0040
Software Coding: 0010101
Work Shop Code: WSC 00220 219 61923
VCID: 1E3338FAC917D8EE86F-804B
5 Faults Found:
02269 - No Acknowledgment from Limit-Shut Off at Display Unit Retraction
004 - No Signal/Communication
Freeze Frame:
Fault Status: 01100100
Fault Priority: 4
Fault Frequency: 254
Reset counter: 135
Mileage: 137488 km
Time Indication: 0
Date: 2017.07.29
Time: 14:17:00
02269 - No Acknowledgment from Limit-Shut Off at Display Unit Retraction
008 - Implausible Signal - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00101000
Fault Priority: 4
Fault Frequency: 7
Reset counter: 154
Mileage: 142632 km
Time Indication: 0
Date: 2017.09.22
Time: 15:58:00
02270 - No Acknowledgment from Limit-Shut Off at Display Unit Deployment
004 - No Signal/Communication
Freeze Frame:
Fault Status: 00101000
Fault Priority: 4
Fault Frequency: 7
Reset counter: 154
Mileage: 142632 km
Time Indication: 0
Date: 2017.09.22
Time: 15:58:00
02270 - No Acknowledgment from Limit-Shut Off at Display Unit Deployment
008 - Implausible Signal - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 01110100
Fault Priority: 4
Fault Frequency: 254
Reset counter: 135
Mileage: 137488 km
Time Indication: 0
Date: 2017.07.29
Time: 14:14:00
02095 - Component Protection Active
000 - - - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100000
Fault Priority: 3
Fault Frequency: 1
Reset counter: 138
Mileage: 140976 km
Time Indication: 0
Date: 2002.09.13
Time: 00:00:00
Czy te bledy moga byc zwiazane z tym, ze wyswietlacz mam zrobiony na sztywno? Nie chowa sie, caly czas jest w pozycji otwartej...
Dodatkowo te bledy:
Address 07: Control Head Labels: 4E0-910-7xx-07.lbl
Control Module Part Number: 4E0 910 729 G HW: 4E0 035 729
Component and/or Version: Interfacebox H43 0770
Software Coding: 0000003
Work Shop Code: WSC 00000 000 00000
Additional Info: 4E0910609 Bedienteil MMI H41 0010
Additional Info: Geraet 00000
VCID: 2C57E2328FAB3A7E18B-8079
3 Faults Found:
02084 - Component Protection
005 - No or Incorrect Basic Setting / Adaptation
Freeze Frame:
Fault Status: 01100101
Fault Priority: 5
Fault Frequency: 1
Reset counter: 192
Mileage: 134652 km
Time Indication: 0
Date: 2002.09.13
Time: 00:00:09
01319 - Control Module for Distance Control (J428)
004 - No Signal/Communication
Freeze Frame:
Fault Status: 01100100
Fault Priority: 5
Fault Frequency: 1
Reset counter: 17
Mileage: 136114 km
Time Indication: 0
Date: 2002.09.13
Time: 00:43:21
02260 - Display Unit; Temperature Error
002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100010
Fault Priority: 5
Fault Frequency: 1
Reset counter: 154
Time Indication: 1
Freeze Frame:
Temperature: -67.0°C
Wyglada jakby modul chcial sie laczyc z modulem Distance Control. Moja A8 jest biednie wyposazona, ma tylko zwykly tempomat, nawet parktronika nie ma... Bledne kodowanie? Pomoze mi ktos ogarnac jakie powinnno byc kodowanie w poszczegolnych sterownikach?? |
|
|
|
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6717 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 2017-10-17, 09:16
|
|
|
Pierwsze 4 dotyczą wyświetlacza. ten ostatni z pierwszej grupy to aktywna ochrona CP. Kolejno dalej znowu masz aktywną ochronę CP. Przedostatni dotyczy prawdopodobnie złego kodowania bo brak komunikacji z modułem kontroli odległości. a ostatni dotyczy błędnego odczytu temperatury na jakimś czujniku (-67 st C) |
_________________ Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG |
|
|
|
|
|
|
|
McBoss
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: McBoss
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 11 Mar 2012 Posty: 109 Skąd: KO
|
Wysłany: 2017-11-12, 21:56
|
|
|
Aktywna ochrona CP to znaczy, ze co? Sprzet zostal podmieniony i zeby tego bledu nie bylo to trzeba usunac ochrone komponentu w ASO ?? |
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2017-11-12, 23:36
|
|
|
McBoss napisał/a: | ... zeby tego bledu nie bylo to trzeba usunac ochrone komponentu w ASO ?? |
Tak. |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Prywatność. |