|
Autor |
Wiadomość |
deteor5
Użytkownik
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Bogumił
Jeżdzę: D3
Wiek: 54 Dołączył: 24 Lip 2017 Posty: 3 Skąd: Tomaszów Mazowiecki
|
Wysłany: 2017-08-01, 10:14 [D3 02 3.7MPI/LPG
] Totalny problem z elektryką
|
|
|
Witam koledzy. Niestety w tym roku Chorwacja dała mi w kość. Najpierw problem z pneumatyką a w drodze powrotnej...Po przejechaniu 340 od Splitu wyłaczyłem auto na cpn( tak mi się zdawało). Po powrocie na parking nie mogłem odpalić auta tzn. przekręcenie kluczyka nic nie dawało. Jakie było moje zdziwienie kiedy otworzyłem maskę że silnik pracuje a ja mam w ręku kluczyk!!!! W trybie awaryjnym bo działał tylko tiptronic dojechałem do mechanika. 4 godziny walki i nic, nie mogli zgasić auta, brak wskazań na tablicy a w menu wyświetla sie komunikat "Włącz zapłon". Auto zostało na Chorwacji i muszę je teraz ściągnąć co też jest problemem. Może ktoś sie spotkał z taką dziwną awarią elektroniki. Proszę o info i z góry dziękuję! Pozdrawiam. |
_________________ Bogdan |
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2017-08-01, 15:32 Re: Totalny problem z elektryką
|
|
|
deteor5 napisał/a: | W trybie awaryjnym bo działał tylko tiptronic dojechałem do mechanika. 4 godziny walki i nic, nie mogli zgasić auta, brak wskazań na tablicy a w menu wyświetla sie komunikat "Włącz zapłon". |
4 godziny nie mogli zgasić auta?
No jeżeli to jest 3.7V8 BFL to jakiż to problem ze zgaszeniem?... odcinasz dopływ paliwa i sam gaśnie
Wolnossący silnik benzynowy bez paliwa ani iskry nie będzie sam pracował... no co by się nie popsuło to pracować sam nie będzie
Także zgasić moim zdaniem to żaden problem.
Gorzej oczywiście może być z jego ponownym uruchomieniem oraz poprawną diagnozą usterki
Co mogło paść?... np. sterownik kessy.
A co rzeczywiście się stało to można powiedzieć po obejrzeniu auta, podpięciu kompa i po diagnostyce. |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
deteor5
Użytkownik
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Bogumił
Jeżdzę: D3
Wiek: 54 Dołączył: 24 Lip 2017 Posty: 3 Skąd: Tomaszów Mazowiecki
|
Wysłany: 2017-08-10, 10:23
|
|
|
Spoko Panowie. Auto jest w kraju (laweta z Chorwacji) i dziś już pracuje. Naładowali akumulator i jest postęp choć jak twierdzimy poprzedni magik-właściciel nie wykonał adaptacji lub w jakiś cudowny sposób ją pominął i stąd powstał tak nietypowy problem.
Jak bedę miał finał tej walki to podzielę się z Wami efektami.
Acha, ja wiem jak się gasi silnik z tym że miałem stamtąd 1000 km do kraju a kontakt z tamtejszymi mechanikami i zasób ich wiedzy w temacie A8 jest delikatnie mówiąc "znikomy".
Pozdrawiam. |
_________________ Bogdan |
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 2017-08-10, 16:52
|
|
|
Ja raz tak mialem, ze nie moglem zgasic auta i byl to okres w ktorym wlasnie po paru dniach padl alternator. Czyli mega slaby aku byl i sterowniki wariowaly a dieselek sobie pracowal i mial wywalone ale po chwili postoju jak wszystko zdazylem powylaczac bo szukalem co dziala a co nie to udalo sie zgasic |
_________________ Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG |
|
|
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - recenzje mang
Prywatność. |