Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 03 4.2MPI/LPG ] Wymiana akumulatora i reset LPG  
Autor Wiadomość
Shadin 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Eneasz
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 30
Dołączył: 04 Sie 2021
Posty: 120
Skąd: Ruda Śląska
Wysłany: 2022-12-13, 12:56   [D3 03 4.2MPI/LPG ] Wymiana akumulatora i reset LPG

Mam takie pytanie. Wymieniłem sobie akumulator i potem go zaprogramowałem i generalnie w porządku. Robi się jakieś zwarcie na masie i jakaś dmuchawa chłodnicy pracuje 15 minut po zgaszeniu auta. Natomiast również piszczy mi 3 razy po 3 piski ten wskaźnik poziomu gazu. To też się rozregulowało przy wymianie akumulatora? Byłem na przeglądzie w sierpniu i niemożliwe, że znowu trzeba jechać. Serwis STAG twierdzi, że takie coś oznacza, że trzeba zrobić przegląd, ale nigdy nie słyszeli, żeby przy wymianie aku się to zrestartowało. Auto spaliło 1/4 gazu po przejechaniu 60 km. Coś mi tu nie gra. Czy sterownik gazu mógł się zresetować przy wymianie aku? Kolejny problem, bo dzisiaj to zauważyłem, ale z 2 kratek pod MMI i nawiewu na szybę leci zimne powietrze, a z pozostałych gorące. Mam ustawione HI. Czy to też się stało, bo aku został wymieniony? Wcześniej nie zwróciłem na to uwagi. VCDS nie pokazuje błędów z wyjątkiem tylnych nawiewów na nogi, ale nie o nie chodzi.
_________________
Ciągle naprawiam swoje D3
 
 
sssebek 
Moje A8



Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Sebastian
Jeżdzę: FSR/A8 D3/inne
Pomógł: 5 razy
Wiek: 37
Dołączył: 19 Kwi 2017
Posty: 353
Skąd: Śląsk
Wysłany: 2022-12-13, 20:29   

Nie siedzę aż tak mocno w D3 jak niektórzy użytkownicy tego forum, ale sporo w przeszłości grzebałem w różnych autach. Bywało czasem tak, że po odłączeniu sterownika silnika gubiły się pewne nastawy i trzeba było jakiś czas pojeździć na benzynie nim wszystko wróciło do normy. Inna sprawa, że nie wiemy nic na temat tego jaką masz instalację LPG. Czy masz mapy na sztywno zrobione i lecą po korektach, czy masz np. włączoną opcję autoadaptacji. Może rozjechały ci się korekty długoterminowe dla benzyny, a że jeździsz teraz na gazie, to sterownik ma problem z "wyprostowaniem" tego tematu. Spróbuj pojeździć jakiś czas na benzynie a potem zacznij używać gazu. Tak na odległość ciężko doradzić co masz konkretnie zrobić. W ogóle zacznij od podania jaki sterownik gazu masz konkretnie ( bo to że Stag, to jeszcze nic nie mówi). Inna sprawa, że jeśli masz sterownik np. z ISA2 to pytanie, czy gazownicy zostawili włączoną autoadaptację, czy nie i tu też jeśli nie masz interfejsu do swojej instalacji gazowej, to nie podejrzysz jak jest sparametryzowana instalacja więc najprawdopodobniej wizyta u gaziarzy cię nie ominie. Nie mniej jednak ja zacząłbym od zrobienia 100-200km na samej benzynie a potem obserwował co się dzieje na lpg. No i kolejne pytanie, bo teraz mrozy przyszły więc auto od razu więcej zaczyna palić (szczególnie LPG). Jeśli masz zatankowane LPG np. 1,5 miesiąca temu, to możesz mieć jeszcze mieszankę letnią wlaną, a jej będziesz zimą palił więcej niż latem.
_________________
Nie ma rzeczy niemożliwych, są tylko takie, które zabierają trochę więcej czasu ...

https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - opowiadania

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.