Autor |
Wiadomość |
Szybki
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 d3
Dołączył: 19 Wrz 2021 Posty: 5 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2021-09-19, 12:14 [D3 06 4.2TDI
] Problem z prawym amortyzatorem
|
|
|
Witam
Mam taki problem jak samochód zostawiam na noc to opuszcza mi się prawy przedni amortyzator. Wymieniony był oring na zaworze bo padł i przez pół miesiąca było Oki. Zauważyłem też że dzieje się to po opadach.
Możecie coś pomóc?
Pozdrawiam |
|
|
|
|
|
|
|
szeryfisch
Moje A8
Rocznik: 1988
Silnik cm3: 6600
Skrzynia: AOD
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: 1978 Lincoln Continental
Pomógł: 44 razy Dołączył: 31 Maj 2010 Posty: 1294 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2021-09-19, 14:20
|
|
|
Moze sam miech jest juz "rzadki" i powietrze ucieka |
_________________ Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia |
|
|
|
|
|
|
|
Szybki
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 d3
Dołączył: 19 Wrz 2021 Posty: 5 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2021-09-19, 14:54
|
|
|
Oba amory były wymieniane rok temu. Lewy wybuch a w prawym była lekka nie szczelność (oba regenerowane). Ten sam problem był jakiś czas temu na lewym i pomogła wymiana oringu na zaworze (też był walnięty).
Samochód po otwarciu normalnie się poziomuje i na trasie też brak problemów. |
|
|
|
|
denveco
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic + Łopatki
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: A8 D3 (silnik BFM)
Wiek: 39 Dołączył: 20 Gru 2013 Posty: 319 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 2021-09-29, 16:27
|
|
|
Kolego a o oringu w jakim zaworze piszesz?? Bo u mnie też siada prawa przedania strona po kilku min postoju. Jak przyłożę ucho do błonnika to słychać lekki ubytek powietrza. |
|
|
|
|
|
|
|
Szybki
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 d3
Dołączył: 19 Wrz 2021 Posty: 5 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2021-09-29, 16:39
|
|
|
Oring przy zaworze który jest mocowany do amortyzatora |
|
|
|
|
Patryk123
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: tiptronik
Zasilanie: ON
Imię: patryk
Jeżdzę: A8D3
Wiek: 47 Dołączył: 26 Wrz 2021 Posty: 10 Skąd: Kamienna Góra
|
Wysłany: 2021-09-29, 19:26
|
|
|
Czasami z rurki przy wlocie do amortyzatora ucieka jak ktoś za mocno dokręci a jeżeli chodzi o regenerację to wymieniłeś sam miech czy amortyzator też był regenerowany |
_________________ patryk |
|
|
|
|
|
|
|
Szybki
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 d3
Dołączył: 19 Wrz 2021 Posty: 5 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2021-09-29, 19:39
|
|
|
Oba w całości były regenerowane |
|
|
|
|
Konrad123
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Konrad
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 2 razy Dołączył: 16 Mar 2019 Posty: 77 Skąd: Toruń
|
Wysłany: 2021-10-16, 09:19
|
|
|
Cześć. Podczepię się pod temat. Padł u mnie kompresor, samochód siedział do tego stopnia, że pod koło musiałem podkładać deski, aby włożyć lewarek. Wczoraj kompresor wymieniłem, samochód odstawiłem, zmierzyłem wysokości. Pomiary wyglądają tak:
LP: 73,5cm
PP: 73cm
LT: 73cm
PP: 73cm
Po nocy postoju, po ok. 15h sprawa wygląda tak:
LP:72,5cm
PP: 72,5cm
LT:72,8cm
PT: 72,5cm
Moje pytanie jest takie. Czy są to wartości normalne, czy może raczej szukać nieszczelności w układzie? Drugie pytanie. W jaki sposób najlepiej sprawdzić nieszczelność w układzie? |
|
|
|
|
|
|
|
|