Ogłoszenie 
blacharstwo lakiernictwo WRC części samochodowe forum a8 SklepOpon.com - opony i felgi AZet Serwis OC/AC forum a8 Tarcze, hamulce
Sztuka
lakierowania
werden.pl
moto market
Pompy paliwa
Przepustnice
Naprawa
wgnieceń
SklepOpon.com
opony i felgi
AZet Auto Serwis
Kup OC/AC
Sprawdzanie VIN Układ hamulcowy

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu


Poprzedni temat «» Następny temat
[D4 10 4.2FSI ] Zakup D4  
Autor Wiadomość
walus30 
Moje A8



Rocznik: 2012
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Wojtek
Jeżdzę: A8 D4
Dołączył: 15 Paź 2018
Posty: 157
Skąd: kujawsko pomorskie
Wysłany: 2018-10-27, 07:32   

krypto35 napisał/a:
A czy silnik 4.0 520 PS. A 4.0 435 PS czy jest to taka sama budowa silnika.


Chyba podobne, ale mocniej wysilone,
w 4.0 masz 435, w S8 520, a w S8+ ponad 600...
niestety pseudo ekologia się udziela, ktoś musi zarobić. W BMW chyba którejś 7 w nowych silnika montują już 4 turbiny ...szczerze dziękuję <blee>
 
 
Daniel Forum Audi A8

Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 42
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 5914
Skąd: WBR
Kliknij tutaj ----------->
panton 
Moje A8



Rocznik: 1997
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: -
Pomógł: 21 razy
Wiek: 40
Dołączył: 15 Kwi 2012
Posty: 984
Skąd: Łódź
Wysłany: 2018-10-27, 11:58   

walus30, czy chcesz czy nie chcesz świat idzie do przodu.... chociaż niektórzy z sentymentem wspominają konstrukcje z fiata 125 które po przejechaniu 50kkm wymagały kapitalnego remontu silnika

dyskusja trochę odbiega od tematu ale silniki doładowane zawsze były sprawniejsze od ich odpowiedników bez T czy kompresora dlatego takie firmy jak Ferrari zaczęły robić silniki z T
odnosząc się jeszcze do tej super konstrukcji 4.2FSI to proponuję hamownie... zobaczysz ile wypluje i jak to się ma do wartości katalogowych
i proszę nie odbieraj tego jako atak na ten silnik bo nie o to w tym wszystkim chodzi ale 4.0TFSI do 4.2FSI to technologicznie przepaść <bezradny>

krypto35 napisał/a:
A czy silnik 4.0 520 PS. A 4.0 435 PS czy jest to taka sama budowa silnika.


pytanie, który dokładnie silnik masz na myśli ale te silniki różniły się....w D4 masz:

A8 4.0 TFSI CEUA 309kW/420KM 04/12 →
A8 4.0 TFSI CTGA 320kW/435KM 10/13 →
S8 4.0 TFSI CGTA, CTFA 382kW/520KM 05/12 →
S8 Plus 4.0 TFSI DDTA 445kW/605KM 11/15 →

krypto35 napisał/a:
;)

https://www.audiworld.com...-self-study.pdf

https://www.youtube.com/watch?v=JLfEBzbtdnQ
 
 
walus30 
Moje A8



Rocznik: 2012
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Wojtek
Jeżdzę: A8 D4
Dołączył: 15 Paź 2018
Posty: 157
Skąd: kujawsko pomorskie
Wysłany: 2018-10-27, 12:36   

Cytat:
i proszę nie odbieraj tego jako atak na ten silnik bo nie o to w tym wszystkim chodzi ale 4.0TFSI do 4.2FSI to technologicznie przepaść


Nie wiem na czym polega technologiczna przepaść, bo osiągi za bardzo podobne,
JeDzilem wersja 435km nie czułem wielkiej różnicy. Poza tym 2 turbiny które potrafią
Przy 150 tk się rozlecieć to nie jest mój ideał samochodu.

Wolnossące silniki od zawsze wiadomo ze są najbardziej trwałe, i nie
Są w żaden sposób wysilone tylko maja naturalna moc.

Nie wiem dlaczego ludzie zachwycają sie rozrostem technologii w samochodach, które w większości przypadków są w stanie dojechać do końca gwarancji pod
Warunkiem ze nie osiągną wcześniej z góry zaplanowanego zepsucia poszczególnych podzespołów . Samochody stają się powoli jednorazowe tak samo jak pralki itd. Ta cała technologia sprzyja tylko skomplikowaniu samochodu oraz z gory określenie cyklu jego życia.
Przy zachowaniu oczywscie wszystkich wytycznych stron lobbujących ..

[ Dodano: 2018-10-27, 14:24 ]
Cytat:
4.2FSI to proponuję hamownie...



Podaj chociaż jeden powód po co w kilkuletnim aucie jechać na hamownie?
 
 
Daniel Forum Audi A8

Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 42
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 5914
Skąd: WBR
Kliknij tutaj ----------->
panton 
Moje A8



Rocznik: 1997
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: -
Pomógł: 21 razy
Wiek: 40
Dołączył: 15 Kwi 2012
Posty: 984
Skąd: Łódź
Wysłany: 2018-10-27, 14:37   

walus30 napisał/a:
Poza tym 2 turbiny które potrafią Przy 150 tk się rozlecieć to nie jest mój ideał samochodu.


moje poprzednie D3 4.2TDI nalot 257kkm i nigdy turbiny nie były dotykane... podobnie jak nie był wyciągany silnik
kolegi z DE S8 4.0T 520KM 280kkm turbiny nie dotykane...więc to o czym piszesz to wyjątki a nie reguła


walus30 napisał/a:
Nie wiem dlaczego ludzie zachwycają sie rozrostem technologii w samochodach, które w większości przypadków są w stanie dojechać do końca gwarancji pod
Warunkiem ze nie osiągną wcześniej z góry zaplanowanego zepsucia poszczególnych podzespołów . Samochody stają się powoli jednorazowe tak samo jak pralki itd. Ta cała technologia sprzyja tylko skomplikowaniu samochodu oraz z gory określenie cyklu jego życia.
Przy zachowaniu oczywscie wszystkich wytycznych stron lobbujących ..


dlatego że użytkując D3 4.2TDI przez 4 lata nie złapałem nawet przysłowiowej "gumy" ... pokończyły się tematy typowej eksploatacji jak nagrzewnice pod fotelami, czujniki ciśnienia w kołach, pompka elektryczna i świeca webasto, wahacze... nigdy auto mnie nie zawiodło (sprzedane przy 257kkm) i przy odpowiednim serwisie do 350-400kkm spokojnie polata więc nie wiem o czym piszesz...w dawnych czasach jak jeszcze łapałem równowagę na nocniku to wycieczka do rodzinki 50km Fiatem zawsze była z przygodami a auto miało 3lata i śmieszny przebieg gdzie teraz przez 60kkm nie złapałem nawet "gumy" więc nie podzielam Twojej pesymistycznej opinii chociaż dostrzegam fakt, że księgowi mają coraz większy wpływ na produkt końcowy <nie>




walus30 napisał/a:
4.2FSI to proponuję hamownie...
Podaj chociaż jeden powód po co w kilkuletnim aucie jechać na hamownie?




https://www.youtube.com/watch?v=cNCx74BKzcY

nie trzyma serii i trzeba się sporo napracować by tą serię przywrócić
 
 
walus30 
Moje A8



Rocznik: 2012
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Wojtek
Jeżdzę: A8 D4
Dołączył: 15 Paź 2018
Posty: 157
Skąd: kujawsko pomorskie
Wysłany: 2018-10-27, 16:55   

panton napisał/a:
walus30 napisał/a:
Poza tym 2 turbiny które potrafią Przy 150 tk się rozlecieć to nie jest mój ideał samochodu.


moje poprzednie D3 4.2TDI nalot 257kkm i nigdy turbiny nie były dotykane... podobnie jak nie był wyciągany silnik
kolegi z DE S8 4.0T 520KM 280kkm turbiny nie dotykane...więc to o czym piszesz to wyjątki a nie reguła


walus30 napisał/a:
Nie wiem dlaczego ludzie zachwycają sie rozrostem technologii w samochodach, które w większości przypadków są w stanie dojechać do końca gwarancji pod
Warunkiem ze nie osiągną wcześniej z góry zaplanowanego zepsucia poszczególnych podzespołów . Samochody stają się powoli jednorazowe tak samo jak pralki itd. Ta cała technologia sprzyja tylko skomplikowaniu samochodu oraz z gory określenie cyklu jego życia.
Przy zachowaniu oczywscie wszystkich wytycznych stron lobbujących ..


dlatego że użytkując D3 4.2TDI przez 4 lata nie złapałem nawet przysłowiowej "gumy" ... pokończyły się tematy typowej eksploatacji jak nagrzewnice pod fotelami, czujniki ciśnienia w kołach, pompka elektryczna i świeca webasto, wahacze... nigdy auto mnie nie zawiodło (sprzedane przy 257kkm) i przy odpowiednim serwisie do 350-400kkm spokojnie polata więc nie wiem o czym piszesz...w dawnych czasach jak jeszcze łapałem równowagę na nocniku to wycieczka do rodzinki 50km Fiatem zawsze była z przygodami a auto miało 3lata i śmieszny przebieg gdzie teraz przez 60kkm nie złapałem nawet "gumy" więc nie podzielam Twojej pesymistycznej opinii chociaż dostrzegam fakt, że księgowi mają coraz większy wpływ na produkt końcowy <nie>




walus30 napisał/a:
4.2FSI to proponuję hamownie...
Podaj chociaż jeden powód po co w kilkuletnim aucie jechać na hamownie?


Obrazek

https://www.youtube.com/watch?v=cNCx74BKzcY

nie trzyma serii i trzeba się sporo napracować by tą serię przywrócić



Nie zgodzę się ze obecnie produkowane samochody są mniej awaryjne od starszych.

Co do trzymania „serii” czy jeżdżąc autem o mocy prawie 400 ps nornalna osoba
Odczuje czy to auto ma 10 mniej czy 10 więcej km? Nigdy
 
 
panton 
Moje A8



Rocznik: 1997
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: -
Pomógł: 21 razy
Wiek: 40
Dołączył: 15 Kwi 2012
Posty: 984
Skąd: Łódź
Wysłany: 2018-10-27, 18:07   

walus30, myślę, że na tym zakończymy OT - jak widać zdania są różne... ;)
 
 
Daniel Forum Audi A8

Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 42
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 5914
Skąd: WBR
Kliknij tutaj ----------->
krypto35 
Moje A8


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8L 4E
Dołączył: 18 Sie 2013
Posty: 75
Skąd: pomorskie/niemcy
Wysłany: 2018-10-27, 18:51   

Głównie Szukam A8 albo S8.
https://suchen.mobile.de/auto-inserat/audi-topgepflegter-s8-keramik-b-o-voll-m%C3%BCnchen/269269983.html?action=parkItem
To S8 jest na Mobile i na polskiej stronie OtoMoto. Czy ktoś z was kojarzy.
 
 
panton 
Moje A8



Rocznik: 1997
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: -
Pomógł: 21 razy
Wiek: 40
Dołączył: 15 Kwi 2012
Posty: 984
Skąd: Łódź
Wysłany: 2018-10-27, 20:32   

krypto35, pamiętaj.... jedno auto - jeden temat
 
 
krypto35 
Moje A8


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8L 4E
Dołączył: 18 Sie 2013
Posty: 75
Skąd: pomorskie/niemcy
Wysłany: 2018-10-27, 21:41   

Sorry
 
 
Daniel Forum Audi A8

Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 42
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 5914
Skąd: WBR
Kliknij tutaj ----------->
walus30 
Moje A8



Rocznik: 2012
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Wojtek
Jeżdzę: A8 D4
Dołączył: 15 Paź 2018
Posty: 157
Skąd: kujawsko pomorskie
Wysłany: 2018-10-28, 14:15   

panton napisał/a:
walus30, myślę, że na tym zakończymy OT - jak widać zdania są różne... ;)


Nie wiem do jakiego modelu się odnosisz? Ja użytkuje d4 , a Ty pisałeś o d3
 
 
panton 
Moje A8



Rocznik: 1997
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: -
Pomógł: 21 razy
Wiek: 40
Dołączył: 15 Kwi 2012
Posty: 984
Skąd: Łódź
Wysłany: 2018-10-28, 14:59   

walus30, ja pisałem również o D4....zresztą tego modelu dotyczy ten wątek (a 4.2FSI który się pojawił po lifcie D3 i ten z początku produkcji D4 to śmiem twierdzić, że się niczym nie różni)
 
 
walus30 
Moje A8



Rocznik: 2012
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Wojtek
Jeżdzę: A8 D4
Dołączył: 15 Paź 2018
Posty: 157
Skąd: kujawsko pomorskie
Wysłany: 2018-10-28, 16:08   

panton napisał/a:
walus30, ja pisałem również o D4....zresztą tego modelu dotyczy ten wątek (a 4.2FSI który się pojawił po lifcie D3 i ten z początku produkcji D4 to śmiem twierdzić, że się niczym nie różni)


Mocą się rozni
 
 
Daniel Forum Audi A8

Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 42
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 5914
Skąd: WBR
Kliknij tutaj ----------->
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group


Testy opon
hamulce
OC/AC


| Serwis mechaniczny | Blacharstwo lakiernictwo | Sklep Audi A8 | bmw forum | Forum Audi Q5 | AZ Auto Serwis | Tarcze hamulcowe Audi |
| Klocki hamulcowe Audi | Serwis samochodowy | Nagranie spotów | SklepOpon.com - opony i felgi | Zawór EGR | Mechanizm wycieraczek |