|
Autor |
Wiadomość |
chris4286
Użytkownik
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 3,3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 33 Dołączył: 23 Sie 2016 Posty: 8 Skąd: Ropa
|
Wysłany: 2020-06-29, 21:44 [D4 10 4.2TDI
] Szarpanie skrzyni biegów
|
|
|
Witam. Audica znajomego, byłem dzis podłaczyć VCDS-a bo od pewnego czasu zaczeła dziwnie się zachowywać. a wiev sprawa wygląda nastepująco.
Zapala po nocy auto i rusza w droge
Biegi zmieniają się prawidłowo bez zadnych szarpniec, do czasu.
Po około 5km zaczyna się dziac cos dziwnego.
Zmniejszając predkość tak zeby skrzynia zeszła z 5 na 4bieg czuć mocne szarpniecie, przyśpieszając porafi na moment wejsć na wysokie obr po czym szarpnie i załaczy kolejny bieg. Przy zatrzymaniu się do zera nie zbija do 1, tylko trzyma na 2 po czym czuć mocne szarpniecie i przełączy na 1. Czasem zmieni dobrze a czasem byle który bieg przeciagnie albo dosć mocno szarpnie. oto błędy które zostały zapisane w skrzyni.
Od czego zacząć diagnoze, naprawe? przebieg ok 172tys(nie cofany)
Adres 02: Skrzynia biegów Plik etykiet: 0BK-927-156.clb
Oznaczenie elementu: 4H1 927 158 CM HW: 0BL 927 156 J
Komponent i/lub wersja: 0BL 42 TDIRdW H16 1004
Kodowanie: 000001
Kod serwisu: WSC 00000 000 00000
Zbiór danych ASAM: EV_TCMALX51011 002022 (AU64)
ROD: EV_TCMALX51011_002_AU64.rod
VCID: 7DA704E5ED782FEFA20-8028
3 - ilość znalezionych błędów. Oto one:
2567 - Element cierny skrzyni biegów / sprzęgło E
P2704 00 [032] - czas użycia niewiarygodny
Sporadyczny - Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 00000001
Priorytet błędu: 2
Częstość błędu: 1
Przebieg: 178248 km
Data: 2020.06.28
Czas: 20:50:15
Licznik cykli wyuczania po OBD: 40
Napięcie zacisku 30: 13.582 V
Prędkość obrotowa silnika: 749 /min
Wejściowa prędkość obrotowa skrzyni biegów: 0.00 /min
Wyjściowa prędkość obrotowa skrzyni biegów: 0.00 /min
Temperatura oleju przekładniowego: 97 °C
Tryb pracy (P/N/D itd..): N
Status przekładnika sprzęgła-Shift Type / Mode: 0
Status przekładnika sprzęgła-Torque Converter Lockup Clutch: Open
Status przekładnika sprzęgła-Traction/Coasting Flag: Traction
Prąd zaworu regulacji ciśnienia 1 (N215): 50.0 mA
Prąd zaworu regulacji ciśnienia 4 (N218): 850.0 mA
Prąd zaworu regulacji ciśnienia 2 (N216): 850.0 mA
Prąd zaworu regulacji ciśnienia 5 (N233): 50.0 mA
Prąd zaworu regulacji ciśnienia 3 (N217): 50.0 mA
Moment obrotowy silnika: 38 Nm
Prąd zaworu regul.ciśnienia 7 -N443-: ciśnienie główne: 850.0 mA
M015_Time Normal Mode: 306 s
M019_Time Since Reset: 7650 ms
M014_Time Since Shift: 7650 ms
2583 - Kontrola biegu-/przełożenia
P0730 00 [032] - błędny współczynnik przełożenia
Sporadyczny - Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 00000001
Priorytet błędu: 2
Częstość błędu: 1
Przebieg: 178248 km
Data: 2020.06.28
Czas: 20:50:04
Licznik cykli wyuczania po OBD: 40
Napięcie zacisku 30: 13.304 V
Prędkość obrotowa silnika: 781 /min
Wejściowa prędkość obrotowa skrzyni biegów: 713.00 /min
Wyjściowa prędkość obrotowa skrzyni biegów: 268.00 /min
Temperatura oleju przekładniowego: 99 °C
Tryb pracy (P/N/D itd..): d
Status przekładnika sprzęgła-Shift Type / Mode: 0
Status przekładnika sprzęgła-Torque Converter Lockup Clutch: Open
Status przekładnika sprzęgła-Traction/Coasting Flag: Traction
Prąd zaworu regulacji ciśnienia 1 (N215): 50.0 mA
Prąd zaworu regulacji ciśnienia 4 (N218): 850.0 mA
Prąd zaworu regulacji ciśnienia 2 (N216): 850.0 mA
Prąd zaworu regulacji ciśnienia 5 (N233): 850.0 mA
Prąd zaworu regulacji ciśnienia 3 (N217): 850.0 mA
Moment obrotowy silnika: 108 Nm
Prąd zaworu regul.ciśnienia 7 -N443-: ciśnienie główne: 850.0 mA
M015_Time Normal Mode: 296 s
M019_Time Since Reset: 7650 ms
M014_Time Since Shift: 3630 ms
8708 - Kontrola zmiany biegów
P0780 00 [036] - błąd zmiany biegu
Sporadyczny - Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 00000001
Priorytet błędu: 2
Częstość błędu: 1
Przebieg: 178252 km
Data: 2020.06.28
Czas: 21:00:22
Licznik cykli wyuczania po OBD: 40
Napięcie zacisku 30: 13.540 V
Prędkość obrotowa silnika: 823 /min
Wejściowa prędkość obrotowa skrzyni biegów: 825.00 /min
Wyjściowa prędkość obrotowa skrzyni biegów: 104.00 /min
Temperatura oleju przekładniowego: 93 °C
Tryb pracy (P/N/D itd..): d
Status przekładnika sprzęgła-Shift Type / Mode: 0
Status przekładnika sprzęgła-Torque Converter Lockup Clutch: Open
Status przekładnika sprzęgła-Traction/Coasting Flag: Traction
Prąd zaworu regulacji ciśnienia 1 (N215): 850.0 mA
Prąd zaworu regulacji ciśnienia 4 (N218): 50.0 mA
Prąd zaworu regulacji ciśnienia 2 (N216): 850.0 mA
Prąd zaworu regulacji ciśnienia 5 (N233): 452.0 mA
Prąd zaworu regulacji ciśnienia 3 (N217): 850.0 mA
Moment obrotowy silnika: 11 Nm
Prąd zaworu regul.ciśnienia 7 -N443-: ciśnienie główne: 627.4 mA
M015_Time Normal Mode: 447 s
M019_Time Since Reset: 7650 ms
M014_Time Since Shift: 2670 ms |
|
|
|
|
|
|
|
PABLO200
Moje A8
Rocznik: 2016
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Pablo
Jeżdzę: Q8
Pomógł: 7 razy Wiek: 45 Dołączył: 31 Sie 2009 Posty: 706 Skąd: Śląski
|
Wysłany: 2020-06-29, 22:05
|
|
|
na poczatek aktualizacja sterownika
widzę aż 4 do zrobienia |
|
|
|
|
|
|
|
chris4286
Użytkownik
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 3,3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 33 Dołączył: 23 Sie 2016 Posty: 8 Skąd: Ropa
|
Wysłany: 2020-07-06, 22:03
|
|
|
Czyli ze moze byc wina softu? |
|
|
|
|
PABLO200
Moje A8
Rocznik: 2016
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Pablo
Jeżdzę: Q8
Pomógł: 7 razy Wiek: 45 Dołączył: 31 Sie 2009 Posty: 706 Skąd: Śląski
|
Wysłany: 2020-07-06, 22:10
|
|
|
Także |
|
|
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - recenzje anime
Prywatność. |