Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D4 ALL ] Podwojne szyby - roznica w poziomie halasu.  
Autor Wiadomość
Unseen
[Usunięty]

Wysłany: 2015-08-14, 09:08   [D4 ALL ] Podwojne szyby - roznica w poziomie halasu.

Witam,

widzialam dlugie watki na temat podwojnych szyb w D3, ale mam pytanie o D4. Nie wiem jak bardzo roznia sie te modele, ale pewnie jakas roznica jest.

Bylam na jezdzie testowej D4 S8 z podwojnymi szybami, ale byla to jazda testowa w miescie, przy malych predkosciach. Przez te szyby slyszalam troche dzwiek wydechu, wiec przy zamawianiu auta stwierdzilam, ze wezme pojedyncze szyby, to moze bedzie lepiej slychac wydech.

Teraz zastanawiam sie czy nie lepiej zamowic podwojne szyby (nie termoizolacyjne, te kosztuja ekstra), ze wzgledu na lepsze wyciszenie auta przy wiekszych predkosciach. Przez wieksze predkosci mam na mysli 200-250km/h na niemieckich autostradach.

Mozna powiedziec, ze mam dylemat miedzy dzwiekiem wydechu, a wyciszeniem wnetrza. Wydech standardowy dla S8, dodanie glosniejszego sportowego, ktory jest opcja, nie wchodzi w gre.

Pytanie brzmi: czy ktos ma doswiadzczenie z D4 i jezdzi na tyle szybko, ze moze sie wypowiedziec na temat wyciszenia w srodku?
 
 
emdzej 
Moje A8


Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Max
Jeżdzę: A8 D4
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 03 Kwi 2012
Posty: 373
Skąd: Trójmiasto
Wysłany: 2015-08-14, 09:58   

Koleżanko, uważam że powinnaś zamówić podwójne. Mam D2 i szyby podwójne i naprawdę przy dużych prędkościach jest cicho. No i gratuluję zakupu! Na pewno będzie udany.
 
 
aro51 
Moje A8


Rocznik: 2012
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: F11
Pomógł: 38 razy
Dołączył: 23 Lis 2010
Posty: 614
Skąd: Mazowieckie
Wysłany: 2015-08-14, 10:09   

W standardowym 3.0 bi tdi wydech jest przełączany to i na pewno w s8 w zależności od trybu pracy. Sport comfort. Szyby pytanie jakie dużo jeździsz po tych niemieckich autostradach jakieś raz na jakiś czas to....
_________________
Zdjęcia Audi A6 i A7
Zawór recyrkulacji EGR Audi A6 C7 2.0 177 KM.
 
 
Preston81 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy
Wiek: 43
Dołączył: 14 Wrz 2011
Posty: 1805
Skąd: Poznań
Wysłany: 2015-08-14, 10:28   

brać podwójne szyby przy takim zakupie to zaden koszt a na pewno będziesz zadowolona bo różnica jest ogromna , wystarczy ze z czasem zrobi ci sie np jakiś odprysk na lusterku i przy 250 /h będzie ciąć powietrze tak że będziesz słyszeć gwizd bo zostanie zakłócona aerodynamika .. tak samo z uszczelkami , podwójne szyby robią robotę
_________________
bądź sobą, wariatów też lubią
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2015-08-14, 10:37   

Też jestem tego zdania. 200-250 to i tak sie bardzo rzadko smiga bo w 90% przypadków nie ma na to warunków.
 
 
Unseen
[Usunięty]

Wysłany: 2015-08-14, 11:07   

Zdziwlbys sie jak czesto mozna szybko jezdzic :-) Przy zalozeniu, ze wybiera sie odpowiednia pore tygodnia, dnia i trase. Robie 80-90% przebiegow w Niemczech.

Jasne mozna zmieniac styl jazdy, ale nie myslalam o tym, ze dzwiek tlumika tez sie zmienia przy tym. Za malo znam Audi, a nie ma darmowej instrukcji online, zeby zapoznac sie z nia zawczasu. Z for dowiedzialam sie juz o paru "dziwnych" drobiazgach, ktore inaczej funkcjonuja (skladane lusterka, czujniki parkowania, itp). Jazda testowa trwala moze pol godziny i byla w ruchu miejskim, takze nie moglam zapoznac sie z autem dobrze. Upewnilam sie tylko, ze ma kopa ;-)

Podwojne szyby sa darmowa opcja, takze z tym nie ma problemu. Wysle zmiane zamowienia do dealera. Auto na pewno nie ma jeszcze przypisanego slotu produkcyjnego.

Dzieki za sugestie.
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2015-08-14, 11:24   

Wiesz,od kilku lat większośc czasu spędzam właśnie w DE i o roznych porach sie poruszam i się ciesze jak moge se pocisnać...czyli jazda 200+ to rzadkość.

Ale jak masz więcej szcześcia i o wiele szybszy wózek to pewnie to inaczej wygląda :)
 
 
dice111 
Master MOD



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 5131
Skąd: Těšin
Wysłany: 2015-08-14, 11:34   

Tylko podwojne. Jak chcesz posluchac wydechu zawsze mozesz uchylic szybe lub szyber.
_________________
Black Cars Matters
 
 
Unseen
[Usunięty]

Wysłany: 2015-08-14, 11:38   

Apophis napisał/a:
Wiesz,od kilku lat większośc czasu spędzam właśnie w DE i o roznych porach sie poruszam i się ciesze jak moge se pocisnać...czyli jazda 200+ to rzadkość.

Ale jak masz więcej szcześcia i o wiele szybszy wózek to pewnie to inaczej wygląda :)

Z moich doswiadczen, najlepiej jest w sobote po poludniu i niedziele rano. Oczywiscie w nocy tez nie jest zle. Wybieram trasy z trzema pasami i z minimalna iloscia ograniczen predkosci.

Jezdzilam regularnie na trasie Monachium - Londyn w piatki po pracy i pomijajac ewentualne korki w pierwszym etapie podrozy, pozniej robilo sie ok. Nawet obwodnica Monachium czy pare innych drog w okolicy dawaly spore mozliwosci w weekend.

Wszystko pod warunkiem sprzyjajacych warunkow pogodowych.
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2015-08-14, 13:35   

Unseen napisał/a:
Z moich doswiadczen, najlepiej jest w sobote po poludniu i niedziele rano. Oczywiscie w nocy tez nie jest zle. Wybieram trasy z trzema pasami i z minimalna iloscia ograniczen predkosci.


Tu się zgodze ale nie tylko my wiemy że to sa dobre pory więc sie moga zmieniać :) 3pasmówki sa najlepsze i najruchliwsze niestety,ja do PL zawsze z wygody smigam A4.
Nocna Pora odpada bo widocznośc tylko w zasiegu świateł przy 200 to troche mało,a pora letnia to przymusowe reczne mycie szyby co 100km z robactwa...

Serio jak masz bez dopłaty podwójne to nie ma się co zastanawiać,sa też trwalsze i bezpieczniejsze w przypadku kolizji bądź wandala.
 
 
Unseen
[Usunięty]

Wysłany: 2015-08-15, 13:42   

Odpowiedz od dealera: Podwojne szyby sa w standardzie. Myslalam, ze jak nie wybieram tej opcji w konfiguratorze, to jej nie ma.

P.S. Wyglada na to, ze mam dwa wypady weekendowe do Niemiec pod rzad. Co prawda na jednym bede pasazerem, bo kolega chce przetestowac swoje auto po modyfikacjach. Zobaczymy jak z ruchem.
 
 
PABLO200 
Moje A8


Rocznik: 2016
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Pablo
Jeżdzę: Q8
Pomógł: 7 razy
Wiek: 45
Dołączył: 31 Sie 2009
Posty: 706
Skąd: Śląski
Wysłany: 2015-08-15, 15:28   

Weź dodatkowo podgrzewaną przednia szybe klasa w zimie zwykle podwojne są w standardzie
 
 
sebucha8d2 
Moje A8


Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Sebastian
Jeżdzę: Audi A8 D2
Wiek: 34
Dołączył: 09 Sie 2015
Posty: 59
Skąd: Lipno Kujawsko-Pomorskie
Wysłany: 2015-08-15, 17:36   

Ja mam podwójne szyby i naprawdę warto dużo lepsze wygłuszenie :]
 
 
PABLO200 
Moje A8


Rocznik: 2016
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Pablo
Jeżdzę: Q8
Pomógł: 7 razy
Wiek: 45
Dołączył: 31 Sie 2009
Posty: 706
Skąd: Śląski
Wysłany: 2015-08-15, 17:55   

i zastanów sie nad nowym zmodyfikowanym motorem s8 PLUS
 
 
Unseen
[Usunięty]

Wysłany: 2015-08-17, 09:13   

Haha, to koncert zyczen? Auto jest juz skonfigurowane i czeka na slot produkcyjny. Jak dealer potwierdzil: szyby podwojne sa w standardziej, wiec problem z glowy.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - opowiadania

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.