Autor |
Wiadomość |
Nowak_zg
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 6.0
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: Paweł
Jeżdzę: Vette
Pomógł: 9 razy Wiek: 37 Dołączył: 23 Mar 2011 Posty: 137 Skąd: lubuskie
|
Wysłany: 2012-06-19, 19:48
|
|
|
Apophis napisał/a: | rafalr93 napisał/a: | za prawie miliona to jest śmieszne dać za samochód ,lepiej rocznego maybacha kupić
Co do osiągów w USA audice są szybsze dlatego że ludzie ważą 2 tyle :lol: |
Sprawdzałem w konfiguratorze i podstawowa wersja S8 ma juz dość wyposażenia by mnie zadowolic więc za 550tys mam piekna nowa Ske z wsciekłym V8 i dał bym tyle ! |
tak ale kupujac takie auto zawsze warto cos dokupic
typu ceramika
bang & olufsen
pakiet balao .. lub inny
wentylacje i masaz ... itd itd itd
ja doposazylem praktycznie do fulla i wyszlo 858 000zl |
|
|
|
|
|
|
|
audik
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz Dołączył: 20 Kwi 2010 Posty: 84 Skąd: CRACOVIE
|
Wysłany: 2012-06-24, 12:03
|
|
|
8 miesięcy temu boss kupił Q7 w PB i już wtedy w tym modelu nie było 4,2 ;-) |
_________________ no i "ni mom" A8
|
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2012-06-24, 12:18
|
|
|
Nowak_zg napisał/a: | tak ale kupujac takie auto zawsze warto cos dokupic
typu ceramika
bang & olufsen
pakiet balao .. lub inny
wentylacje i masaz ... itd itd itd |
Z tego wszystkiego do szcześcia by mi sie przydało jedynie bang & olufsen audik napisał/a: | 8 miesięcy temu boss kupił Q7 w PB i już wtedy w tym modelu nie było 4,2 ;-) |
Możliwe że nasze 4,2 stają sie kultowym legendarnym silnikiem |
|
|
|
|
krzysiekg65
Użytkownik
Rocznik: 1993
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: KrzysieK
Jeżdzę: 80 Avant
Pomógł: 1 raz Dołączył: 06 Lip 2010 Posty: 1 Skąd: Wrocław
|
|
|
|
|
|
|
|
mdamian
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy Wiek: 42 Dołączył: 11 Maj 2010 Posty: 2107 Skąd: 3-miasto
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2012-06-25, 10:10
|
|
|
mdamian napisał/a: | krzysiekg65, Dzięki , a wiecie co jest dziwne ?? Dali 4.0 TFSI zamiast 4.2 FSI , ciekawe co wytwarza więcej zanieczyszczeń , skoro oni osłaniają się globalnym ociepleniem :mrgreen: |
Teoretycznie 4.0TFSI powinien być oszczędniejszy... to silniki doładowany więc ma inną charakterstykę... więcej mocy i więcej niutonów dostępne przy niższych obrotach teoretycznie powinno się przełożyć na mniejsze używanie pedału gazu co oczywiście przekłada się wprost na mniejsze zużycie paliwa co w połączeniu z mniejszą pojemnością silnika powinno generować mniejsze zanieczyszczenie środowiska :-P |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
mdamian
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy Wiek: 42 Dołączył: 11 Maj 2010 Posty: 2107 Skąd: 3-miasto
|
Wysłany: 2012-06-25, 10:26
|
|
|
FOSS napisał/a: | Teoretycznie |
A wiemy jakich mamy maniaków , "Teoretycznie" nikt nie kupi takiego autka żeby zawsze grzecznie nim jeździć i choć czasem depnąć nim i wykorzystać chociaż 50% możliwości autka . A jak już depniemy to może i szybciej przyśpieszy , ale na pewno będzie potrzebował zbliżonej ilości paliwa , jak nie więcej niż 4.2 MPI , a ta sekunda różnicy w przyśpieszeniu , hmm , zostaje indywidualna kwestia tego , co prawda jestem za jednostkami wolno ssącymi , chociaż fajnie czasami posłuchać jak TURBO "świszczy" ;-) |
_________________ Nie ma to jak 4.2 Quattro
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2012-06-25, 14:11
|
|
|
mdamian napisał/a: | co prawda jestem za jednostkami wolno ssącymi , |
Zdecydowanie wolał bym wolnossącego potworka niz "male" turbo no ale trza brac to co jest |
|
|
|
|
|
|
|
Lechu
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tipronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Xxx
Jeżdzę: D2
Pomógł: 5 razy Wiek: 39 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 666 Skąd: wielkopolska
|
Wysłany: 2012-06-28, 10:51
|
|
|
właśnie tu polityka/marketing audi wypina się na użytkowników czy fanów.
Pytanie jest , czy to całe nowe TFSI czy nawet FSI jest tak samo trwałe choć w podobie do 4.2 Monotronik? ??
Już w przypadku diesli dążenie koncernu "na kasę" absolutnie nie przekłada się na trwałość. W przypadku C5 2.5 TDI można by uznać za błąd konstrukcyjny, który poprawiono dopiero w 2003 roku, ale już w przypadku C6 jest absolutnym skokiem na kasę biednych użytkowników. Zauważcie, coraz to więcej elementów nawet zawieszenia jest nie wymienialnych. Trzeba kupić cały moduł, który kosztuje krocie.
Moim zdaniem legenda o trwałości audi zaczyna umierać, chociaż do awaryjności TATA jest im daleko |
|
|
|
|
|