Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D4 ALL ] Wibracje z tylu podczas rozgrzanych hamulców.  
Autor Wiadomość
Liwian 
Użytkownik


Rocznik: 2012
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Multitronic
Zasilanie: ON
Imię: Liwian
Jeżdzę: A8 D4
Wiek: 45
Dołączył: 17 Cze 2018
Posty: 4
Skąd: UK
Wysłany: 2018-11-30, 00:06   [D4 ALL ] Wibracje z tylu podczas rozgrzanych hamulców.

Witam.
Mam taki problem że jak porządnie rozgrzeja się hamulce to w wibracje wpada auto z tylu dzieje się tylko po kilku ostrych hamowaniach z dużych prędkości jak hamulce ostygną to wraca do normy i gładko się hamuje. Tarcze wymieniłem dwukrotnie obecnie założone najlepsze jakie znalazłem przed ceramicznymi sytuacja się powtarza klocki też nowe już sam nie wiem. Ewidentnie jest to związane z wysoką temperatura. Czy jakiś element zawieszeni może to powodować.
 
 
walus30
[Usunięty]

Wysłany: 2018-11-30, 09:17   Re: Wibracje z tylu podczas rozgrzanych hamulców.

Liwian napisał/a:
Witam.
Mam taki problem że jak porządnie rozgrzeja się hamulce to w wibracje wpada auto z tylu dzieje się tylko po kilku ostrych hamowaniach z dużych prędkości jak hamulce ostygną to wraca do normy i gładko się hamuje. Tarcze wymieniłem dwukrotnie obecnie założone najlepsze jakie znalazłem przed ceramicznymi sytuacja się powtarza klocki też nowe już sam nie wiem. Ewidentnie jest to związane z wysoką temperatura. Czy jakiś element zawieszeni może to powodować.


Mam tak samo, szczególnie z dużych prędkości na autostradzie przy ostrym hamowaniu.
Przy spokojnej jeździe nic się nie dzieje, przypuszczam , że hamulce są słabo wydajne ( u mnie nowe klocki ATE z tyłu wystarczyły na 25 Tk, koledze na 15 Tk) nie wiem dlaczego ale tył hamuje mocniej niż przód w tym aucie - to nawet widać jak koła się brudzą
 
 
dice111 
Master MOD



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 5131
Skąd: Těšin

Wysłany: 2018-11-30, 10:46   Re: Wibracje z tylu podczas rozgrzanych hamulców.

Liwian napisał/a:
Mam taki problem że jak porządnie rozgrzeja się hamulce to w wibracje wpada auto z tylu dzieje się tylko po kilku ostrych hamowaniach z dużych prędkości jak hamulce ostygną to wraca do normy i gładko się hamuje.

Gdyby wibracje pozostawały tzn, że prawdopodobnie źle docierasz klocki i tym samym niszczysz tarcze, ale skoro to mija to widocznie przegrzewasz heble. Jak odczuwasz te wibracje, że mówisz tylko o tyle a na kierownicy nic nie czuć ? To przód bierze na siebie większa prace.

walus30 napisał/a:
przypuszczam , że hamulce są słabo wydajne

Mam setup z D4 u siebie i narzekać nie mogę. Z tym, że fabryczny pozostał akurat u mnie tylny zacisk.

walus30 napisał/a:
tył hamuje mocniej niż przód w tym aucie - to nawet widać jak koła się brudzą

Gdyby tak było to byś się zabił
_________________
Black Cars Matters
 
 
walus30
[Usunięty]

Wysłany: 2018-11-30, 10:47   

dice111 napisał/a:
[quote="walus30" tył hamuje mocniej niż przód w tym aucie - to nawet widać jak koła się brudzą

Gdyby tak było to byś się zabił[/quote]

to czemu klocki z tyłu zużywają się znacznie szybciej?
 
 
dice111 
Master MOD



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 5131
Skąd: Těšin

Wysłany: 2018-11-30, 11:04   

To może wynikać z kilku opcji: siły hamowania (w starszych samochodach był za to odpowiedzialny korektor) a wiec usterki, pracy ESP, częściowo ponoć i z EBC, stylu jazdy, grubości, jakości i rodzaju samego klocka i tarczy itd. Są jednak samochody w których jest to normalne (mowię o zużyciu, nie sile hamowania).
_________________
Black Cars Matters
 
 
walus30
[Usunięty]

Wysłany: 2018-11-30, 11:23   

dice111 napisał/a:
To może wynikać z kilku opcji: siły hamowania (w starszych samochodach był za to odpowiedzialny korektor) a wiec usterki, pracy ESP, częściowo ponoć i z EBC, stylu jazdy, grubości, jakości i rodzaju samego klocka i tarczy itd. Są jednak samochody w których jest to normalne (mowię o zużyciu, nie sile hamowania).


U mnie przód (400mm tarcze) prawie nie ruszony, a tył szybciej idzie znacznie
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.