Autor |
Wiadomość |
emilus143
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Emil
Jeżdzę: S8 D2, 90 B2
Pomógł: 2 razy Dołączył: 06 Wrz 2014 Posty: 462 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 2017-01-14, 15:49 Drift naszymi A8 a mniejszymi samochodami z quattro
|
|
|
Czy miał ktoś przyjemność driftować mniejszymi modelami audi jak A8? Oczywiście nie mam na myśli kręcenia bączków na parkingu tylko pokonywanie zakrętów bokiem. Byłem ostatnio w bieszczadach i wybrałem się na serpentyny i mam problem bo nie wiem czy ja nie potrafię, czy to też kwestia tego że A8 to krowa. Nie było mi łatwo przy około 40 - 50 km/h wziąść zakręt bokiem. Dopiero jak go bujnęłem to jakoś tam postawiło go bokiem. Może to kwestia że to mulasty automat? Ma ktoś może porównanie do innych modelów, np do A4 lub 80? |
_________________ I`m the LPG master |
|
|
|
|
|
|
|
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5131 Skąd: Těšin
|
Wysłany: 2017-01-14, 18:58
|
|
|
4x4 bardziej wynosi niż tylnonapędówki - potrzebujesz więcej miejsca i większe prędkości.
D2 łatwiej mi się latało bokiem przez brak ESP, w D3 nawet jak wyłączę przyciskiem muszę się nieźle starać (pewnie nadal trzyma tylko mniej - podejrzewam, że trzeba by było wywalić bezpiecznik).
Ty masz widzę 98r, tam już ładowali z przyciskiem na konsoli. |
_________________ Black Cars Matters |
|
|
|
|
|
|
|
Dymian
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3,2
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: VW
Pomógł: 1 raz Dołączył: 21 Mar 2011 Posty: 161 Skąd: Lubelskie
|
Wysłany: 2017-01-14, 19:01
|
|
|
bokiem 4x4 to powerslide, a nie drift. Ogólnie pamiętaj aby robić to na zblokowanej 2 na tipie, wyłączonej trakcji etc. |
|
|
|
|
emilus143
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Emil
Jeżdzę: S8 D2, 90 B2
Pomógł: 2 razy Dołączył: 06 Wrz 2014 Posty: 462 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 2017-01-14, 19:14
|
|
|
Robiłem to z odłączonym sterownikiem ABS, więc wszystkie wspomagacze wyłączone Kiedy wolniej jechałem miałem 1 zblokowaną a jak szybciej to 2 i obroty. Korci mnie zakup czegoś mniejszego z quattro, tylko czy będzie duża różnica w łatwości "latania bokiem". |
_________________ I`m the LPG master |
|
|
|
|
|
|
|
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5131 Skąd: Těšin
|
Wysłany: 2017-01-14, 19:24
|
|
|
Kup starego poczciwego kondoma z kneflem DIFF. Potem wszędzie EDSy montowano i komp nie pozwala się bawić. |
_________________ Black Cars Matters |
|
|
|
|
Pczester
Moje A8
Rocznik: 2007
Silnik cm3: 3,0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Kamil
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 7 razy Wiek: 39 Dołączył: 02 Wrz 2016 Posty: 753 Skąd: Lidzbark Warmiński
|
Wysłany: 2017-01-14, 19:49
|
|
|
Jak chcesz driftowac to kup e36 spawaj most albo montuj Lds i się bawisz. A8 za droga zabawka w naprawie żeby mieć odwagę do konkretnego latania bokami. Dobrze się trzyma i trzeba sporo odwagi i mocy by chciało bokiem latać, a przy tym miejsca :-) |
|
|
|
|
|
|
|
emilus143
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Emil
Jeżdzę: S8 D2, 90 B2
Pomógł: 2 razy Dołączył: 06 Wrz 2014 Posty: 462 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 2017-01-14, 20:16
|
|
|
BMW odpada, bo nie ciepię tych aut, choć może starą trójkę rekina bym jeszcze przyjął. Chcę konkretnie jak już quattro. A8 fakt, niezbyt przystoi takie numery robić. |
_________________ I`m the LPG master |
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
|
|
|
|
|
|
|
marekp750
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6000
Skrzynia: 6HP, 5HP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: D3 W12, D2 W12, D2 V8
Pomógł: 77 razy Wiek: 52 Dołączył: 11 Maj 2011 Posty: 1011 Skąd: k/Pruszcza Gd.
|
|
|
|
|
emilus143
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Emil
Jeżdzę: S8 D2, 90 B2
Pomógł: 2 razy Dołączył: 06 Wrz 2014 Posty: 462 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 2017-01-14, 21:24
|
|
|
He he, no aż tak szaleć to nie będę na próby ślizgania. Ciekawy jestem jak A4 B5 sobie radzi. Jest to dość już tanie auto i w razie kraksy nie będzie tak szkoda. Docelowo marzy mi się audi 80/90 B2 z quattro i 2.2T ale to droga sprawa. |
_________________ I`m the LPG master |
|
|
|
|
|
|
|
Arthur
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6-speed manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Artur
Jeżdzę: S8 D2,cq V8,90Q B2,RS4b7,A7
Pomógł: 5 razy Wiek: 43 Dołączył: 03 Lip 2011 Posty: 204 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2017-01-15, 21:50
|
|
|
Eska da się bez problemu latać bokami, tyle ze ja mam w manualu i bez esp :-) Na śniegu jest mega zabawa, ale na mokrym czy suchym asfalcie tez się da, niestety masa tego auta jest ogromnym minusem w tego typu zabawach. Natomiast jak sie przesiadam do 90ki b2 jest mega przepaść w słuchaniu się auta, czuć po prostu jego lekkość, można dużo dużo więcej.
Jesli chcesz jakie auto do zabawy to polecam b3/b4 do tego mocniejszy silnik ;-) |
|
|
|
|
PABLO200
Moje A8
Rocznik: 2016
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Pablo
Jeżdzę: Q8
Pomógł: 7 razy Wiek: 45 Dołączył: 31 Sie 2009 Posty: 706 Skąd: Śląski
|
Wysłany: 2017-01-15, 22:00
|
|
|
Niestety ale w RS7 trzeba wywalać bezpiecznik bo nie Idze jechać pod Auchan |
|
|
|
|
|
|
|
mkbewe
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip EYC GQF
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8D3
Pomógł: 10 razy Wiek: 38 Dołączył: 13 Mar 2015 Posty: 1063 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 2017-01-15, 22:15
|
|
|
Wcześniej miałem S3 8L ale tam był haldex więc czasem wspomagalem się recznym, ogólnie S3 bardziej uciekalo przodem,
Teraz D3 też da się jak się chce, zablokowany bieg na tipie wyłączone ESP i leci. Zaznaczam że tylko na śniegu bo inaczej to szkoda mi auta a i tak pewno było by bardzo ciężko.
Ogólnie to taka krowa jak D3 jak już się slizgnie to leci szeroko i trzeba się pilnować.
Porównując np do M3 brata to bmw znacznie łatwiej jest mi polecieć bokiem i bardziej to jakby kontroluje. W 4x4 jak puscisz z gazu to jeszcze bardziej zacina a nie prostuje jak w rwd |
|
|
|
|
eed
Moje A8
Rocznik: 2011
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Piotr
Jeżdzę: A8L D4
Pomógł: 1 raz Wiek: 45 Dołączył: 09 Mar 2012 Posty: 223 Skąd: Gryfino - Aukra
|
Wysłany: 2017-01-15, 23:34
|
|
|
Mogę dodać od siebie, że w D2 lepiej mi się kręciło bączki niż teraz w D3 |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
emilus143
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Emil
Jeżdzę: S8 D2, 90 B2
Pomógł: 2 razy Dołączył: 06 Wrz 2014 Posty: 462 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 2017-01-16, 00:38
|
|
|
No właśnie ta lekkość Nie chcesz sprzedać tej 90- ki? |
_________________ I`m the LPG master |
|
|
|
|
|