Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
DRIFT.  
Autor Wiadomość
EL JUNIOR 
Użytkownik



Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8/D2
Wiek: 50
Dołączył: 08 Mar 2012
Posty: 13
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 2013-01-10, 15:26   

a znacie kena blocksa ???

http://www.youtube.com/watch?v=LuDN2bCIyus
_________________

 
 
Gabriel 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 16 razy
Wiek: 43
Dołączył: 14 Paź 2010
Posty: 565
Skąd: śląskie/Rybnik
Wysłany: 2013-01-10, 15:49   

EL JUNIOR napisał/a:
a znacie kena blocksa ???

http://www.youtube.com/watch?v=LuDN2bCIyus
Osobiście go nie znam, ale on też chyba miał wyłączone ESP :-P
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2013-01-10, 16:05   

Druss napisał/a:
audik ale jak masz wyłączoną kontrolę trakcji to coś to pomoże ? Bo z tego co kojarze to przy wyłączonym ESP torsen nie rozdziela mocy, tak ?

Ale torsen to przecież przekładnia mechaniczna... działa bez elektroniki.
Elektronika to systemy dodatkowe... ASR, ABS, EDS, ESP

X-drive to w dużym stopniu elektronika ale quattro wg. mnie to czysta mechanika tylko wspomagana elektroniką.


S8 po wyłączeniu ESP mieli kołami jak szalone... widać też wyraźnie, że większa część momentu kierowana jest na tylną oś... na śliskim łatwo postawić ją bokiem.
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
Ostatnio zmieniony przez FOSS 2013-01-11, 10:54, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
gibon 
Moje A8


Rocznik: 2002
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: FLV
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: A6c5 Quattro Avant
Pomógł: 2 razy
Wiek: 39
Dołączył: 08 Lis 2009
Posty: 81
Skąd: Tczew
Wysłany: 2013-01-10, 16:23   

S8 po wyłączeniu ESP mieli kołami jak szalone... widać też wyraźnie, że większa część momentu kierowana jest na tylną oś... na śliskim łatwo postawić ją bokiem.[/quote]

:D
_________________

 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2013-01-10, 16:26   

gibon napisał/a:
FOSS napisał/a:
S8 po wyłączeniu ESP mieli kołami jak szalone... widać też wyraźnie, że większa część momentu kierowana jest na tylną oś... na śliskim łatwo postawić ją bokiem.

:D

Ale że skłamałem czy o co chodzi? :-P
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
krzychu22.p1i 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 3149
Skąd: Oderwany od rzeczywistości
Wysłany: 2013-01-10, 16:29   

Prawda najprawdziwsza, swoją prawie dzisiaj bokiem postawiłem bez ESP. Koła kręcą jak szalone, tył odpowiednio szybciej ale to chyba przez opony letnie i śnieg :->
_________________
 
 
wolek 
Moje A8



Rocznik: 2012
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Manual
Zasilanie: ON
Imię: Michał
Jeżdzę: SuperB
Pomógł: 26 razy
Wiek: 37
Dołączył: 17 Maj 2010
Posty: 726
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 2013-01-10, 20:50   

pany pany pany wy tu o S8 a nawet nie wiecie jak V8 w dieslu lata bokami :-) dzięki momentowi zabawa jest przednia tylko naprawy drogie :P
_________________
Piękno w parze z technologią.
Elektronika Audi lampy przednie full led dołożenie.
 
 
gibon 
Moje A8


Rocznik: 2002
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: FLV
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: A6c5 Quattro Avant
Pomógł: 2 razy
Wiek: 39
Dołączył: 08 Lis 2009
Posty: 81
Skąd: Tczew
Wysłany: 2013-01-10, 21:00   

FOSS napisał/a:
gibon napisał/a:
FOSS napisał/a:
S8 po wyłączeniu ESP mieli kołami jak szalone... widać też wyraźnie, że większa część momentu kierowana jest na tylną oś... na śliskim łatwo postawić ją bokiem.

:D

Ale że skłamałem czy o co chodzi? :-P

No tak :) Mnie wczoraj ESP prawie do rowu wpakowało ;)
_________________

 
 
Druss 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D2 4.2 ; W203
Pomógł: 5 razy
Wiek: 37
Dołączył: 19 Sie 2011
Posty: 290
Skąd: Grodzisk Maz
Wysłany: 2013-01-10, 22:09   

Cytat:
S8 po wyłączeniu ESP mieli kołami jak szalone... widać też wyraźnie, że większa część momentu kierowana jest na tylną oś... na śliskim łatwo postawić ją bokiem.

Tak zgadza się że mieli kołami... No to teraz wyjaśnijcie mi, kiedyś nie było ESP ale był przycisk DIFF, teraz go nie i jest on połączony z ESP - tak gdzieś czytałem - wiec o co chodzi ?
Myślałem że ESP ma coś wspólnego z torsenem poprzez współprace z nim.
_________________

 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2013-01-11, 11:14   

Druss napisał/a:
Cytat:
S8 po wyłączeniu ESP mieli kołami jak szalone... widać też wyraźnie, że większa część momentu kierowana jest na tylną oś... na śliskim łatwo postawić ją bokiem.

Tak zgadza się że mieli kołami... No to teraz wyjaśnijcie mi, kiedyś nie było ESP ale był przycisk DIFF, teraz go nie i jest on połączony z ESP - tak gdzieś czytałem - wiec o co chodzi ?
Myślałem że ESP ma coś wspólnego z torsenem poprzez współprace z nim.

Ale przycisk DIFF to blokada mechanizmu różnicowego (przedniego bądź centralnego) sterowana manualnie i to właściwie wszystko co się z tym wiąże... ESP zaś to elektroniczny system kontroli toru jazdy bazujacy w głównej mierze na systemie ABS i współpracujący z innymi systemami elektronicznymi takimi jak ASR (system kontroli trakcji przy ruszaniu i przyspieszaniu) oraz EDS (elektroniczna blokada dyferencjału załączana automatycznie) które również bazują na systemie ABS.

Ciekawy wątek nt. napędu quattro jest tutaj: http://audi-blog.eu/2011_...jednym-miejscu/ - wprawdzie czytałem go dosyć pobieżnie ale wydaje się być napisany w miarę rzetelnie.
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
Druss 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D2 4.2 ; W203
Pomógł: 5 razy
Wiek: 37
Dołączył: 19 Sie 2011
Posty: 290
Skąd: Grodzisk Maz
Wysłany: 2013-01-11, 18:43   

Dzięki FOSS za link, dziś będzie przeczytany :)
Właśnie EDS :idea: , a czy on po wyłączeniu ESP działa czy nie ?
_________________

 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2013-01-11, 18:47   

Ciekawa lektura. :)
 
 
Druss 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D2 4.2 ; W203
Pomógł: 5 razy
Wiek: 37
Dołączył: 19 Sie 2011
Posty: 290
Skąd: Grodzisk Maz
Wysłany: 2013-01-12, 01:10   

Dziś miałem okazje pojezdzic w nocy (pada śnieg) i był opustoszały parking, wjechałem, zatrzymałem się, wyłączyłem radio, biegi ustawiłem na TIPie na 1, wyłączyłem ESP iii ...


KOOOCHAM QUATTRO :mrgreen:




Wcześniej jak bawiłem się bez ESP to tylko lekko dupcią rzucałem, a teraz drift miedzy latarniami, wreszcie słyszałem jak Q rozkłada moc...Ahhh chyba dziś nie usne, oby opady śniegu były BARDZO DUZE :->
_________________

 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2013-01-12, 06:02   

Druss napisał/a:
iii ...
Zarzynacz :-P
Ja po prostu jak slisko to w zakrety wchodze dodając gazu :mrgreen: A w Daewoo poprzednimi sniegami tylko na ręcznym. Po uja martwic się czy skrece czy w krawęznik polece jak mozna przed zakretem byc juz ustawionym :D
 
 
krzychu22.p1i 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 3149
Skąd: Oderwany od rzeczywistości
Wysłany: 2013-01-12, 10:24   

Jak się swoją bawiłem to blokowałem 3 bieg i kręciłem delikatnie do 3tys obr i wytaczało ;) Tylko, ja zasuwam na letnich gumkach :mrgreen:
_________________
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.