Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl


Kontakt do Administracji A8Team.PL

[D3 02 3.7MPI/LPG ] Totalny problem z elektryką

deteor5
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 3
Rejestracja: 24 lip 2017, 09:06
Lokalizacja: Tomaszów Mazowiecki

[D3 02 3.7MPI/LPG ] Totalny problem z elektryką

Post autor: deteor5 » 01 sie 2017, 11:14

Witam koledzy. Niestety w tym roku Chorwacja dała mi w kość. Najpierw problem z pneumatyką a w drodze powrotnej...Po przejechaniu 340 od Splitu wyłaczyłem auto na cpn( tak mi się zdawało). Po powrocie na parking nie mogłem odpalić auta tzn. przekręcenie kluczyka nic nie dawało. Jakie było moje zdziwienie kiedy otworzyłem maskę że silnik pracuje a ja mam w ręku kluczyk!!!! W trybie awaryjnym bo działał tylko tiptronic dojechałem do mechanika. 4 godziny walki i nic, nie mogli zgasić auta, brak wskazań na tablicy a w menu wyświetla sie komunikat "Włącz zapłon". Auto zostało na Chorwacji i muszę je teraz ściągnąć co też jest problemem. Może ktoś sie spotkał z taką dziwną awarią elektroniki. Proszę o info i z góry dziękuję! Pozdrawiam.
Bogdan

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Re: Totalny problem z elektryką

Post autor: FOSS » 01 sie 2017, 16:32

deteor5 pisze:W trybie awaryjnym bo działał tylko tiptronic dojechałem do mechanika. 4 godziny walki i nic, nie mogli zgasić auta, brak wskazań na tablicy a w menu wyświetla sie komunikat "Włącz zapłon".
4 godziny nie mogli zgasić auta? <faktycznie>
No jeżeli to jest 3.7V8 BFL to jakiż to problem ze zgaszeniem?... odcinasz dopływ paliwa i sam gaśnie :)
Wolnossący silnik benzynowy bez paliwa ani iskry nie będzie sam pracował... no co by się nie popsuło to pracować sam nie będzie :)

Także zgasić moim zdaniem to żaden problem.
Gorzej oczywiście może być z jego ponownym uruchomieniem oraz poprawną diagnozą usterki :)

Co mogło paść?... np. sterownik kessy.
A co rzeczywiście się stało to można powiedzieć po obejrzeniu auta, podpięciu kompa i po diagnostyce.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

deteor5
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 3
Rejestracja: 24 lip 2017, 09:06
Lokalizacja: Tomaszów Mazowiecki

Post autor: deteor5 » 10 sie 2017, 11:23

Spoko Panowie. Auto jest w kraju (laweta z Chorwacji) i dziś już pracuje. Naładowali akumulator i jest postęp choć jak twierdzimy poprzedni magik-właściciel nie wykonał adaptacji lub w jakiś cudowny sposób ją pominął i stąd powstał tak nietypowy problem.
Jak bedę miał finał tej walki to podzielę się z Wami efektami.
Acha, ja wiem jak się gasi silnik z tym że miałem stamtąd 1000 km do kraju a kontakt z tamtejszymi mechanikami i zasób ich wiedzy w temacie A8 jest delikatnie mówiąc "znikomy".
Pozdrawiam.
Bogdan

Awatar użytkownika
drago_o
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 8087
Rejestracja: 17 gru 2013, 10:40
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: drago_o » 10 sie 2017, 17:52

Ja raz tak mialem, ze nie moglem zgasic auta i byl to okres w ktorym wlasnie po paru dniach padl alternator. Czyli mega slaby aku byl i sterowniki wariowaly a dieselek sobie pracowal i mial wywalone :P ale po chwili postoju jak wszystko zdazylem powylaczac bo szukalem co dziala a co nie to udalo sie zgasic :)
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D3 (2002 - 2009)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl