[D3 03 4.2MPI ] Rozładowuje się akumulator
kup cęgowy lub przystawkę, pobór tylko po zapłonie potrafi przekroczyć 25A...
[ Dodano: 2019-11-30, 23:40 ]
i narazie sprawdzone po jednym dniu trzyma mi 12,3v (mierzone w zapalniczce)
tam jest strata 0,1 - 0,2v wzgledem samego akku
ale to auto potrafi zaskoczyc prądożarciem nawet jak przez wiele miesięcy
nie ma problemów...
[ Dodano: 2019-11-30, 23:40 ]
i narazie sprawdzone po jednym dniu trzyma mi 12,3v (mierzone w zapalniczce)
tam jest strata 0,1 - 0,2v wzgledem samego akku
ale to auto potrafi zaskoczyc prądożarciem nawet jak przez wiele miesięcy
nie ma problemów...
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020
wyPAD 2020
Multimetr znaleziony. Jak to się sprawdza??
[ Dodano: 2019-12-01, 22:41 ]
Ja jak zostawię auto ok 16 i wsiadam do niego ok godz 7 rano następnego dnia to mam napięcie 11,4V mierzone voltomierzem wpinanym do zapalniczki. I tak jak pisałem, może i też auto stać 2 dni czy i nawet 5 i cały czas pokazuje 11,4V. Nawet jak podstawię auto o 10 rano i wsiadam ok 15 to także pokazuje 11,4V
Co ciekawe czasem czasem o niskim poziomie aku FIS piszczy gdy jest 80% a czasem dopiero gdy jest 50 czy nawet 40%.
[ Dodano: 2019-12-01, 22:41 ]
Ja jak zostawię auto ok 16 i wsiadam do niego ok godz 7 rano następnego dnia to mam napięcie 11,4V mierzone voltomierzem wpinanym do zapalniczki. I tak jak pisałem, może i też auto stać 2 dni czy i nawet 5 i cały czas pokazuje 11,4V. Nawet jak podstawię auto o 10 rano i wsiadam ok 15 to także pokazuje 11,4V
Co ciekawe czasem czasem o niskim poziomie aku FIS piszczy gdy jest 80% a czasem dopiero gdy jest 50 czy nawet 40%.
to zdecydowanie za mało po tak krótkim postoju...
na początek wyciągnij i naładuj lub naładuj na aucie,
zakoduj jako pełny i zrób pomiar poboru prądu
multimetr który znalazłeś ma zapewne zakres do 10A
albo jak magik się wepniesz szeregowo już po tym jak
auto juz będzie uzbrojone (zamylasz zamek bagażnika
na otwartym) albo jak pisałem cęgowym sprawdzisz
najlepiej w kilku odstępach czasowych zobaczysz wtedy
czy i jak spada, poszukaj na forum bo byla procedurka
opisywana pare razy
na początek wyciągnij i naładuj lub naładuj na aucie,
zakoduj jako pełny i zrób pomiar poboru prądu
multimetr który znalazłeś ma zapewne zakres do 10A
albo jak magik się wepniesz szeregowo już po tym jak
auto juz będzie uzbrojone (zamylasz zamek bagażnika
na otwartym) albo jak pisałem cęgowym sprawdzisz
najlepiej w kilku odstępach czasowych zobaczysz wtedy
czy i jak spada, poszukaj na forum bo byla procedurka
opisywana pare razy
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020
wyPAD 2020
Dzisiaj moja A8 przeszła samą siebie. Po tygodniu postoju otwieram auto z pilota i nic. Otwieram go z kluczyka, wsiadam, kluczyk w stacyjkę a tu nic, cisza. Wkładam w gniazdo zapalniczki voltomierz i szok z niedowierzaniem. Czerwone cyferki pokazują napięcie 4V. To jest jakieś przegięcie. 11,4V to było nisko ale teraz 4V to już przesada. Aku ma pół roku, co do ch.ja jest grane?
Temat jest tak długi, że raczej możesz sam wywnioskować. Coś jest uwalone i auto zjada prąd. Czas rozpocząć diagnostykę.
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
Jak ma 4V to nie wiem czy ten akumulator jeszcze wstanie, niestety.denveco pisze:Wkładam w gniazdo zapalniczki voltomierz i szok z niedowierzaniem. Czerwone cyferki pokazują napięcie 4V. To jest jakieś przegięcie. 11,4V to było nisko ale teraz 4V to już przesada. Aku ma pół roku, co do ch.ja jest grane?
I tak jak Karol napisał - trzeba szukać poboru prądu.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
mój po spadku do 7u jeszcze daje radę... warto spróbowaćFOSS pisze:Jak ma 4V to nie wiem czy ten akumulator jeszcze wstanie, niestety.denveco pisze:Wkładam w gniazdo zapalniczki voltomierz i szok z niedowierzaniem. Czerwone cyferki pokazują napięcie 4V. To jest jakieś przegięcie. 11,4V to było nisko ale teraz 4V to już przesada. Aku ma pół roku, co do ch.ja jest grane?
I tak jak Karol napisał - trzeba szukać poboru prądu.
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020
wyPAD 2020
Moja Varta po spadku do 6V trzymała już tylko 1 dzień na tyle aby odpalić. Jak jeden dzień nie jeździłem to mogłem być pewny, że następnego nie odpali i ostatecznie konieczna była wymiana.
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
- tutenhamon
- Super Klubowicz
- Posty: 1674
- Rejestracja: 19 maja 2009, 19:13
- Lokalizacja: Choszczno
A nie zostawiasz czasami płyt CD w wekslarce ? bo u mnie słychać jak zmienia płyty mimo że nie kożystałem z systemu audio . Teraz na koniec dnia wyjmuję płyty i nie ma problemu z akumulatorem ,a wcześniej spadał nawet do 10%.denveco pisze:Dzisiaj moja A8 przeszła samą siebie. Po tygodniu postoju otwieram auto z pilota i nic. Otwieram go z kluczyka, wsiadam, kluczyk w stacyjkę a tu nic, cisza. Wkładam w gniazdo zapalniczki voltomierz i szok z niedowierzaniem. Czerwone cyferki pokazują napięcie 4V. To jest jakieś przegięcie. 11,4V to było nisko ale teraz 4V to już przesada. Aku ma pół roku, co do ch.ja jest grane?
Chyba jednak z jajami... to D3, że się nie boi
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
- tutenhamon
- Super Klubowicz
- Posty: 1674
- Rejestracja: 19 maja 2009, 19:13
- Lokalizacja: Choszczno
Taka nasza mętalność , czego nie doświadcczysz to nie uwierzysz . Może nie "bestje" ale wybiurczy przypadek , zawsze jakaś rada warta sprawdzenia . Bardzo łatwo to sprawdzić przy pomocy 2 ch płyt ,pierwszą ustawiasz na ostatni kawałek ,po chwili wychodzisz całkiem z audio ,poprostu wyłączasz audio , a po chwli i tak wrzuci 2gą płytę . Nie chcę niczego sugerować ale znajomy w Q7 miał też wiecznie problem z niedoładowanym akumulatorem , wiadomo krótkie trasy ,jazda po mieście , ale moja podpowiedz mu pomogła.
To akurat normalne... D3 ma taką funkcję aby podtrzymać działanie MMI przez określony czas po wyłączeniu. Dzięki temu jak wyjdziesz z auta na minutkę i wrócisz to uruchomi się niemal natychmiast bo nie zdążyło się wyłączyć
Problem pojawia się, gdy funcja szwankuje i nie usypia się z jakiegoś powodu sprzęt. W tym wypadku np uszkodzona zmieniarka chcąca ciągle mieszać płytami itp...
Śmiejemy się, raczej mogę powiedzieć za kolegów również, ze sposobu w jaki to zostało rozwiązane No chyba nie zaprzeczysz, że chociaż skuteczne, to jednak komiczne rozwiązanie
Problem pojawia się, gdy funcja szwankuje i nie usypia się z jakiegoś powodu sprzęt. W tym wypadku np uszkodzona zmieniarka chcąca ciągle mieszać płytami itp...
Śmiejemy się, raczej mogę powiedzieć za kolegów również, ze sposobu w jaki to zostało rozwiązane No chyba nie zaprzeczysz, że chociaż skuteczne, to jednak komiczne rozwiązanie
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG