części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

[D3 03 ] moduł parktronika

majkaistefan

Post autor: majkaistefan » 04 maja 2015, 19:07

Witam!
simon68 pisze:Laikiem nie jestem z furami bawię się od dziecka a VCDS- używam od lat i wiem co to manual do konkretnego sterownika i umiem czytać od czego dane bloki są itd.....
-reklamujesz sie niezle. :) Trudno mi jednak w to uwierzyc poniewaz widzialem juz kilku "swiatowej klasy" specjalistow nie potrafiacych okielznac klimatronika. :)

Stefan.

Awatar użytkownika
panton
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1340
Rejestracja: 15 kwie 2012, 22:20
Lokalizacja: Łódź

Post autor: panton » 04 maja 2015, 22:50

rozumiem, że ten chiński VAS ma dostęp online do bazy u niemca? :)

Gość

Post autor: Gość » 04 maja 2015, 22:53

To jak ma wszystko to po co ten ori sprzedają?? :D

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 05 maja 2015, 11:23

majkaistefan pisze:Po zmianie modulu(wsadu?) na graficzny czesto pojawia sie problem kalibracji czujnikow.No i to poczatek dramatu.
Tematu zmiany wsadu w sterownikach z literami A i B nie ćwiczyłem więc się nie wypowiadam.
Jeżeli chodzi natomiast o zmianę sterownika na ten z literą C to zmieniłem ich już sporo i jakoś nigdy nie spotkałem się z żadnymi problemami - czujniki po zmianie sterownika nie wymagają żadnej dodatkowej kalibracji tylko sterownik wymaga właściwego kodowania ;)
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

majkaistefan

Post autor: majkaistefan » 05 maja 2015, 11:59

Witam!
FOSS pisze:czujniki po zmianie sterownika nie wymagają żadnej dodatkowej kalibracji tylko sterownik wymaga właściwego kodowania
Byc moze... :D :D :D


Stefan.

simon68
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 87
Rejestracja: 19 kwie 2014, 09:48
Lokalizacja: oświęcim

Post autor: simon68 » 05 maja 2015, 13:09

majkaistefan pisze:Witam!
simon68 pisze:Laikiem nie jestem z furami bawię się od dziecka a VCDS- używam od lat i wiem co to manual do konkretnego sterownika i umiem czytać od czego dane bloki są itd.....
-reklamujesz sie niezle. :) Trudno mi jednak w to uwierzyc poniewaz widzialem juz kilku "swiatowej klasy" specjalistow nie potrafiacych okielzbynac klimatronika. :)

Stefan.
ale oni to nie ja :P i reklamy mi nie trzeba bo i tak czasu brakuje tyle roboty.......
przypomniał mi się kawał jak to kobita do męża, może by my co się po-seksili bo już z rok nic nie było, na to chop do baby, no chyba tyś nic nie miała :P

majkaistefan

Post autor: majkaistefan » 05 maja 2015, 13:20

Witam!
simon68 pisze:Witam!

simon68 napisał/a:
Laikiem nie jestem z furami bawię się od dziecka a VCDS- używam od lat i wiem co to manual do konkretnego sterownika i umiem czytać od czego dane bloki są itd.....
-reklamujesz sie niezle. Trudno mi jednak w to uwierzyc poniewaz widzialem juz kilku "swiatowej klasy" specjalistow nie potrafiacych okielzbynac klimatronika.

Stefan.
- z tego cytatu (przeczytaj uwaznie) widze ze masz niesamowity "potencjal".Jak Ty to zrobiles? :D

:D :D

Stefan.

paweldzwo
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 320
Rejestracja: 20 kwie 2015, 23:20
Lokalizacja: Działdowo

Post autor: paweldzwo » 01 paź 2015, 13:43

W końcu prawdopodobnie ogarnąłem moduł z literką C za w miarę rozsądne pieniądze i pytanie, czy wystarczy podłączyć nowy moduł i będzie hulał graficzny parktronic czy trzeba coś zakodować,oczywiście najnowszy soft wgrany? Czy moduł można wymieniać na podłączonym akumulatorze czy lepiej go odłączyć na czas wymiany?

jordan233
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1763
Rejestracja: 12 kwie 2011, 20:56
Lokalizacja: GBY

Post autor: jordan233 » 01 paź 2015, 14:20

paweldzwo pisze:W końcu prawdopodobnie ogarnąłem moduł z literką C za w miarę rozsądne pieniądze i pytanie, czy wystarczy podłączyć nowy moduł i będzie hulał graficzny parktronic czy trzeba coś zakodować,oczywiście najnowszy soft wgrany? Czy moduł można wymieniać na podłączonym akumulatorze czy lepiej go odłączyć na czas wymiany?
Jak podlaczysz moduł to wejdź w panel MMI i zobacz czy w ustawieniach parktronika wyskoczy opcja GRAFICZNY,jeżeli nie to trzeba zaznaczyć opcję graficznego w zielonym menu
Soft powyżej 3000. AKU nie musisz odłączyć.

Awatar użytkownika
mkbewe
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1304
Rejestracja: 13 mar 2015, 23:53
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: mkbewe » 01 paź 2015, 14:48

Jak podlaczysz moduł to wejdź w panel MMI i zobacz czy w ustawieniach parktronika wyskoczy opcja GRAFICZNY,jeżeli nie to trzeba zaznaczyć opcję graficznego w zielonym menu
Soft powyżej 3000. AKU nie musisz odłączyć.
no i kodowanie za pomocą VCDS chyba

jordan233
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1763
Rejestracja: 12 kwie 2011, 20:56
Lokalizacja: GBY

Post autor: jordan233 » 01 paź 2015, 15:12

mkbewe pisze:
Jak podlaczysz moduł to wejdź w panel MMI i zobacz czy w ustawieniach parktronika wyskoczy opcja GRAFICZNY,jeżeli nie to trzeba zaznaczyć opcję graficznego w zielonym menu
Soft powyżej 3000. AKU nie musisz odłączyć.
no i kodowanie za pomocą VCDS chyba
Nie trzeba,ewentualnie wykasowac błąd po zmianie modulu,jeżeli niema włączone zielonego memu to VCDS sie przyda.

paweldzwo
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 320
Rejestracja: 20 kwie 2015, 23:20
Lokalizacja: Działdowo

Post autor: paweldzwo » 01 paź 2015, 16:01

Dzięki za info

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 01 paź 2015, 18:42

jordan233 pisze:
mkbewe pisze:no i kodowanie za pomocą VCDS chyba
Nie trzeba,ewentualnie wykasowac błąd po zmianie modulu...
Nie trzeba... o ile kodowanie nowego modułu jest właściwe dla danego samochodu ;)
Jeżeli kodowanie jest inne to powinno się przekodować.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

jordan233
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1763
Rejestracja: 12 kwie 2011, 20:56
Lokalizacja: GBY

Post autor: jordan233 » 01 paź 2015, 21:33

FOSS pisze:
jordan233 pisze:
mkbewe pisze:no i kodowanie za pomocą VCDS chyba
Nie trzeba,ewentualnie wykasowac błąd po zmianie modulu...
Nie trzeba... o ile kodowanie nowego modułu jest właściwe dla danego samochodu ;)
Jeżeli kodowanie jest inne to powinno się przekodować.

Po prostu mówie na swoim przykładzie,po zmianie modułu z literką A na ten z literką C nic nie kodowałem.

paweldzwo
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 320
Rejestracja: 20 kwie 2015, 23:20
Lokalizacja: Działdowo

Post autor: paweldzwo » 05 paź 2015, 15:47

Wystarczyło wpiąć moduł C i śmiga aż miło, chociaż jedna dobra wiadomość, na tle problemów z climatroniciem i zawieszeniem ...:)

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D3 (2002 - 2009)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl