części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D3 04 4.0TDI ] Moduły a zbyt duży pobór prądu na postoju

jordan233
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1763
Rejestracja: 12 kwie 2011, 20:56
Lokalizacja: GBY

Post autor: jordan233 » 10 gru 2014, 19:08

raftor to pewnie ci aku pada po spolszczeniu MMI,skśd masz to spolszczenie?????

Motostacja

Post autor: Motostacja » 10 gru 2014, 19:47

jordan233 pisze:raftor to pewnie ci aku pada po spolszczeniu MMI,skśd masz to spolszczenie?????
nie wiem :P auto kupiłem juz ze spolszczeniem , aku było juz słabe bo potrafiło po 10 min umrzeć wiec kupiłem varte

dziś pogrzebałem w zielonym menu ustawiłem timery na 1 min zobaczymy co to będzie jutro rano , jak dalej będzie dupa to robię kolejne kodowanie aku uprzednio ładując je i zmierzę pobór prądu

prąd ładowania jest oki 13,7v

jak problem sie nie rozwiąże to jadę do ASO wgrać 5570 EN bo szkoda aku :)

jordan233
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1763
Rejestracja: 12 kwie 2011, 20:56
Lokalizacja: GBY

Post autor: jordan233 » 10 gru 2014, 19:59

wydaje mi się że to spolszczenie,pewnie ci coś w aucie jakiś moduł nie usypia,było o tym na forum.
Najepiej VCDS i zobaczyć jakie są błędy,ja mam po spolszczeniu jeden błąd z którym sobie jeszcze nie poradziłem,poza tym wszystko chodzi bez problemu. W twoim przypadku najpierw wrzucić nowy soft oryginalny 5150 czy też 5570EN,i dopiero zobaczyć co będzie sie działo z aku.

Motostacja

Post autor: Motostacja » 10 gru 2014, 22:00

jutro porobię testy jak dalej będzie dupa blada to będę robił soft na EN ale to w ASO sam sie cykam ze odpali sie CP albo znowu sie połowa sterowników rozkoduje

Motostacja

Post autor: Motostacja » 13 gru 2014, 13:32

Witam ustawilem timery na nowo i nie chce zapeszac ale problem prawdopodobnie calkowicie znikl ;)

Aku po nocy trzyma parametr stoi na mrozie smigam teraz tylko po miescie i z 60% podladowal sie juz na 90% ,po nocy caly czas 90% , nie chce sie cieszyc za wczesnie ale wydaje mi sie ze to bylo powodem nieusypiania modulow .

Poboru pradu nie sprawdzam auto z rana kreci na dotyk , na postoju slucham radia poziom aku nie spada , niebawem mam dluzsza trase to pewnie aku dobije do 100% bo teraz to odcinki 3-5 km po miescie .

jordan233
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1763
Rejestracja: 12 kwie 2011, 20:56
Lokalizacja: GBY

Post autor: jordan233 » 13 gru 2014, 15:32

no i bardzo ładnie :),tak trzymać <brawo2>

Awatar użytkownika
olimpus104
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 297
Rejestracja: 04 wrz 2012, 01:29
Lokalizacja: Bognor Regis UK

Post autor: olimpus104 » 13 gru 2014, 18:30

raftor pisze:Witam ustawilem timery na nowo i nie chce zapeszac ale problem prawdopodobnie calkowicie znikl ;)

Aku po nocy trzyma parametr stoi na mrozie smigam teraz tylko po miescie i z 60% podladowal sie juz na 90% ,po nocy caly czas 90% , nie chce sie cieszyc za wczesnie ale wydaje mi sie ze to bylo powodem nieusypiania modulow .

Poboru pradu nie sprawdzam auto z rana kreci na dotyk , na postoju slucham radia poziom aku nie spada , niebawem mam dluzsza trase to pewnie aku dobije do 100% bo teraz to odcinki 3-5 km po miescie .
Miałem ten sam problem z akumulatorem , oczywiście wcześniej robiłem spolszczenie.Po nocy rozładowywał się do 5% szukałem,cudowałem,zapętlałem światłowody-i nic,do czasu kiedy na nowo w zielonym menu ustawiłem od nowa potencjometry uśpienia MMI i odznaczyłem ptaszkiem pozycje- timer aktywny.

każdemu kto boryka się z rozładowującym się akumulatorem ,polecam sprawdzic w zielonym menu czy pozycja timer active jest odznaczona
Audi A8 D3Quattro 3.0 TDI Sport
Audi A6 C6 2.0TDI S line
http://www.a8team.pl/a6-c6-s-line-vt8865.htm

AMSTAFF

Post autor: AMSTAFF » 13 gru 2014, 18:46

u mnie też już jest wszystko w porządku <hura>

jordan233
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1763
Rejestracja: 12 kwie 2011, 20:56
Lokalizacja: GBY

Post autor: jordan233 » 13 gru 2014, 19:26

ja mam ustawione jak na tym filmiku :



ale w ciągu tygodnia 50% aku spada.........

Koledzy macie takie same ustawienia jak na filmiku?

Jak można sprawdzić aku czy jest dobre?

colorado
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 155
Rejestracja: 19 lis 2009, 14:42
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: colorado » 02 kwie 2017, 22:29

PABLO200 pisze:Problem z poborem prądu można w bardzo prosty sposób rozwiązać
Vas jest procedura która trwa ok 30 minut i mamy jak na dłoni rozpisane który element ile prądu pobiera
Następnie możemy go wypiac z magistrali i mamy wszystko jasne bez stresu i nerwów
Czy ktoś pamięta w którym miejscu znajduje się procedura ?

AdiA8
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 75
Rejestracja: 31 paź 2016, 12:55
Lokalizacja: LU

Post autor: AdiA8 » 02 maja 2017, 20:44

Też bym się z chęcią dowiedział gdzie się odpala i jak się przeprowadza tą procedurę.

maciu
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3526
Rejestracja: 19 lip 2009, 17:06
Moje auto: A8 D3
Rocznik: 2006
Silnik: V8 4.2 TDI
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Imię: maciu
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: maciu » 02 maja 2017, 21:20

mam vasa ale nie mam tam takiej procedury, widzę ogólne pobory itp ale czegoś
takiego jak opisane nie ma, gdyby miało być każdy z modułów musiałby sam mierzyć ile zużywa
i raportować to do BEMa... nigdzie nie napotkałem na opis takiego rozwiązania
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020

Awatar użytkownika
dice111
Moderator
Moderator
Posty: 6010
Rejestracja: 16 maja 2009, 01:18
Moje auto: S8 D2
Rocznik: 1996
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Imię: AHC by MTM
Lokalizacja: Těšin

Post autor: dice111 » 02 maja 2017, 22:24

Ehhh bo Pablo trochę mija się z prawdą - pierwsza sprawa, że ODIS online nie ma możliwości pokazania rzeczywistych wartości poboru dla poszczególnych modułów, a dwa w sytuacji, gdy macie nieoryginalne moduły/sterowniki (chodzi mi o takie, z którymi samochód nie wyjechał z fabryki a więc numery SV nie zgadzają się z VINem) cała ta procedura zostaje przerywana, lub leci do następnego modułu - tak, więc jeśli dany moduł, który nie był tym samochodzie od początku a jest uszkodzony to ODIS Ci go nie wskaże (a co robi dokładnie - wskaże, kierując do ETKI online zamówić właściwy).
Black Cars Matters

maciu
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3526
Rejestracja: 19 lip 2009, 17:06
Moje auto: A8 D3
Rocznik: 2006
Silnik: V8 4.2 TDI
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Imię: maciu
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: maciu » 02 maja 2017, 22:28

dice111 pisze:...cała ta procedura zostaje przerywana, lub leci do następnego modułu...
ta procedura czyli która?
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020

Awatar użytkownika
dice111
Moderator
Moderator
Posty: 6010
Rejestracja: 16 maja 2009, 01:18
Moje auto: S8 D2
Rocznik: 1996
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Imię: AHC by MTM
Lokalizacja: Těšin

Post autor: dice111 » 02 maja 2017, 22:31

Procedura szukania usterek - nie ma czegoś takiego jak wszyscy tu myślą - puszcze test i pokaże mi dokładnie co i ile żre - nie ma i nie było. Odsyłam do ASO, a jak ktoś chce więcej info to na PW.
Black Cars Matters

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D3 (2002 - 2009)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl