Przy okazji zauważyłem że prędkość 30km/h to nie jedyna prędkość graniczna... przy innych prędkościach spojler szyberdachu także zmienia swoje położenie... powyżej tych 30km/h wysuwa się do góry chyba maksymalnie (u mnie tak że przepływ powietrza odbywa się także pod nim) ale powyżej 70-80 chowa się ponownie delikatnie w dół (cały ruch powietrza idzie już górą spojlera).pebo pisze:Ano jak pierwszy raz jechałem z szybrem uchylonym po mieścinie to mi to ciągle wachlowało i starałem się ogarnąć, czy to może jakieś zwarcie czy inna sprawa na wiązkach. Dopiero gdy sprawdziłem logi błędów i poczytałem o temacie okazało się, iż to tak ma być.
Zawsze wiedziałem że nad konstrukcją tych aut ktoś naprawdę pomyślał ale dopracowanie takich szczegółów wciąż mnie zaskakuje... pozytywnie rzecz jasna ;-)