części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D3 ALL ] Aktualizacja MMI 2G z softu 0600

paweldzwo
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 320
Rejestracja: 20 kwie 2015, 23:20
Lokalizacja: Działdowo

Post autor: paweldzwo » 05 maja 2015, 22:31

Wydaje mi się że napęd troszkę sprawdziłem, użyłem kilku bardzo zniszczonych płyt z muzyką i tylko te którym na prawdę fizycznie uszkodziłem ścieżkę nie działały resztę dość mocno porysowanych płynnie odtwarzał więc raczej napęd nie jest w złym stanie, teraz jeszcze pozostaje ogarnąć płyty, jeśli nie to pozostaje właśnie ten z allegro jednakże on ma tylko 5xxx oryginały resztę starsze wersje 3xxx i 4xxx przegrywa.... dlatego zastanawiałem się czy nie przejść z mojego softu 2xxx od razu na 5xxx ale większość odradza

majkaistefan

Post autor: majkaistefan » 05 maja 2015, 22:42

Witam!
paweldzwo pisze:Wydaje mi się że napęd troszkę sprawdziłem, użyłem kilku bardzo zniszczonych płyt z muzyką
-jesli tak sprawdzasz naped to w "szansa na sukces" powinienes sie udzielac.A te plyty z Aledrogo to zielone czy niebieskie?


Stefan.

paweldzwo
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 320
Rejestracja: 20 kwie 2015, 23:20
Lokalizacja: Działdowo

Post autor: paweldzwo » 09 cze 2015, 14:21

Mógłbym prosić o instrukcję jak w miarę bezpiecznie przeprowadzić aktualizację softu bo właśnie odebrałem płytki i chciałem się tym w końcu zająć :) Czy tak http://mr-fix.pl/wpis/mmi-2g-aktualizac ... rsji-5570/ czy jest jeszcze jakiś inny bezpieczniejszy sposób ???

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 09 cze 2015, 14:52

paweldzwo pisze:Czy tak http://mr-fix.pl/wpis/mmi-2g-aktualizac ... rsji-5570/ czy jest jeszcze jakiś inny bezpieczniejszy sposób ???
Bezpieczniej niż w tej instrukcji będzie już tylko oddać to komuś kto robił to już wielokrotnie i wie co, dlaczego i jak dalej z tym począć ;)
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

paweldzwo
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 320
Rejestracja: 20 kwie 2015, 23:20
Lokalizacja: Działdowo

Post autor: paweldzwo » 09 cze 2015, 18:53

Czy przy aktualizacji softu musi być włączony zapłon, bo włączyłem przyciskiem samo mmi i także przechodziło do opcji aktualizacji ale cofnąłem i przekręciłem kluczykiem na zapłon bo niby tak jest w instrukcji ale zastanawiam się po co ten zapłon skoro bez wkładania kluczyka też robi a pobiera tylko zbędnie prąd:)

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 09 cze 2015, 19:05

Oj panie kolego....
wg. mnie schematów postępowania są 3:

1. Masz instrukcję krok po kroku to z niej skorzystaj

2. Zastosuj się do porady z mojego poprzedniego posta

3. Wersja dla odważniejszych czyli zamiast siedzieć na forum i czekać aż ktoś jeszcze wymyśli coś czego jeszcze nikt wcześniej nie wymyślił to po prostu próbuj sam, jak coś pójdzie nie tak to próbuj ponownie trochę inaczej i tak do skutku i wtedy będziesz wiedział więcej niż wiele osób tutaj i ta instrukcja razem wzięte <prosze>
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

paweldzwo
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 320
Rejestracja: 20 kwie 2015, 23:20
Lokalizacja: Działdowo

Post autor: paweldzwo » 09 cze 2015, 21:04

Podsumowanie po aktualizacji, przebiegła pomyślnie,tak powinna się zakończyć? Ta akurat dotyczy aktualizacji z 4xxx na 5150 :)

Obrazek

Obrazek
Ostatnio zmieniony 10 cze 2015, 02:01 przez paweldzwo, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
PABLO200
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 758
Rejestracja: 31 sie 2009, 14:16
Lokalizacja: Śląski

Post autor: PABLO200 » 10 cze 2015, 12:03

FOSS pisze:Oj panie kolego....
wg. mnie schematów postępowania są 3:

1. Masz instrukcję krok po kroku to z niej skorzystaj

2. Zastosuj się do porady z mojego poprzedniego posta

3. Wersja dla odważniejszych czyli zamiast siedzieć na forum i czekać aż ktoś jeszcze wymyśli coś czego jeszcze nikt wcześniej nie wymyślił to po prostu próbuj sam, jak coś pójdzie nie tak to próbuj ponownie trochę inaczej i tak do skutku i wtedy będziesz wiedział więcej niż wiele osób tutaj i ta instrukcja razem wzięte <prosze>

a jak coś podanie to zawsze można wymienić sterownik MMI :)
Jest za schowkiem pasażera :)
Koszt nowego w ASO całkiem przyjemny

shaqal
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 594
Rejestracja: 13 kwie 2012, 14:55
Lokalizacja: Grudziądz / Gdańsk

Post autor: shaqal » 10 cze 2015, 20:00

Pablo, nie stresuj ludzi, używany sterownik mmi bez fbasa to 200-400zł, z fbasem 200zł więcej.

paweldzwo
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 320
Rejestracja: 20 kwie 2015, 23:20
Lokalizacja: Działdowo

Post autor: paweldzwo » 10 cze 2015, 22:29

Aktualizacja już dawno zrobiona, swoją drogą nie róbmy z tej aktualizacji nie wiadomo jak skomplikowanej czynności, ogranicza się ona do kilkukrotnego użycia pokrętła, zadawałem pytania bo robiłem to pierwszy raz i czasami wolę zapytać niż potem żałować że nie zapytałem ale ostatnio więcej w odpowiedziach jest złośliwości niż konkretnych porad, może w innej sprawie będzie inaczej... <bezradny> Pozdrawiam

Awatar użytkownika
PABLO200
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 758
Rejestracja: 31 sie 2009, 14:16
Lokalizacja: Śląski

Post autor: PABLO200 » 10 cze 2015, 22:48

Mamy u nas ostatnio Audi A6 chłopak przyjechał okazało sie że podczas scagania CP element jest kradzieży samochodu
teraz czeka na sprawę w sadzie a auto na parkingu policyjnym 6 miesiąc ...

paweldzwo
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 320
Rejestracja: 20 kwie 2015, 23:20
Lokalizacja: Działdowo

Post autor: paweldzwo » 10 cze 2015, 23:02

Dziwna sprawa, to teraz na dobrą sprawę strach kupować używane części z niepewnego źródła czyli allegro itp. , a to pojechał do ASO na zdjęcie blokady?

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 11 cze 2015, 01:04

paweldzwo pisze:Dziwna sprawa, to teraz na dobrą sprawę strach kupować używane części z niepewnego źródła czyli allegro itp. ...
Sprostuję tylko.... nie teraz ale już od dawna tak jest (pisaliśmy już o tym kilkukrotnie), że sterowniki z ochroną komponentów w trakcie zdejmowania tejże ochrony w ASO są równocześnie sprawdzane pod kątem legalności pochodzenia.

Jeżeli w trakcie zdejmowania owej ochrony okaże się, że sterownik pochodzi z auta które zostało skradzione to siłą rzeczy sterownik też jest kradziony a osoba która go nabyła staje się podejrzaną o paserstwo ;)
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

shaqal
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 594
Rejestracja: 13 kwie 2012, 14:55
Lokalizacja: Grudziądz / Gdańsk

Post autor: shaqal » 11 cze 2015, 22:02

Obecnie ściągnięcie CP poza aso jest nawet tańsze niz w samym aso, więc nie warto ryzykować, gdy część jest niepewna.

dawid_oskar
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 105
Rejestracja: 22 cze 2014, 08:28
Lokalizacja: Poznań

Post autor: dawid_oskar » 05 lip 2015, 08:38

A co dodatkowo można zyskać po tych aktualizacjach ??? Czym ten soft będzie się różnił od standardu ????

Proszę niech ktoś się rozpisze ... Bo samo aktualizowanie ,żeby mieć ...bez celu... <bezradny>

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D3 (2002 - 2009)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl