![]() |
![]() |
[D3 ALL ] Awaria elektryki, wskaźników, unieruchomienie au
Sterownik akumulatora wymieniony - auto nie działa.
Wymontowałem stary sterownik i otworzyłem go - czuć charakterystyczny zapach spalonej czy przegrzanej elektroniki, więc już pewny, że to on zamontowałem inny, ale nie pomogło..
Po włączeniu zapłonu włącza się tylko klimatronik na kilka sekund i gaśnie - nagrałem filmik.
Radio działa i podświetlenie wnętrza - nic poza tym nie działa. Zamontowałem stary sterownik, ale jest dokładnie to samo. Nie włącza się już nic tak jak kilka dni temu czasami udało się za którymś razem uruchomić auto.
Aha - znalazłem spalony bezpiecznik nad akumulatorem - 15A
Zaznaczyłem strzałką miejsce gdzie był uszkodzony
![Obrazek]()
Po jego wymianie nic się zmieniło - nadal ciemno na zegarach.
Z tej wnęki akumulatora czuć spaloną elektroniką, ale to wydaje mi się, że właśnie z tego uszodzonego sterownika akumulatora - coś tam jeszcze mogło się spalić?
Może trzeba zakodować nowy modłuł? Lub może jak stał kilka dni bez zasilania coś się rozkodowało?
Gdybym był w Warszawie skorzystałbym z oferty FOSSa, ale uziemiło mnie w Kielcach.
Jest masa błędów - zgrałem wszystkie w plik - do pobrania tutaj
LINK
Wymontowałem stary sterownik i otworzyłem go - czuć charakterystyczny zapach spalonej czy przegrzanej elektroniki, więc już pewny, że to on zamontowałem inny, ale nie pomogło..
Po włączeniu zapłonu włącza się tylko klimatronik na kilka sekund i gaśnie - nagrałem filmik.
Radio działa i podświetlenie wnętrza - nic poza tym nie działa. Zamontowałem stary sterownik, ale jest dokładnie to samo. Nie włącza się już nic tak jak kilka dni temu czasami udało się za którymś razem uruchomić auto.
Aha - znalazłem spalony bezpiecznik nad akumulatorem - 15A
Zaznaczyłem strzałką miejsce gdzie był uszkodzony
Po jego wymianie nic się zmieniło - nadal ciemno na zegarach.
Z tej wnęki akumulatora czuć spaloną elektroniką, ale to wydaje mi się, że właśnie z tego uszodzonego sterownika akumulatora - coś tam jeszcze mogło się spalić?
Może trzeba zakodować nowy modłuł? Lub może jak stał kilka dni bez zasilania coś się rozkodowało?
Gdybym był w Warszawie skorzystałbym z oferty FOSSa, ale uziemiło mnie w Kielcach.
Jest masa błędów - zgrałem wszystkie w plik - do pobrania tutaj
LINK
Ostatnio zmieniony 19 sty 2016, 17:05 przez Glac, łącznie zmieniany 3 razy.
Nie ma nic o konkretnej usterce... Wszystko krąży w koło braku komunikacji i CP... zaraz sprawdzę konkretnie jak to jest połączone bo to może być jakiś sterownik jeden...
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
drago_o, dzięki - jeżeli coś znajdziesz to pisz.
Dodam, że ten przepalony bezpiecznik wraz z pozostałymi sprawdzałem zaraz po pojawieniu się pierwszych objawów kilka dni temu i był dobry.
Więc pewnie spalił się w sobotę jak poczułem zapach spalonej elektroniki i wtedy też nastała całkowita ciemność na zegarach.
VanDyke, Bezpieczniki nad akumulatorem i w boczku przy kierownicy sprawdzone - czy gdzieś są jeszcze które neleży sprawdzić?
Dodam, że ten przepalony bezpiecznik wraz z pozostałymi sprawdzałem zaraz po pojawieniu się pierwszych objawów kilka dni temu i był dobry.
Więc pewnie spalił się w sobotę jak poczułem zapach spalonej elektroniki i wtedy też nastała całkowita ciemność na zegarach.
VanDyke, Bezpieczniki nad akumulatorem i w boczku przy kierownicy sprawdzone - czy gdzieś są jeszcze które neleży sprawdzić?
Bezpieczników jest sporo. Jak wedziesz na mojego chomika w podpisie pod postami to w dziale literatura na przed ostatniej stronie będzie pełna ich rozpiska.
Bagażnik po obu stronach, w desce rozdzielczej po obu stronach, część niestety pod tapicerka i trzeba troszkę odkręcić... na pewno coś w komorze silnika tez się znajdzie.
Bagażnik po obu stronach, w desce rozdzielczej po obu stronach, część niestety pod tapicerka i trzeba troszkę odkręcić... na pewno coś w komorze silnika tez się znajdzie.
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
- dracus6662
- Super Klubowicz
- Posty: 2203
- Rejestracja: 28 cze 2014, 19:31
- Lokalizacja: VENLO/WROCŁAW
nie chce ciebie załamywać ale .... mi to moduł komfprtu wskazuje... mało tego spalenizna moze oznaczac że gdzies kable usmazone w wiazce wiem ze to nie pocieszajace ale wystarczy tylko jeden tak jak u mnie było:
kabel od modułu sprezarki czy klimatyzacji juz nie wiem dokladnie musiałbym spojrzec na fakture kabelki sie zwierały w izolacji i choinka na zegarach klopoz z abs sai gps czujnik skretu przeplywomierz abs choinka
szukaj mozolnie aby to cos prostego tylko
kabel od modułu sprezarki czy klimatyzacji juz nie wiem dokladnie musiałbym spojrzec na fakture kabelki sie zwierały w izolacji i choinka na zegarach klopoz z abs sai gps czujnik skretu przeplywomierz abs choinka
szukaj mozolnie aby to cos prostego tylko
Tiptronik wymiana oleju Audi 
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z ... htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL]

[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z ... htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL]

dracus6662, faktycznie jak się teraz dobrałem i wymontowałem wszystko z prawego boku (bo tam śmierdzi najbardziej spelenizną) to prócz modułu akumulatora wyjałem jeszcze moduł komfortu - jednak po jego otworzeniu nie czuć spalonej elektroniki (jak było w przypadku modułu aku).
Czy uszkodzony moduł komfortu mógłby powodować brak zapłonu i ciemność na wskaźnikach jaka jest teraz?
Jutro jeszcze przejrzę wszystkie bezpieczniki.
Czy uszkodzony moduł komfortu mógłby powodować brak zapłonu i ciemność na wskaźnikach jaka jest teraz?
Jutro jeszcze przejrzę wszystkie bezpieczniki.
- dracus6662
- Super Klubowicz
- Posty: 2203
- Rejestracja: 28 cze 2014, 19:31
- Lokalizacja: VENLO/WROCŁAW
z tego co pamietam to masz głowny bezpiecznik pod ecu ale bardzo mocny chyba 40 moze on sie spalił?
pod kiera jest kilka przekazników i bezpiecznikow wiem ze jak wyciaglem takie metalowe to auto nie chcialo zagadac byla choinka i nie odpalał ale to bylo tak ze wszystko co mogło sie zapaliło a na fisie duze czerwone kolo z wykrzyknikiem tak bylo jak wywaliłem jeden bezpiecznik tski metalowy
ktos na forum mial taka zagwozdke cos mu sie w instalce zjaralo ale juz nie pamietam tematu niestety
szczerze bardzo wspolczuje bo to wielki klopot bezpieczniki masz jeszcze chyba w nogach po stronie pasazera w słupku ale od czego to ci nie powiem a sprawdzales bezpieczniki w boczku kolo modułu i z drugiej strony w boczku
pod kiera jest kilka przekazników i bezpiecznikow wiem ze jak wyciaglem takie metalowe to auto nie chcialo zagadac byla choinka i nie odpalał ale to bylo tak ze wszystko co mogło sie zapaliło a na fisie duze czerwone kolo z wykrzyknikiem tak bylo jak wywaliłem jeden bezpiecznik tski metalowy
ktos na forum mial taka zagwozdke cos mu sie w instalce zjaralo ale juz nie pamietam tematu niestety
szczerze bardzo wspolczuje bo to wielki klopot bezpieczniki masz jeszcze chyba w nogach po stronie pasazera w słupku ale od czego to ci nie powiem a sprawdzales bezpieczniki w boczku kolo modułu i z drugiej strony w boczku
Tiptronik wymiana oleju Audi 
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z ... htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL]

[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z ... htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL]

W słupku pasażera nie ma bezpieczników chyba(u mnie nie było na 100%). Rozbierając osłonę pod kierownicą nie odłączaj wszystkiego jak leci tylko zostaw na kablach bo tam możesz mieć tez poduszkę 

Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
Ale z CP na zegarach odpaliłbyś auto. Zauważcie, że MMI jest martwe więc któryś ze sterowników podpiętych pod szynę MOST nie działa. Problem wiązki?
Czy po wymianie sterownika, mogłeś się z nim połączyć przez VCDS?
Czy przypadkiem nie trzeba zakodować w nim jeszcze raz aku?
Czy aku po tej przygodzie jest w ogóle dobry?
Czy ekran MMI się w ogóle chowa?
Czy możesz włączyć zapłon z przycisku?
Czy po wymianie sterownika, mogłeś się z nim połączyć przez VCDS?
Czy przypadkiem nie trzeba zakodować w nim jeszcze raz aku?
Czy aku po tej przygodzie jest w ogóle dobry?
Czy ekran MMI się w ogóle chowa?
Czy możesz włączyć zapłon z przycisku?
Ostatnio zmieniony 20 sty 2016, 14:20 przez VanDyke, łącznie zmieniany 2 razy.
MMI działa - tzn działa radio, telefon, mogę wejść w ustawienia auta - zawieszenie, ale tylko podgląd - przypróbie zmiany jest komunikat, że zapłon wyłączony.VanDyke pisze:Ale z CP na zegarach odpaliłbyś auto. Zauważcie, że MMI jest martwe więc któryś ze sterowników podpiętych pod szynę MOST nie działa. Problem wiązki?
NieVanDyke pisze:Czy po wymianie sterownika, mogłeś się z nim połączyć przez VCDS?
Na nowym sterowniku jest brak komunikacji - na starym zakodowałem jeszcze raz aku i wtedy właśnie wszystko padło do końca i zaśmierdziało spaloną elektryką.VanDyke pisze:Czy przypadkiem nie trzeba zakodować w nim jeszcze raz aku?
Akumulatro ma pół roku - na wszelki wypadek łądowałem go całą noc 2 dni temu. Poza tym, żeby być pewnym zamieniłem na inny akumulator.VanDyke pisze:Czy aku po tej przygodzie jest w ogóle dobry?
Nie chowa się - zarówno po wyłączeniu zapłony jak i wymuszeniu chowania z przycisku.VanDyke pisze: Czy ekran MMI się w ogóle chowa?
Czy możesz włączyć zapłon z przycisku?
Mogę włączyć zapłon z przycisku, ale zapala się tylko klimatronic bez zegarów - identycznie jak z kluczyka