Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[inne] hamownia - ile mamy koni mechanicznych  
Autor Wiadomość
Grain 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adam
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 04 Maj 2010
Posty: 241
Skąd: Chojnice
Wysłany: 2013-10-10, 13:52   

FOSS, przy tym ostatnim wykresie jest spora różnica w temp. ciekawe jaki to ma wpływ na prawidłowy pomiar ? :roll:
_________________
Było S8....:(
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2013-10-12, 22:23   

Grain napisał/a:
FOSS, przy tym ostatnim wykresie jest spora różnica w temp. ciekawe jaki to ma wpływ na prawidłowy pomiar ? :roll:

Generalnie każdy z parametrów otoczenia jest bardzo istotny ale nie powinien mieć wpływu na wynik końcowy jeżeli jest dobrze zmierzony i właściwie wstawiony do wzoru przeliczającego moc zmierzoną na moc na silniku...... ale na ile to jest poprawnie zrobione tego nie wie nikt :evil:


Swoją drogą wciąż zastanawia mnie jaki wpływ na pomiary ma rozmiar opon - chyba na wiosnę wybiorę się do Mastersa, zhamuję auto i wypytam o wszystkie sporne kwestie :-x
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
Mucholejkolator 
Moje A8



Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kacper
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 9 razy
Wiek: 39
Dołączył: 27 Cze 2010
Posty: 460
Skąd: Lublin
Wysłany: 2013-10-13, 19:22   

W tą sobotę byłem we Wrocku oglądać klubową S8 2002 manual. Chciałem od razu na miejscu sprawdzić auto na hamowni i dzwoniłem do dwóch chyba najlepszych firm żeby umówić się na pomiar. Po telefonicznym przedstawieniu sprawy w Ecuproject pan Daniel zapytał jakie to auto, mówię S8 z końca produkcji D2. Od razu mi odpowiedział - uuu no to tam jest automat starego typu, chyba że manual? Mówię, że akurat manual. On na to - no to jeszcze pół biedy. I przeszliśmy do innego wątku bo nie wiadomo było czy w ogóle będzie mógł mi pomóc w sobotę, bo normalnie mają nieczynne. Chciałem jeszcze pociągnąć temat hamowania tiptronica ale nie było już jak.
Także jednak wychodzi na to, że jest problem żeby poprawnie wykonać pomiar w naszych autach z TIPem :roll:
Trzeba się z nim skonsultować jeszcze bo wygląda na to, że wie o co chodzi :->
 
 
JIMM
[Usunięty]

Wysłany: 2013-10-14, 12:24   

Mucholejkolator napisał/a:
W tą sobotę byłem we Wrocku oglądać klubową S8 2002 manual

i jak ? zakup doszedł finału?, nowe S8 w Lublinie?
 
 
Mucholejkolator 
Moje A8



Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kacper
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 9 razy
Wiek: 39
Dołączył: 27 Cze 2010
Posty: 460
Skąd: Lublin
Wysłany: 2013-10-24, 21:19   

Finał jest taki, że po przemyśleniach zostaję przy swoim A8 :-D
 
 
artek 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Artur
Jeżdzę: Audi S8
Pomógł: 1 raz
Wiek: 47
Dołączył: 04 Lis 2010
Posty: 99
Skąd: Chełm/lubelskie
Wysłany: 2013-10-26, 21:00   

no to jak nie masz juz żadnych wydatków to pomyśl o rozliczeniu
 
 
Mucholejkolator 
Moje A8



Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kacper
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 9 razy
Wiek: 39
Dołączył: 27 Cze 2010
Posty: 460
Skąd: Lublin
Wysłany: 2013-10-29, 01:08   

artek, czekam cały czas na Twoją wycenę
 
 
arti 
Moje A8


Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Cze 2010
Posty: 84
Skąd: okolice STG
Wysłany: 2013-11-04, 21:14   

Shamowałem dzisiaj moje A8 i taki oto wynik:

http://img707.imageshack.us/img707/3042/21ag.png

Auto sprowadzone z niemiec od pierwszego właściciela , teraz czeka na remont ( wałki i spółka). Nie spodziewałem się takiego wyniku , chociaż z dołu fajnie się zbiera i przy pełnym obciążeniu potrafił lekko zakopcić. Zobaczymy jaki będzie wykres po naprawie , myślę że jeszcze mu dołożymy.
Jeżeli ktoś ma jakiekolwiek pytania czy potrzebę odnośnie hamowni, tuningu ze skrzynią tiptronic i nie tylko ... podaję kontakt : Sławek 602297135 Starogard Gd
 
 
robertas 
Moje A8



Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Robert
Jeżdzę: A8 D2, D3, Allroad, 80
Pomógł: 17 razy
Wiek: 36
Dołączył: 08 Paź 2009
Posty: 1605
Skąd: ślask
Wysłany: 2013-11-04, 22:15   

Dosc tak ;)
_________________
Klimatyzacja problem Audi.
Amortyzatory, sprężyny, drążki, wahacze, łączniki, stabilizatory Audi.
 
 
krzychu22.p1i 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 3149
Skąd: Oderwany od rzeczywistości
Wysłany: 2013-11-04, 22:23   

15KM i 80Nm więcej jak seria. Quattro i automat nie jest łatwym tematem na hamowni.
_________________
 
 
arti 
Moje A8


Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Cze 2010
Posty: 84
Skąd: okolice STG
Wysłany: 2013-11-05, 20:33   

Ciekawi mnie jeszcze skrzynka , czy nie jest wzmocniona. Niemiec autkiem targał kemping i do tego byłem pierwszy który wymienił w niej olej :lol:
 
 
JanekS13 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Janek
Jeżdzę: A8L D2
Pomógł: 2 razy
Wiek: 49
Dołączył: 22 Wrz 2013
Posty: 457
Skąd: Rybnik
Wysłany: 2014-03-16, 23:00   

A mój wypluł tyle

https://www.facebook.com/...&type=1&theater
_________________
Stare ale jare z Audi 80 :)
 
 
Flash 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Łukasz
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 2 razy
Wiek: 40
Dołączył: 15 Maj 2013
Posty: 69
Skąd: Kraków/Stavanger
Wysłany: 2014-03-17, 18:51   

JanekS13 napisał/a:
A mój wypluł tyle
No to zdrowo "pluje" :) Jak będzie chwila czasu to i ze swoim się wybiorę.
 
 
Lukas134 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: 6HP26 GZA
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D3 & Corvette C4
Pomógł: 16 razy
Wiek: 35
Dołączył: 12 Paź 2009
Posty: 1003
Skąd: Łosice
Wysłany: 2014-03-17, 20:19   

JanekS13, bardzo ładny wynik jak na poczciwe S8 przed FL :) zawsze kto mierzył z forum to wychodziło poniżej 300 KM :)
_________________
Najlepsze fora internetowe samochodowe w Polsce:
Auto Audi A6 C6
Silnik BDW 2.4 177 KM. Wyciek płynu chłodniczego.
 
 
Gabriel 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 16 razy
Wiek: 43
Dołączył: 14 Paź 2010
Posty: 565
Skąd: śląskie/Rybnik
Wysłany: 2014-03-17, 20:55   

Ale zawsze mierzyli automat, czy się mylę? A automat w Q i hamownia to różnie bywa <niewiem>
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - mangi

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.