Autor |
Wiadomość |
Grain
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adam
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 3 razy Dołączył: 04 Maj 2010 Posty: 241 Skąd: Chojnice
|
Wysłany: 2013-10-10, 13:52
|
|
|
FOSS, przy tym ostatnim wykresie jest spora różnica w temp. ciekawe jaki to ma wpływ na prawidłowy pomiar ? :roll: |
_________________ Było S8....:(
|
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2013-10-12, 22:23
|
|
|
Grain napisał/a: | FOSS, przy tym ostatnim wykresie jest spora różnica w temp. ciekawe jaki to ma wpływ na prawidłowy pomiar ? :roll: |
Generalnie każdy z parametrów otoczenia jest bardzo istotny ale nie powinien mieć wpływu na wynik końcowy jeżeli jest dobrze zmierzony i właściwie wstawiony do wzoru przeliczającego moc zmierzoną na moc na silniku...... ale na ile to jest poprawnie zrobione tego nie wie nikt :evil:
Swoją drogą wciąż zastanawia mnie jaki wpływ na pomiary ma rozmiar opon - chyba na wiosnę wybiorę się do Mastersa, zhamuję auto i wypytam o wszystkie sporne kwestie :-x |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
Mucholejkolator
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kacper
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 9 razy Wiek: 39 Dołączył: 27 Cze 2010 Posty: 460 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2013-10-13, 19:22
|
|
|
W tą sobotę byłem we Wrocku oglądać klubową S8 2002 manual. Chciałem od razu na miejscu sprawdzić auto na hamowni i dzwoniłem do dwóch chyba najlepszych firm żeby umówić się na pomiar. Po telefonicznym przedstawieniu sprawy w Ecuproject pan Daniel zapytał jakie to auto, mówię S8 z końca produkcji D2. Od razu mi odpowiedział - uuu no to tam jest automat starego typu, chyba że manual? Mówię, że akurat manual. On na to - no to jeszcze pół biedy. I przeszliśmy do innego wątku bo nie wiadomo było czy w ogóle będzie mógł mi pomóc w sobotę, bo normalnie mają nieczynne. Chciałem jeszcze pociągnąć temat hamowania tiptronica ale nie było już jak.
Także jednak wychodzi na to, że jest problem żeby poprawnie wykonać pomiar w naszych autach z TIPem :roll:
Trzeba się z nim skonsultować jeszcze bo wygląda na to, że wie o co chodzi :-> |
|
|
|
|
JIMM [Usunięty]
|
Wysłany: 2013-10-14, 12:24
|
|
|
Mucholejkolator napisał/a: | W tą sobotę byłem we Wrocku oglądać klubową S8 2002 manual |
i jak ? zakup doszedł finału?, nowe S8 w Lublinie? |
|
|
|
|
|
|
|
Mucholejkolator
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kacper
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 9 razy Wiek: 39 Dołączył: 27 Cze 2010 Posty: 460 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2013-10-24, 21:19
|
|
|
Finał jest taki, że po przemyśleniach zostaję przy swoim A8 :-D |
|
|
|
|
artek
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Artur
Jeżdzę: Audi S8
Pomógł: 1 raz Wiek: 47 Dołączył: 04 Lis 2010 Posty: 99 Skąd: Chełm/lubelskie
|
Wysłany: 2013-10-26, 21:00
|
|
|
no to jak nie masz juz żadnych wydatków to pomyśl o rozliczeniu |
|
|
|
|
|
|
|
Mucholejkolator
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kacper
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 9 razy Wiek: 39 Dołączył: 27 Cze 2010 Posty: 460 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2013-10-29, 01:08
|
|
|
artek, czekam cały czas na Twoją wycenę |
|
|
|
|
arti
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz Dołączył: 24 Cze 2010 Posty: 84 Skąd: okolice STG
|
Wysłany: 2013-11-04, 21:14
|
|
|
Shamowałem dzisiaj moje A8 i taki oto wynik:
http://img707.imageshack.us/img707/3042/21ag.png
Auto sprowadzone z niemiec od pierwszego właściciela , teraz czeka na remont ( wałki i spółka). Nie spodziewałem się takiego wyniku , chociaż z dołu fajnie się zbiera i przy pełnym obciążeniu potrafił lekko zakopcić. Zobaczymy jaki będzie wykres po naprawie , myślę że jeszcze mu dołożymy.
Jeżeli ktoś ma jakiekolwiek pytania czy potrzebę odnośnie hamowni, tuningu ze skrzynią tiptronic i nie tylko ... podaję kontakt : Sławek 602297135 Starogard Gd |
|
|
|
|
|
|
|
robertas
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Robert
Jeżdzę: A8 D2, D3, Allroad, 80
Pomógł: 17 razy Wiek: 36 Dołączył: 08 Paź 2009 Posty: 1605 Skąd: ślask
|
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2013-11-04, 22:23
|
|
|
15KM i 80Nm więcej jak seria. Quattro i automat nie jest łatwym tematem na hamowni. |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
arti
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz Dołączył: 24 Cze 2010 Posty: 84 Skąd: okolice STG
|
Wysłany: 2013-11-05, 20:33
|
|
|
Ciekawi mnie jeszcze skrzynka , czy nie jest wzmocniona. Niemiec autkiem targał kemping i do tego byłem pierwszy który wymienił w niej olej :lol: |
|
|
|
|
JanekS13
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Janek
Jeżdzę: A8L D2
Pomógł: 2 razy Wiek: 49 Dołączył: 22 Wrz 2013 Posty: 457 Skąd: Rybnik
|
|
|
|
|
|
|
|
Flash
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Łukasz
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 2 razy Wiek: 40 Dołączył: 15 Maj 2013 Posty: 69 Skąd: Kraków/Stavanger
|
Wysłany: 2014-03-17, 18:51
|
|
|
JanekS13 napisał/a: | A mój wypluł tyle | No to zdrowo "pluje" Jak będzie chwila czasu to i ze swoim się wybiorę. |
|
|
|
|
Lukas134
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: 6HP26 GZA
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D3 & Corvette C4
Pomógł: 16 razy Wiek: 35 Dołączył: 12 Paź 2009 Posty: 1003 Skąd: Łosice
|
|
|
|
|
|
|
|
Gabriel
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 16 razy Wiek: 43 Dołączył: 14 Paź 2010 Posty: 565 Skąd: śląskie/Rybnik
|
Wysłany: 2014-03-17, 20:55
|
|
|
Ale zawsze mierzyli automat, czy się mylę? A automat w Q i hamownia to różnie bywa <niewiem> |
|
|
|
|
|