Autor |
Wiadomość |
Lukas134
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: 6HP26 GZA
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D3 & Corvette C4
Pomógł: 16 razy Wiek: 35 Dołączył: 12 Paź 2009 Posty: 1003 Skąd: Łosice
|
Wysłany: 2014-03-17, 21:04
|
|
|
Gabriel, dokładnie masz rację, przepraszam mój błąd ale powiedz mi czemu wyniki takie wychodzą w D2 D3 4,2 bezn zaniżone mocno w automacie, a jak widziałem 4.0 TDI 4,2 TDI wykresy także automat i w większości wychodzi praktycznie seria ?? ) |
_________________ Najlepsze fora internetowe samochodowe w Polsce:
Auto Audi A6 C6
Silnik BDW 2.4 177 KM. Wyciek płynu chłodniczego.
|
|
|
|
|
|
|
|
shaqal
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: TIP
Zasilanie: ON
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 24 razy Dołączył: 13 Kwi 2012 Posty: 567 Skąd: Grudziądz / Gdańsk
|
Wysłany: 2014-03-17, 23:13
|
|
|
Lukas134 napisał/a: | Gabriel, dokładnie masz rację, przepraszam mój błąd ale powiedz mi czemu wyniki takie wychodzą w D2 D3 4,2 bezn zaniżone mocno w automacie, a jak widziałem 4.0 TDI 4,2 TDI wykresy także automat i w większości wychodzi praktycznie seria ?? ) |
Trzeba jakos wytłumaczyc braki mocy <jem> |
|
|
|
|
|
|
|
Lukas134
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: 6HP26 GZA
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D3 & Corvette C4
Pomógł: 16 razy Wiek: 35 Dołączył: 12 Paź 2009 Posty: 1003 Skąd: Łosice
|
Wysłany: 2014-03-17, 23:18
|
|
|
shaqal, nie no bo każdy pisze, że nie da się dobrze zmierzyć D2 czy D3 4.2 V8 bezn w automacie bo duże straty na przeniesieniu złe dociążenia itd. I wychodzą wyniki po 50koni mniej albo i więcej i każdy mówi, że dlatego, że nie umieją dobrze shamować auta.
Ale widziałem już kilka wykresów 4.0 TDI i 4,2 TDI które miały albo serie albo tam +/-5 koni mniej niż seria i jest ta sama waga auta ta sama skrzynia itd i nie ma tych strat??
Dlatego tak dumam o co chodzi |
_________________ Najlepsze fora internetowe samochodowe w Polsce:
Auto Audi A6 C6
Silnik BDW 2.4 177 KM. Wyciek płynu chłodniczego.
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2014-03-18, 07:27
|
|
|
Moze inna charakterystyka pracy diesla ma jakis wplyw na te pomiary? Jesli manual trzyma moc to automat tym bardziej. Poza tym nasze poczciwe valki to nie fsi zeby sie odchudzaly samoistnie. |
|
|
|
|
|
|
|
Gabriel
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 16 razy Wiek: 43 Dołączył: 14 Paź 2010 Posty: 565 Skąd: śląskie/Rybnik
|
Wysłany: 2014-03-18, 08:43
|
|
|
Hmm pewnie rozwiązaniem było by shamowanie takiej hybrydy jak moja, przed zmianą na manual i po. Rozwiało by to wiele wątpliwości, ale dopiero teraz mi to do łepetyny przyszło.
Może ktoś ma w planach przekładkę na manual? To by można było zrobić doświadczenie.
Ale faktycznie, wiele razy słyszałem że A8 na gnojówkę trzymają serię. |
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2014-03-18, 10:08
|
|
|
A może po prostu te diesle które były hamowane trafiały na dobrą hamownię...... bo ktoś je hamował w związku z podnoszeniem mocy a nie tylko tak z przypadku jak była okazja.
Byłem osobiście przy chipowaniu jednej 4.2TDI i jej hamowaniu ale wszystko odbywało się u Mastersa a oni mają w miarę porządną hamownię.
Swoją S8 D2 hamowałem u Kreatora Mocy - gadałem na ten temat później z kilkoma "mądrymi" od tuningu to wszyscy nt. Kreatora i jego hamowania znacząco uśmiechali się pod nosem..... więc moje wrażenia się potwierdzały.
Swoje D3 hamowałem natomiast przypadkowo na jakimś zlocie w Ułęży na hamowni przywiezionej na przyczepie - Masters uśmiał się po pachy.
Ale jak widać w manualu te same 4.2V8 już zresztą leciwe w manualu potrafi trzymać serię więc chyba jednak coś jest na rzeczy - tym bardziej, że silnik łatwiej zajeździć właśnie w manualu a nie w automacie.
A może te przerabiane często wydechy w silnikach benzynowych dają taki spadek mocy?...... tylko nie wiem czy kolega w tym manualu też nie ma coś podłubanego
Jak doprowadzę do ładu swoje D3 to pojadę z ciekawości do Mastersa - ciekawe co to wypluje <tjaa> |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
Lukas134
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: 6HP26 GZA
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D3 & Corvette C4
Pomógł: 16 razy Wiek: 35 Dołączył: 12 Paź 2009 Posty: 1003 Skąd: Łosice
|
Wysłany: 2014-03-18, 10:23
|
|
|
FOSS, ja jak bede robil swoje A8 u Mastersa na pare źrebiąt wiecej to powinni porzadnie zrobic pomiar :-) szkoda ze swojej D2 4,2 nie zmierzylem mocy bo jezeli 4,2 V8 Audi ma spadki mocy to 4,4 z BMW tez bo kilka razy ganialem sie z taka 7er i za kazdym razem bmw dostawalo wycisk :-) |
_________________ Najlepsze fora internetowe samochodowe w Polsce:
Auto Audi A6 C6
Silnik BDW 2.4 177 KM. Wyciek płynu chłodniczego.
|
|
|
|
|
greg26
Moje A8
Rocznik: 1993
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Martin
Jeżdzę: VW
Pomógł: 9 razy Wiek: 34 Dołączył: 11 Lut 2010 Posty: 385 Skąd: GA
|
Wysłany: 2014-03-28, 16:21
|
|
|
czekam na komentarze |
|
|
|
|
|
|
|
JanekS13
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Janek
Jeżdzę: A8L D2
Pomógł: 2 razy Wiek: 49 Dołączył: 22 Wrz 2013 Posty: 457 Skąd: Rybnik
|
|
|
|
|
Preston81
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy Wiek: 43 Dołączył: 14 Wrz 2011 Posty: 1805 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2014-03-31, 11:49
|
|
|
no ja mam zamiar zhamowac swoją niebawem, pytanie jak powinien prawodlowo wygladac ten proces czy hamowanie na tipie czy na poszczególnych biegach czy pelen automat??
czemu bede hamowal? bo chce się przkonac czy cos stracilem wzgledem niby owej grupy 93 bodajze w VAGu gdzie mam rozrzad 16,-7 czyli na + o 5 za dużo , wynik nie bedzie miarodajny bo nie znam mocy auta przed zmiana rozrzadu ale z ciekawości podjade i zobacze co i jak tym bardziej ze to nie droga operacja |
_________________ bądź sobą, wariatów też lubią |
|
|
|
|
|
|
|
Preston81
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy Wiek: 43 Dołączył: 14 Wrz 2011 Posty: 1805 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2014-04-07, 17:41
|
|
|
jak mówiłem tak zrobiłem pomiar dynamiczny
ponizej fotki
|
_________________ bądź sobą, wariatów też lubią |
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2014-04-07, 21:05
|
|
|
Maciek dalej jest wigor w starej babce i pomimo upływu lat ciągnie ładnie i starannie w całym zakresie
Ja wczoraj bawiłem się stoperem i i 0-100 trzyma w katalogowym wskazaniu |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
|
|
|
maciu
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy Dołączył: 19 Lip 2009 Posty: 2900 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2014-04-08, 07:20
|
|
|
stoperem to sobie można... |
_________________ Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020 |
|
|
|
|
zaxaz
Użytkownik
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Maciek
Jeżdzę: Audi A8
Dołączył: 16 Wrz 2013 Posty: 16 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2014-04-08, 07:28
|
|
|
ernesto napisał/a: | Maciek dalej jest wigor w starej babce i pomimo upływu lat ciągnie ładnie i starannie w całym zakresie
Ja wczoraj bawiłem się stoperem i i 0-100 trzyma w katalogowym wskazaniu |
Czyli 7.3s? Bo, ja ostatnio swoja mierzylem (filmik telefonem), to mi wyszlo 6.3s, czyli niby 1s lepiej niz nowa w serii . |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2014-04-08, 13:20
|
|
|
Ja swoją tez kiedys mierzyłem z kumplami na rozne metody stoperowe i zawsze 6,5 sek |
|
|
|
|
|