Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[inne] hamownia - ile mamy koni mechanicznych  
Autor Wiadomość
Lukas134 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: 6HP26 GZA
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D3 & Corvette C4
Pomógł: 16 razy
Wiek: 35
Dołączył: 12 Paź 2009
Posty: 1003
Skąd: Łosice
Wysłany: 2014-03-17, 21:04   

Gabriel, dokładnie masz rację, przepraszam mój błąd :/ ale powiedz mi czemu wyniki takie wychodzą w D2 D3 4,2 bezn zaniżone mocno w automacie, a jak widziałem 4.0 TDI 4,2 TDI wykresy także automat i w większości wychodzi praktycznie seria ?? :) )
_________________
Najlepsze fora internetowe samochodowe w Polsce:
Auto Audi A6 C6
Silnik BDW 2.4 177 KM. Wyciek płynu chłodniczego.
 
 
shaqal 
Moje A8


Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: TIP
Zasilanie: ON
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 13 Kwi 2012
Posty: 567
Skąd: Grudziądz / Gdańsk
Wysłany: 2014-03-17, 23:13   

Lukas134 napisał/a:
Gabriel, dokładnie masz rację, przepraszam mój błąd :/ ale powiedz mi czemu wyniki takie wychodzą w D2 D3 4,2 bezn zaniżone mocno w automacie, a jak widziałem 4.0 TDI 4,2 TDI wykresy także automat i w większości wychodzi praktycznie seria ?? :) )


Trzeba jakos wytłumaczyc braki mocy <jem>
 
 
Lukas134 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: 6HP26 GZA
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D3 & Corvette C4
Pomógł: 16 razy
Wiek: 35
Dołączył: 12 Paź 2009
Posty: 1003
Skąd: Łosice
Wysłany: 2014-03-17, 23:18   

shaqal, nie no bo każdy pisze, że nie da się dobrze zmierzyć D2 czy D3 4.2 V8 bezn w automacie bo duże straty na przeniesieniu złe dociążenia itd. I wychodzą wyniki po 50koni mniej albo i więcej i każdy mówi, że dlatego, że nie umieją dobrze shamować auta.
Ale widziałem już kilka wykresów 4.0 TDI i 4,2 TDI które miały albo serie albo tam +/-5 koni mniej niż seria i jest ta sama waga auta ta sama skrzynia itd i nie ma tych strat??
Dlatego tak dumam o co chodzi :D
_________________
Najlepsze fora internetowe samochodowe w Polsce:
Auto Audi A6 C6
Silnik BDW 2.4 177 KM. Wyciek płynu chłodniczego.
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2014-03-18, 07:27   

Moze inna charakterystyka pracy diesla ma jakis wplyw na te pomiary? Jesli manual trzyma moc to automat tym bardziej. Poza tym nasze poczciwe valki to nie fsi zeby sie odchudzaly samoistnie.
 
 
Gabriel 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 16 razy
Wiek: 43
Dołączył: 14 Paź 2010
Posty: 565
Skąd: śląskie/Rybnik
Wysłany: 2014-03-18, 08:43   

Hmm pewnie rozwiązaniem było by shamowanie takiej hybrydy jak moja, przed zmianą na manual i po. Rozwiało by to wiele wątpliwości, ale dopiero teraz mi to do łepetyny przyszło.
Może ktoś ma w planach przekładkę na manual? To by można było zrobić doświadczenie.
Ale faktycznie, wiele razy słyszałem że A8 na gnojówkę trzymają serię.
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2014-03-18, 10:08   

A może po prostu te diesle które były hamowane trafiały na dobrą hamownię...... bo ktoś je hamował w związku z podnoszeniem mocy a nie tylko tak z przypadku jak była okazja.
Byłem osobiście przy chipowaniu jednej 4.2TDI i jej hamowaniu ale wszystko odbywało się u Mastersa a oni mają w miarę porządną hamownię.

Swoją S8 D2 hamowałem u Kreatora Mocy - gadałem na ten temat później z kilkoma "mądrymi" od tuningu to wszyscy nt. Kreatora i jego hamowania znacząco uśmiechali się pod nosem..... więc moje wrażenia się potwierdzały.
Swoje D3 hamowałem natomiast przypadkowo na jakimś zlocie w Ułęży na hamowni przywiezionej na przyczepie - Masters uśmiał się po pachy.

Ale jak widać w manualu te same 4.2V8 już zresztą leciwe w manualu potrafi trzymać serię więc chyba jednak coś jest na rzeczy - tym bardziej, że silnik łatwiej zajeździć właśnie w manualu a nie w automacie.




A może te przerabiane często wydechy w silnikach benzynowych dają taki spadek mocy?...... tylko nie wiem czy kolega w tym manualu też nie ma coś podłubanego <hmm>


Jak doprowadzę do ładu swoje D3 to pojadę z ciekawości do Mastersa - ciekawe co to wypluje <tjaa>
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
Lukas134 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: 6HP26 GZA
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D3 & Corvette C4
Pomógł: 16 razy
Wiek: 35
Dołączył: 12 Paź 2009
Posty: 1003
Skąd: Łosice
Wysłany: 2014-03-18, 10:23   

FOSS, ja jak bede robil swoje A8 u Mastersa na pare źrebiąt wiecej to powinni porzadnie zrobic pomiar :-) szkoda ze swojej D2 4,2 nie zmierzylem mocy bo jezeli 4,2 V8 Audi ma spadki mocy to 4,4 z BMW tez bo kilka razy ganialem sie z taka 7er i za kazdym razem bmw dostawalo wycisk :-)
_________________
Najlepsze fora internetowe samochodowe w Polsce:
Auto Audi A6 C6
Silnik BDW 2.4 177 KM. Wyciek płynu chłodniczego.
 
 
greg26 
Moje A8


Rocznik: 1993
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Martin
Jeżdzę: VW
Pomógł: 9 razy
Wiek: 34
Dołączył: 11 Lut 2010
Posty: 385
Skąd: GA
Wysłany: 2014-03-28, 16:21   



:D


czekam na komentarze
 
 
JanekS13 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Janek
Jeżdzę: A8L D2
Pomógł: 2 razy
Wiek: 49
Dołączył: 22 Wrz 2013
Posty: 457
Skąd: Rybnik
Wysłany: 2014-03-28, 21:35   

ładny wynik
<amasz>
_________________
Stare ale jare z Audi 80 :)
 
 
Preston81 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy
Wiek: 43
Dołączył: 14 Wrz 2011
Posty: 1805
Skąd: Poznań
Wysłany: 2014-03-31, 11:49   

no ja mam zamiar zhamowac swoją niebawem, pytanie jak powinien prawodlowo wygladac ten proces czy hamowanie na tipie czy na poszczególnych biegach czy pelen automat??

czemu bede hamowal? bo chce się przkonac czy cos stracilem wzgledem niby owej grupy 93 bodajze w VAGu gdzie mam rozrzad 16,-7 czyli na + o 5 za dużo , wynik nie bedzie miarodajny bo nie znam mocy auta przed zmiana rozrzadu ale z ciekawości podjade i zobacze co i jak tym bardziej ze to nie droga operacja
_________________
bądź sobą, wariatów też lubią
 
 
Preston81 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy
Wiek: 43
Dołączył: 14 Wrz 2011
Posty: 1805
Skąd: Poznań
Wysłany: 2014-04-07, 17:41   

jak mówiłem tak zrobiłem pomiar dynamiczny
ponizej fotki







_________________
bądź sobą, wariatów też lubią
 
 
ernesto 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy
Wiek: 40
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 3502
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2014-04-07, 21:05   

Maciek dalej jest wigor ;) w starej babce :) i pomimo upływu lat ciągnie ładnie i starannie w całym zakresie ;)
Ja wczoraj bawiłem się stoperem i :P i 0-100 trzyma w katalogowym wskazaniu :D :D
_________________
Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.

Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.

 
 
maciu 
Moje A8


Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy
Dołączył: 19 Lip 2009
Posty: 2900
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-04-08, 07:20   

stoperem to sobie można... :)
_________________
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020
 
 
zaxaz 
Użytkownik


Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Maciek
Jeżdzę: Audi A8
Dołączył: 16 Wrz 2013
Posty: 16
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-04-08, 07:28   

ernesto napisał/a:
Maciek dalej jest wigor ;) w starej babce :) i pomimo upływu lat ciągnie ładnie i starannie w całym zakresie ;)
Ja wczoraj bawiłem się stoperem i :P i 0-100 trzyma w katalogowym wskazaniu :D :D


Czyli 7.3s? Bo, ja ostatnio swoja mierzylem (filmik telefonem), to mi wyszlo 6.3s, czyli niby 1s lepiej niz nowa w serii :) .
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2014-04-08, 13:20   

Ja swoją tez kiedys mierzyłem z kumplami na rozne metody stoperowe i zawsze 6,5 sek :D
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.