Autor |
Wiadomość |
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2018-05-31, 06:32 2,0 tdi touran
|
|
|
Pacjent 2,0 tdi kod silnika AZV 136 km
Była głowica strzelona -normalna sprawa w tym modelu motoru zakupiłem inną sprawną która okazała się też strzelona -przynajmniej kase udało się wyrwać bo by człek był 1,4 tys w plecy .
Druga głowica już ok .
Odpaliłem to chodzi ale kuleje podpinam się wtrysk 2 babol 16686 wypadanie zapłonu .
Posprawdzałem kostki ok wyrwałem wtrysk i dałem do sprawdzenia -stwierdzili że leje i takie tam to niech zrobią 450 pln koszt regeneracji .
Po naprawie tego wtrysku auto jak odpali to w ciągu 10 -20 s tak zadymi że jakby stara lokomotywa pracowała moim zdaniem leje na całego wtrysk bo nawet tylko na plaku odpala .
Logiczne jest to ze to ten naprawiany błędu auto już nie zgłasza .
Ja z tarktorami to mam pod górę prawie zawsze i moze coś spartoliłem przy zakładaniu .
Robiłem to tak odkręcona śruba od regulacji pompki i przy maksymalnym wciśnięciu sruba do oporu i odkręcamy 180 -220 w tym przedziale .
Bo jak znam życie to zaraz będzie pan mechanik zepsuł wtrysk był sprawny .
Z benzynami jest o wiele prościej i wszystko samemu można sprawdzić |
|
|
|
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2018-06-01, 21:29
|
|
|
pepi napisał/a: | Robiłem to tak odkręcona śruba od regulacji pompki i przy maksymalnym wciśnięciu sruba do oporu i odkręcamy 180 -220 w tym przedziale . | To by się zgadzało, z tym że odkręca się 180 stopni, nie mniej i nie więcej.
Wtryski mierzyłeś od lewej krawędzi głowicy? Wymienione uszczelki miedziane?
Ważną sprawą jest też nowa wiązka do wtryskiwaczy ...wymieniona?! |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2018-06-02, 10:46
|
|
|
Nom, teraz dokładnie sprawdziłem w katalogu.
O-ringi wymieniłeś na pewno, przy czym trzeba uważać by podczas montażu się one nie przekręciły
...wtedy zaczyna lać ropą i chmura dymu z tyłu gwarantowana. |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2018-06-03, 19:08
|
|
|
akurat na tym nowym były nowe 40 zł
taki zestaw nie przekręcone
Kupiłem wtrysk używany i zamontowałem go tak jak poprzednio na starych uszczelkach posmarowane tylko olejem i auto pracuje może nie idealnie bo przed naprawą auto przydymiało na zimnym .
W poniedziałek zagłębie temat dokładnie to dam znać .
Ale ręce normalnie opadają wtrysk zregenerowany leje rpopę jak z wiaderka że auto samo nie może odpalić bez wspomagania plakowego / |
|
|
|
|
Arthur
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6-speed manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Artur
Jeżdzę: S8 D2,cq V8,90Q B2,RS4b7,A7
Pomógł: 5 razy Wiek: 43 Dołączył: 03 Lip 2011 Posty: 204 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2018-06-03, 20:59
|
|
|
Kilka razy miałem do czynienia z pseudo regenerowanymi pd i wszystkie działały krotko albo zaraz padały, a korekcje miały wywalone w kosmos . Kończyło się na używkach i był spokój. |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2018-06-04, 13:21
|
|
|
dupa blada
auto szarpie dziwnie pracuje po nagrzaniu
w bliku 13 -mamy
2,0
-2,0
0,2
-07
Grupa 18
0 /0/0/0/ po odpuszczeniu gazu niby ma być 4 a u mnie jest 4 i za chwile 128
w grupie 23
na pierwszym 100 parę reszta w normie
Czyli pierwszy wtrysk coś z nim nie tak domniemam że to pierwszy cylinder
[ Dodano: 2018-06-04, 14:35 ]
auto przy puszczaniu gazu ma problem zaczyna kuleć na wolnych |
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2018-06-04, 21:28
|
|
|
pepi napisał/a: | auto przy puszczaniu gazu ma problem zaczyna kuleć na wolnych | Zapewne zalewa go na maxa. |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2018-06-05, 20:48
|
|
|
zrobiłem
Ale mam dość wynalazków na gnojówkę
Ale co było nie tak to za bardzo nie wiem
wyrwałem wszystkie wtryski wymieniłem uszczelki i śruby i dwa wtryski
które miały dziwne poprawki . |
|
|
|
|
|