Autor |
Wiadomość |
123mielony
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: D3
Pomógł: 47 razy Wiek: 47 Dołączył: 20 Maj 2009 Posty: 1828 Skąd: Biłgoraj
|
Wysłany: 2015-04-15, 07:48 [inne ] Audi S6 przeciąga skrzynia
|
|
|
Panowie znajomek zakupił sobie S6 i skrzynka strasznie mu przeciąga,ślizga się ,postanowił że będzie szukał używki i moje pytanie jest takie.
Audi S6 AQJ EUU EFN czy podejdzie skrzynia od A8 ABZ? |
|
|
|
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2015-04-15, 08:06
|
|
|
Do EFN nie znalazłem nic pasującego w pełni z 8.
A próbował wymienić olej i filtr? |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
123mielony
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: D3
Pomógł: 47 razy Wiek: 47 Dołączył: 20 Maj 2009 Posty: 1828 Skąd: Biłgoraj
|
Wysłany: 2015-04-15, 08:48
|
|
|
krzychu22.p1i napisał/a: | A próbował wymienić olej i filtr? |
Też mu zaproponowałem na początek wymianę oleju ale uparł się na wymianę skrzyni. |
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-04-15, 09:41
|
|
|
To wylej mu kubeł wody na głowkę. |
|
|
|
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2015-04-15, 14:19
|
|
|
To niech wymieni olej i filtr. Wyda 300 a może zaoszczędzić 2tys jak nie lepiej. |
_________________
|
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2015-04-15, 15:46
|
|
|
A czy diagnoza jest w 100% że to wina skrzyni ?
Lewe powietrze też powoduje przeciąganie biegów, zwłaszcza jak ktoś grzebał przy przepustnicy i źle założył jajowatą gumę. |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
|
|
|
123mielony
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: D3
Pomógł: 47 razy Wiek: 47 Dołączył: 20 Maj 2009 Posty: 1828 Skąd: Biłgoraj
|
Wysłany: 2015-04-15, 20:55
|
|
|
Dzisiaj kolega był u jakiegoś znachora i znachor stwierdził że konwerter do wymiany |
|
|
|
|
ralf
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: pawel
Jeżdzę: d3
Wiek: 43 Dołączył: 02 Kwi 2012 Posty: 119 Skąd: wroclaw
|
Wysłany: 2015-04-15, 21:21
|
|
|
No na pewno olej . Wyrzuć 300 zł bo olej uzdrowi wszystko. W serwisie to płaczą z takich rad zresztą nie tylko w serwisie. Lubią takich zaklinaczy. Nawet jak coś się na chwilę poprawi to i tak remont za kilka km. Masakra rady |
|
|
|
|
|
|
|
tomek808
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB
Imię: tomek
Jeżdzę: lexus is300sc ,saab cabrio
Pomógł: 1 raz Wiek: 44 Dołączył: 26 Mar 2013 Posty: 176 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: 2015-04-15, 21:27
|
|
|
od leju się zaczyna a nie od remontu ..ogladałem program jak facet kupił porsche boxter s i działały biegi tylko w tip ,zbił cenę na maxa bo skrzynia 5tyś funt a po powrocie do domu wymienili filtr ,olej i biegi powróciły więc coś w tym jest więc nie krytykuj tych co mądrze mówią . |
|
|
|
|
ralf
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: pawel
Jeżdzę: d3
Wiek: 43 Dołączył: 02 Kwi 2012 Posty: 119 Skąd: wroclaw
|
Wysłany: 2015-04-16, 15:39
|
|
|
tomek808 napisał/a: | od leju się zaczyna a nie od remontu ..ogladałem program jak facet kupił porsche boxter s i działały biegi tylko w tip ,zbił cenę na maxa bo skrzynia 5tyś funt a po powrocie do domu wymienili filtr ,olej i biegi powróciły więc coś w tym jest więc nie krytykuj tych co mądrze mówią . |
Tak a ja oglądałem supermena .,..... dobra nie ma o czym gadać . Taki naród.
Nara |
|
|
|
|
|
|
|
MBiały
Użytkownik
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 2800
Skrzynia: tip-tronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: M
Jeżdzę: a8 d2
Dołączył: 26 Gru 2014 Posty: 17 Skąd: WAWA
|
Wysłany: 2015-04-16, 19:39
|
|
|
moja skrzynia po kupnie auta na 5 biegu i 1,5tys obrotow falowała podczas jazdy przy stalej predkosci, po wymianie oleju juz tego nie ma i wszystko chodzi jak powinno(odpukać) a filtr miałem z 98roku w skrzyni, wiec 240tys zrobila prawdopodobnie bez wymiany a na filtrze byly gluty przypominajace cztery pijawki <lipa> |
|
|
|
|
ralf
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: pawel
Jeżdzę: d3
Wiek: 43 Dołączył: 02 Kwi 2012 Posty: 119 Skąd: wroclaw
|
Wysłany: 2015-04-17, 20:29
|
|
|
MBiały napisał/a: | moja skrzynia po kupnie auta na 5 biegu i 1,5tys obrotow falowała podczas jazdy przy stalej predkosci, po wymianie oleju juz tego nie ma i wszystko chodzi jak powinno(odpukać) a filtr miałem z 98roku w skrzyni, wiec 240tys zrobila prawdopodobnie bez wymiany a na filtrze byly gluty przypominajace cztery pijawki <lipa> |
Z takimi objawami lub brak plynnej zmiany biegów można się zgodzić ale nie jak skrzynia wyje strzela czy przeciąga itp. A tutaj rady wujka zenka z imienin cioci i zaklinanie rzeczywistości.
Pokażcie mi w tym dziale tematy skrzynia ożyła po wymianie oleju.
Takie tematy są tylko jak ktoś zalał zły olej i wrócił do orginału lub falowanie i minimalne szarpanie reszta wywaliła kasę w błoto po super radach fachowców od skrzyń.
Jak już ktoś chce to niech najpierw podjedzie do dobrego mechanika i niech zdjagnozuje czy warto .... |
|
|
|
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2015-04-18, 16:07
|
|
|
ralf napisał/a: | Pokażcie mi w tym dziale tematy skrzynia ożyła po wymianie oleju.
|
http://www.a8team.pl/serw...nej-vt15444.htm
Jest jeszcze jeden w, którym objawy były podobne do moich http://www.a8team.pl/d2-0...jet-vt8563.htm. Tak z grubsza to miałem:
- szarpanie na niskich obrotach i wysokim biegu
- falowanie obrotów przy delikatnym przyśpieszaniu na 5 biegu nawet o 600 obrotów
- o dodawaniu po 2km na tempomacie można było zapomnieć bo uderzenie mało nie wyrywało skrzyni z budy
- buczenie, buczenie i jeszcze raz buczenie na 4 i 5 biegu
- przed samą wymianą coraz częstsza tarka występująca na biegu 3
- szarpnięcie, stuknięcie, podciągnięcie auta przy przełączaniu P-R-N-D
Po wymianie powyższe ustało, jest coraz lepiej. Za nie całe 400km robię kolejną wymianą a potem za 55tys
Jeden z nielicznych przypadków, wydane 300zł <hura> a nie 4-6tys NETTO! <lipa> |
_________________
|
Ostatnio zmieniony przez krzychu22.p1i 2015-04-18, 18:08, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
emdzej
Moje A8
Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Max
Jeżdzę: A8 D4
Pomógł: 16 razy Dołączył: 03 Kwi 2012 Posty: 373 Skąd: Trójmiasto
|
Wysłany: 2015-04-18, 17:59
|
|
|
Krzychu a jaki olej lałeś, Mobila? |
|
|
|
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2015-04-18, 18:06
|
|
|
Tak mobila, na necie revanol miał parę złych opini nie wiadomo czemu więc wlałem to co mocno sprawdzone. |
_________________
|
|
|
|
|
|