Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[inne] A6 C6 siedzi tył  
Autor Wiadomość
maciek.bielsko 
Użytkownik


Rocznik: 2006
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Maciek
Jeżdzę: A6 C6
Dołączył: 15 Sty 2016
Posty: 22
Skąd: Bielsko
Wysłany: 2016-07-14, 19:19   [inne] A6 C6 siedzi tył

Witam

Panowie otóż pojawił mi się niezwykle dziwny problem, mianowicie. Wyjąłem sprężarkę ze swojej A6 przyokazji wymieniłem filterek powietrza i nastąpił problem.

Sprężarkę rozebrałem tylko z grubsza, aby ocenić jej stan fizyczny (żadnej głębszej ingerencji nie było) Poskładałem wszystko pięknie na swoje miejsce i o dziwo kompresor nie pracuje tak jak powinien. Załącza się pracuje dość długo przód podnosi na maksa a tył siedzi całkowicie na glebie, nie idzie nawet ruszyć samochodu..

Adaptacji nie chce przejść, załącza się kompresor bije powietrze przód dźwiga i po chwili się wyłącza, a tył siedzi.. Czyżby padł rozdzielacz pneumatyki? Nie był w ogóle ruszany i wcześniej wszystko pięknie działało.


Takie błędy wywaliło:

01437 - Control Position not Learned
005 - No or Incorrect Basic Setting / Adaptation - MIL ON
Freeze Frame:
Fault Status: 11100101
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 1
Reset counter: 130
Mileage: 226049 km
Time Indication: 0
Date: 2016.07.14
Time: 19:02:02

02646 - Plausibility of Level Control System
008 - Implausible Signal - MIL ON
Freeze Frame:
Fault Status: 11101000
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 1
Reset counter: 130
Mileage: 226049 km
Time Indication: 0
Date: 2016.07.14
Time: 19:
 
 
mkbewe 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip EYC GQF
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8D3
Pomógł: 10 razy
Wiek: 38
Dołączył: 13 Mar 2015
Posty: 1063
Skąd: Śląsk
Wysłany: 2016-07-14, 20:17   

gdzieś masz nieszczelność to jest raczej pewne :) czy to rozdzielacz nie wiem, poszukaj jak go sprawdzić i sprawdź.
Tutaj masz podobny temat, też zresztą twój, mogłeś kontynuować
http://www.a8team.pl/inne...646-vt18633.htm
 
 
aro51 
Moje A8


Rocznik: 2012
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: F11
Pomógł: 38 razy
Dołączył: 23 Lis 2010
Posty: 614
Skąd: Mazowieckie
Wysłany: 2016-07-14, 21:45   

Jak pięknie działało to po co kompresor rozbierales ? :P
_________________
Zdjęcia Audi A6 i A7
Zawór recyrkulacji EGR Audi A6 C7 2.0 177 KM.
 
 
maciek.bielsko 
Użytkownik


Rocznik: 2006
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Maciek
Jeżdzę: A6 C6
Dołączył: 15 Sty 2016
Posty: 22
Skąd: Bielsko
Wysłany: 2016-07-14, 23:32   

aro51, celem sprawdzenia stanu fizycznego:)
Teraz żałuję..
Nie wydaje mi się, aby nagle się coś zepsuło np ten rozdzielacz, bo wszystko działało.
 
 
Damiann79 
Użytkownik


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8L D3
Wiek: 45
Dołączył: 08 Paź 2015
Posty: 32
Skąd: Ornontowice
Wysłany: 2016-07-15, 18:26   

Jak kompresor dziala to sie go nie rozbiera bo niby poco,a stan/wydajnosc jego sprawdza sie vcds lub innym urzadzeniem do diagnostyki ktore pokaze ile cisnienia pompuje w zasobnik i jak szybko daje cisnienie w uklad
Rozdzielacz mog pasc z racji chodzby na zbieg okolicznosci
Jesli nie ma nigdzie nie szczelności w ukladzie to zaczolbym od rozdzielacza
Nawet jesli kompresor zle poskladales lub nagle stracil wydajnos to tyl i tak podniesie jak przod podnosi
Rozumiem ze kompresor wyciagales w trybie podnośnika?
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 34
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6725
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2016-07-15, 19:11   

Stawiam na nieszczelności w którymś z tylnych amorow. Rozdzielacze są dość mało awaryjne.
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
Damiann79 
Użytkownik


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8L D3
Wiek: 45
Dołączył: 08 Paź 2015
Posty: 32
Skąd: Ornontowice
Wysłany: 2016-07-15, 19:38   

drago_o napisał/a:
Stawiam na nieszczelności w którymś z tylnych amorow. Rozdzielacze są dość mało awaryjne.

No tak tez moze byc, zalozylem ze uklad jest szczelny,a rozdzielacz u mnie wymienialem bo calą prawą strone mialem nizej o 2cm,po wymianie rozdzielacza stoi równo,zawory w rozdzielaczu byly ok,elektronika byla walnieta zle czytal cisnienia do poszczegolnych wysykosci auta
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 34
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6725
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2016-07-15, 20:51   

Wysokość nie jest czasem mierzona czujnikami przy wahaczach? W rozdzielaczu powinien być tylko jeden czujnik ciśnienia w układzie. Ale nie będę się upierał.
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
Damiann79 
Użytkownik


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8L D3
Wiek: 45
Dołączył: 08 Paź 2015
Posty: 32
Skąd: Ornontowice
Wysłany: 2016-07-15, 22:09   

drago_o napisał/a:
Wysokość nie jest czasem mierzona czujnikami przy wahaczach? W rozdzielaczu powinien być tylko jeden czujnik ciśnienia w układzie. Ale nie będę się upierał.

Tak masz racje z czujnikami poziomu na wahaczach od tego zaczolem szukac,ale okazalo sie ze rozdzielacz podawal na prawa strone mniejsze cisnienie,ogolnie dlugo sie z tym problem bawilem,temat rozdzielacza rozwinął sie gdy kumpel przyjechał vw touareg i mi mowi ze mial identycznie jak ja mam z prawa strona,wiec nie zastanawiając sie wymienilem rozdzielacz no i auto wrocilo do poziomu,starego rozebralem a ze troche bawie sie w elektronice pomiezylem bramy na tym scalaku który tam siedzi i napiecia byly duzo zachwiane od normy,elektrozawory zamykal na prawa strone wczesniej i to powodowalo zly poziom,tak przynajmniej to rozumiem ze moglo tak byc,ale zgadzam sie z toba ze czujniki na wahaczach powinny wypoziomowac mimo wszystko,ale tak sie nie stalo dopiero po wymianie rozdzielacza
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 34
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6725
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2016-07-15, 22:24   

Otwieranie zaworów jest sterowane masa ze sterownika. Może słaba masa byla i szwankowało? Tam nie ma za dużo elektroniki w tej wyspie. Tzn nie wiem jak ona dokładnie w a6 wygląda ale w A8 to głównie same zawory i czujnik.
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
Damiann79 
Użytkownik


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8L D3
Wiek: 45
Dołączył: 08 Paź 2015
Posty: 32
Skąd: Ornontowice
Wysłany: 2016-07-15, 22:36   

drago_o napisał/a:
Otwieranie zaworów jest sterowane masa ze sterownika. Może słaba masa byla i szwankowało? Tam nie ma za dużo elektroniki w tej wyspie. Tzn nie wiem jak ona dokładnie w a6 wygląda ale w A8 to głównie same zawory i czujnik.

W A6 tez nie wiem jak to wyglada,i masz racje elektronia tam jest banalna,ale uklad scalony tam jest,masy byly i sa ok,a jesli byly by winne masy to na nowym rozdzielaczu byl by ten sam problem,ciezko gdybac ja sie ciesze ze udalo mi sie ten problem rozwiązać,to auto czasem przeczy samo sobie :)
 
 
maciek.bielsko 
Użytkownik


Rocznik: 2006
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Maciek
Jeżdzę: A6 C6
Dołączył: 15 Sty 2016
Posty: 22
Skąd: Bielsko
Wysłany: 2016-07-17, 09:19   

Panowie problem opanowany! :)

problem tkwił w niepoprawnym poskładaniu kompresora, a dokładnie na zaworku zwrotnym dałem sprężynkę na odwrót :p przy okazji wymieniłem rozdzielacz pneumatyki, bo postawiłem, że on uległ uszkodzeniu (mój był sprawny, także nowy oddałem)

Reasumując oprócz nerwów i stresu, że będzie trzeba wybecalować $$ na nowy kompresor obeszło się ino strachem, bo wszystko działa dobrze.

Są też plusy całej tej ingerencji w kompresor, ponieważ wyczyściłem go na igłę w środku (było sporo brudu z ogólnej pracy) + wymiana filtra przelotowego i kompresor działa ciszej i zdecydowanie łagodniej.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.