Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[inne] Uturbienie 4,2 V8 z gwarancja - badanie rynku  
Autor Wiadomość
Gabriel 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 16 razy
Wiek: 43
Dołączył: 14 Paź 2010
Posty: 565
Skąd: śląskie/Rybnik
Wysłany: 2014-01-10, 17:35   

Przemek21 napisał/a:
Ma ktoś prywatny numer do guzior bo nie mogę się z nim skontaktować piszę na pw. i nic
<hmm>

Na necie go znajdziesz jak pogooglujesz
 
 
sebos17 
Moje A8



Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.8
Skrzynia: 6HP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sebastian
Jeżdzę: X5 E53 4.8is
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 09 Sty 2010
Posty: 623
Skąd: Bielsk Podlaski
Wysłany: 2014-01-18, 10:02   

daro72 napisał/a:
Na razie czekamy na odpowiedź. Na tą chwilę nie mam na razie zdjęć. Gostek który to zamawia wszystko opisywał o co chodzi. Jeśli by to tak wyglądało to by było ciekawie. Tylko ta cena <niewiem> Z całym zestrojeniem wychodzą już spore pieniądze.


Jak sprawy się mają? Udało się coś więcej ustalić?

Cały czas nie wiem, czy dłubać przy S8 czy kupić D3 i tam poczynić mocniejsze modyfikacje silnika... <hmm>
_________________

 
 
daro72 
Moje A8



Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik CML
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Darek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 954
Skąd: mazowieckie
Wysłany: 2014-01-18, 10:32   

Niestety nic w tym temacie nie ruszyło. Przyszły wszystkie wyceny oprócz mojej. Z tego co przysłali gościowi to jest to zamówienie indywidualne i musieli by to jakoś tam kompletować ponieważ nie jest to podobno towar który schodzi na pniu. Ponoć największym problemem jest skompletowanie kolektora ssącego zespolonego od razu z kompresorem. Do aut nowszych i bardziej chodliwych w USA jest łatwiej i prawie od ręki.
Ja chyba odpuszczę bo z tego co gostek mówił to kwota może nawet wynieść koło 10 koła.
Najgorsze w tym jest to, że kompresor który sobie upatrzyłem już poszedł i muszę polować na następny. A muszę przyznać że nie jest to towar który często pojawia się na aukcjach. Mniejsze częściej się pojawiają, a te są trochę deficytowe. ;(
_________________
Dążenie do doskonałości.
 
 
sebos17 
Moje A8



Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.8
Skrzynia: 6HP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sebastian
Jeżdzę: X5 E53 4.8is
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 09 Sty 2010
Posty: 623
Skąd: Bielsk Podlaski
Wysłany: 2014-01-18, 13:46   

daro72, Uważam, że jak byś nie liczył 10 tys zł i tak pęknie czy to kompresor czy inne dłubanie.
A znając życie, chcąc mieć wszystko zrobione tip top łącznie z LPG i skrzynią biegów trzeba szykować tak bezpiecznie 20 tys zł. A to już podwojenie wartości auta, które i tak nie będzie tak dynamiczne na trasie jak mniejsze coraz mocniejsze turbognojaki.

Swoją drogą, ciekawe czy dało by się dopasować jakiś kompresor od silnika mercedesa AMG V8 :) Może i głupi pomysł, ale jest tego trochę na allegro.
_________________

 
 
daro72 
Moje A8



Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik CML
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Darek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 954
Skąd: mazowieckie
Wysłany: 2014-01-18, 14:46   

Kiedyś był na alegroszu taki M90. Bodaj za 3 koła. Wisiał jakiś czas ale poszedł. Są jeszcze takie M112. Pakują je nawet do 5/5,5 litrowych motorów. Mustangi i inne. Ten by jeszcze lepiej dopompował motorownię. Ale nie widziałem go jeszcze na alegroszu. Do silnika 4,2 jaki jest w naszym autu to ponoć minimum M90. M60 ponoć tylko daje radę do 3,0, a najlepiej spisuje się w 2/2,5 litrowych silnikach. Do całych tych kosztów trzeba doliczyć jeszcze dobrego tunera ktury zmieni program w kompie. Tego jeszcze się nie dowiadywałem.
_________________
Dążenie do doskonałości.
 
 
sebos17 
Moje A8



Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.8
Skrzynia: 6HP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sebastian
Jeżdzę: X5 E53 4.8is
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 09 Sty 2010
Posty: 623
Skąd: Bielsk Podlaski
Wysłany: 2014-01-19, 13:02   

daro72, widzę że trochę już wiesz na ten temat. Moja wiedza ogranicza się do ogólnej zasady działania kompresora i w zasadzie to tyle.

Szperałem w necie i natrafiłem na coś takiego
http://audi-b2.pl/forum/viewtopic.php?t=1800

Możliwe że znasz ten temat jeżeli już wcześniej zbierałeś informacje. Potwierdza się fakt, że w PL tuning mechaniczny nie jest tani i mało jest projektów skończonych poprawnie.

Zakładając, że ktoś przetrze szlak i podniesie moc co najmniej o 100 KM i przy tym wyrobi się w budżecie do 10 tys zł to sam się skuszę. W innym przypadku lepiej kupić gotowe bezpieczne rozwiązanie w postaci innego mocniejszego auta ( S klasa AMG kompresor, Porsche Cayenne Turbo, RS6 C5 lub C6 itp)
_________________

 
 
daro72 
Moje A8



Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik CML
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Darek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 954
Skąd: mazowieckie
Wysłany: 2014-01-20, 08:53   

Czytałem ten temat ale nie ma on zakończenia. Jest temat na necie z manualem ale nie mogę go teraz odszukać. Projekt chyba wtedy doszedł do końca tylko nie mogłem się doczekać wyników z hamowni. Był filmik z przyspieszania autka i powiem szczerze że byłem pozytywnie zaskoczony. I ten dźwięk a raczej świst kompresora zarąbisty. ja chyba będę bawił się z tym cały ten sezon. Najpierw zbieranie kaski na projekt. Potem w połowie roku kupna drugiego autka do jazdy i dopiero wtedy mody na D2. Chyba że coś się wysra i moje plany spalą na panewce.
_________________
Dążenie do doskonałości.
 
 
adrian949
[Usunięty]

Wysłany: 2014-01-20, 08:59   

Pewnie o ten temat ci chodzi? http://www.racingforum.pl...showtopic=90326
 
 
daro72 
Moje A8



Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik CML
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Darek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 954
Skąd: mazowieckie
Wysłany: 2014-01-20, 10:30   

Nie tamten projekt był bodaj od helmutów czy jakoś tak. Nie był to nasz projekt. Sprubuję go jeszcze gdzieś odkopać jeśli mi się uda.
_________________
Dążenie do doskonałości.
 
 
sebos17 
Moje A8



Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.8
Skrzynia: 6HP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sebastian
Jeżdzę: X5 E53 4.8is
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 09 Sty 2010
Posty: 623
Skąd: Bielsk Podlaski
Wysłany: 2014-01-20, 12:41   

Jakie tanie są za to kompresory do 3.0 V6 TFSI oryginał audi
http://allegro.pl/audi-3-...3827479440.html

Ciekawe czy da się to uruchomić na 2.8 V6?
_________________

Ostatnio zmieniony przez sebos17 2014-01-20, 17:54, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Kamilson100 
Moje A8


Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Kamil
Jeżdzę: S6 C5, MB S430
Dołączył: 14 Gru 2013
Posty: 56
Skąd: Zamość
Wysłany: 2014-01-20, 16:30   

Ciekawy temat z tym uturbieniem, a jak z żywotnością tej jednostki?
 
 
maciu 
Moje A8


Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy
Dołączył: 19 Lip 2009
Posty: 2900
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-01-20, 18:42   

http://www.tuning-club.ru/kits/audi_42k1.htm

12.5k ojro

http://www.motodyne.com/frames/4.2LSC.html

10k usd

http://www.pes-tuning.com/
tu trzeba samemu wyklikać

8,5k usd

itd. itp. jest tego całe tony tylko szukać, czytać, rejestrować, zadawać pytania....
a potem się podniecać bo i tak nikt nie podwoi (potroi?) wartości swojego starego A8 ;)
_________________
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020
 
 
danielos8 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 1.9
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: e46coupe
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 20 Sie 2012
Posty: 342
Skąd: Polska
Wysłany: 2014-01-20, 19:02   

ja z 2 lata temu jak sie rozgladałem za audiczka dla mnie to widzialem na mobile.de czarna poliftową d2 po tuningu w MTM, ktora miala grubo ponad 400 koni napewno conajmniej tylo co s8 d3 ale nie zaglebiajem sie bardziej bo za droga była :]
_________________
dare to be great
 
 
Kamilson100 
Moje A8


Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Kamil
Jeżdzę: S6 C5, MB S430
Dołączył: 14 Gru 2013
Posty: 56
Skąd: Zamość
Wysłany: 2014-01-20, 19:13   

Też się spotkałem z s8 d2 po tuningu, miał chyba 510KM
 
 
sebos17 
Moje A8



Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.8
Skrzynia: 6HP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sebastian
Jeżdzę: X5 E53 4.8is
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 09 Sty 2010
Posty: 623
Skąd: Bielsk Podlaski
Wysłany: 2014-01-20, 22:43   

Rotrex C38 czyli taki to co było zamontowane w S8 D2 MTM

http://www.ebay.de/itm/Ro...=item2334dd9e2b

Takie rozwiązanie ma dużo zalet, w aucie bardziej cywilnym może i więcej niż turbo.
_________________

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - recenzje anime

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.